  • 1. Data: 2007-08-14 09:59:53
    Temat: Oplaty celny - reklamowany towar...
    Od: "Kris" <a...@w...pl>

    jakie sa koszty reklamowanego towaru
    ktory otrzymuje sie ponownie po naprawie spoza UE ?
    oczywiscie mam wczesniejsze dokumenty zakupu
    gdzie przesylka byla oclona, jak maja sie te sprawy ?
    mozna ominac zaplacenie powtornego vatu?

  • 2. Data: 2007-08-14 10:33:39
    Temat: Re: Oplaty celny - reklamowany towar...
    Od: "swen" <n...@n...com>

> [...]
    > oczywiscie mam wczesniejsze dokumenty zakupu
    > gdzie przesylka byla oclona, jak maja sie te sprawy ?
    > mozna ominac zaplacenie powtornego vatu?

    Tak, nazywa sie to "czasowy wywoz do uszlachetnienia/naprawy" jesli dobrze
    pamietam.
    Musisz miec dokumenty wysylkowe identyfikujace ten towar jednoznacznie.

  • 3. Data: 2007-08-14 10:37:40
    Od: "Kris" <a...@w...pl>

    Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Tak, nazywa sie to "czasowy wywoz do uszlachetnienia/naprawy" jesli dobrze
    > pamietam.
    > Musisz miec dokumenty wysylkowe identyfikujace ten towar jednoznacznie.

    mam kwit nadania pocztexu to tyle, przesylka wrocila i DHL
    nalicza mi vat od jej wartosci, co mam teraz zrobic?

  • 4. Data: 2007-08-14 15:50:01
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > mam kwit nadania pocztexu to tyle, przesylka wrocila i DHL
    > nalicza mi vat od jej wartosci, co mam teraz zrobic?

    Przeslac do urzedu skarbowego o zwrot vat naliczonego na towar ktory wrocil
    z naprawy.
    Przedstaw tam wszystki papiery jakie masz, fakture kupna, dokument sad jesli
    masz itp. Idealnie by bylo jesli na kazdym dokumencie gdzie figuruje ten
    towar mozna go bylo zidentyfikowac jednoznacznie np. nr. seryjny.