  • 1. Data: 2010-08-04 19:08:10
    Temat: Oplaty za pozew.
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Ale się wq....m opłaciłem pozew paręset złotych (5% od WPS) i wg Sądu zabrakło.... 60
    groszy !!!

    K...wa mać, od kiedy końcówkę xxx,40,- zł trzeba zaokrągłać W GORE ???

    Oczywiście w czasie mojego urlopu przysłali *... w ciągu 7 dni pod rygorem
    zwrotu...".

    Ale klauzul przez całe wakacje nie wydają *bo Sędzia ma urlop*.

    Znaczek na ZPO kosztował Sąd kilka złotych.

    Czas pracy sekretarki parędziesiąt złotych.

    I tak mi zwrócą 3/4 wpisu.

    Jeśli mamy takich sędziów, to jakie możemy mieć Sekuły??

    -----

  • 2. Data: 2010-08-04 19:14:58
    Temat: Re: Oplaty za pozew.
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:

    > K...wa mać, od kiedy końcówkę xxx,40,- zł trzeba zaokrągłać W GORE ???

    Od zawsze.

    > Jeśli mamy takich sędziów, to jakie możemy mieć Sekuły??

    A co do tego głąbie mają sędziowie. Pomyśl kto uchwala prawo.

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2010-08-04 20:12:19
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Sądy wogóle lubią zarabiać nielegalnie,
    więc żadne prawo i tak nie ma zastosowania,
    gdzie ty żyjesz?

  • 4. Data: 2010-08-04 21:03:03
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Sądy wogóle lubią zarabiać nielegalnie,

    Tak, w opisywanym przypadku zarobiły wydając na znaczek
    kilka złotych tylko po to, żeby się upomnieć o 60 groszy.

    Złoty interes! ;-)

    Piotr

  • 5. Data: 2010-08-04 22:28:25
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Ciekawe, bo w równolegle złożonym pozwie inny Sąd zaokrąglił mi w dół i mam 70 groszy
    nadpłaty.
    Tylko to inny nr wydziału trzy pokoje dalej na końcu korytarza.

    -----

  • 6. Data: 2010-08-05 03:51:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Ciekawe, bo w równolegle złożonym pozwie inny Sąd zaokrąglił mi w dół i mam 70
    groszy nadpłaty.
    > Tylko to inny nr wydziału trzy pokoje dalej na końcu korytarza.

    Akurat.
    Art. 21 ustawy o kosztach cywilnych.

    --
    @2009 Johnson

  • 7. Data: 2010-08-05 17:50:33
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Tak, w opisywanym przypadku zarobiły wydając na znaczek
    > kilka złotych tylko po to, żeby się upomnieć o 60 groszy.
    >
    > Złoty interes! ;-)
    To inna pula, inne konto.