  • 21. Data: 2012-07-03 00:41:07
    Temat: Re: Opóźnienie zwrotu pobrania
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Andrzej Lawa

    > Tobie się chyba cholernie nudzi...

    Jak prawie każdemu nauczycielowi. Szczególnie teraz, kiedy mają już
    dwumiesięczne wakacje podczas gdy inni pracują.

    --
    ignorance is bliss

  • 22. Data: 2012-07-03 11:44:04
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.07.2012 00:39, to pisze:
    > begin Przemysław Adam Śmiejek

    > Ale dlaczego mają być na nieoprocentowanym?

    Bo tak chciał Gotfryd, więc odniosłem się do tego, ze słabo w to wierzę,
    że jest nieoprocentowane.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 23. Data: 2012-07-03 11:46:10
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Jak wyżej.
    > I wcale się bym nie zdziwił, jakby odpowiedź brzmiała "tak" :P
    > Nie, nie żartuję.
    > W zamian bonus - "pieniądze firmowe" (pieniądze stanowiące własność
    > firmy, a nie klientów) oprocentowane na 45% :>

    Czyli jednak zarabiają. Co chciałeś, aby udowodnić :-P

    Czyli proceder przedłużania przynosi wymierne korzyści.

    > Inaczej.
    > "Wyssiemy z klienta ile tylko się da wg regulaminu".

    No i właśnie zastanawiam się nad tym, na ile to legalne, bo czy zapis w
    regulaminie ,,oddamy za 10 lat'' jest równie legalny?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 24. Data: 2012-07-03 11:47:42
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 02.07.2012 22:33, Andrzej Lawa pisze:
    > To jest dobrowolna umowa. Zgodziłeś się na jej warunki, więc o co ci
    > chodzi??

    Jakoś sprawy umów niekorzystnych dla klienta bardzo często są poruszane.
    Pojawiają się klauzule niedozwolone itp. Więc nie jest tak, że cały
    świat poza mną uznaje pełną dowolność umów.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 25. Data: 2012-07-03 11:48:16
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 02.07.2012 22:34, Andrzej Lawa pisze:

    > Tobie się chyba cholernie nudzi...

    Powiedział to nolife do nolife'a.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 26. Data: 2012-07-03 12:30:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Powiedział to nolife do nolife'a.

    I znowu demon cię namawia do kłamstw?

  • 27. Data: 2012-07-03 12:32:19
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message
    > No i właśnie zastanawiam się nad tym, na ile to legalne, bo czy zapis w
    > regulaminie ,,oddamy za 10 lat'' jest równie legalny?

    10 lat *moze* naruszac podstawowe normy wspolzycia spolecznego i inne takie
    a 7 dni roboczych to jak najbardziej normalny termin wykonania takiej uslugi

  • 28. Data: 2012-07-03 12:37:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Jakoś sprawy umów niekorzystnych dla klienta bardzo często są poruszane.
    > Pojawiają się klauzule niedozwolone itp. Więc nie jest tak, że cały
    > świat poza mną uznaje pełną dowolność umów.

    Nie pisałem o pełnej dowolności, ale termin "dostawy" jak najbardziej
    można uzgodnić, jest zupełnie rozsądny, pod klauzule nie podpada i tylko
    upierdliwy oszołom może się go czepiać.

  • 29. Data: 2012-07-03 12:47:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.07.2012 12:32, m4rkiz pisze:
> [...]
    >
    > 10 lat *moze* naruszac podstawowe normy wspolzycia spolecznego i inne takie
    > a 7 dni roboczych to jak najbardziej normalny termin wykonania takiej

    Ależ w 7 dni to się cały wszechświat buduje, więc 7 dni na przekazanie
    pieniędzy to skandalicznie długi czas (przynajmniej z punktu widzenia
    religijnego oszołoma, który nie ma nic innego do roboty ;) )

  • 30. Data: 2012-07-04 10:43:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Jul 2012, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Czyli jednak zarabiają.

    Formalnie nie na pieniądzach klientów :P

    > Co chciałeś, aby udowodnić :-P

    Ano to, że dura lex sed lex.

    Zarabianie na własnycn pieniądzach dzięki istnieniu pieniędzy
    klientów nie jest tożsame z zarabianiem na pieniądzach klientów,
    nawet jak komuś tak się wydaje.

    > Czyli proceder przedłużania przynosi wymierne korzyści.

    "Może przynosić".

    Kiedy otwierasz firmę spedycyjną?
    (rozumiem że przetestujesz zapis o 10 latach, na własne ryzyko)

    pzdr, Gotfryd