  • 1. Data: 2006-01-25 02:57:14
    Temat: Opłata za zminę danych we Ew.Dz.G
    Od: "ezbig" <e...@b...pl>

    Witam

    W 2005r wniosłem opłatę za zmianę danych we wpisie do Ew.Dz.Gosp. Kwitek
    gdzieś mi wcieło, nowej opłaty nie wniosłem boe w końcu zmiany nie musiałem
    robić. Teraz przypadkiem odnalazłem ten kwitek. Aktualizacja danych obecnie
    by mi się przydała. Czy mogę wykorzystać ten kwitek? Opłatę wniosłem rok
    temu, ale przecież nie skorzystałem. Co o tym sądzicie? Przejdzie? (teraz
    stawka jest wyższa)

  • 2. Data: 2006-01-25 07:57:17
    Temat: Re: Opłata za zminę danych we Ew.Dz.G
    Od: "Fil" <f...@b...pl>

    Użytkownik "ezbig" <e...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > temu, ale przecież nie skorzystałem. Co o tym sądzicie? Przejdzie? (teraz

    Przejdzie, ale bedziesz musial doplacic roznice miedzy nowa a stara oplata.
    Nie obejdzie sie tez bez pisma z wnioskiem o zaliczenie starej kwoty na
    poczet oplaty dotyczacej obecnie dokonywanej czynnosci.

    Pozdr.,

    F.
    www.doradcyprawni.com
    www.doradcyprawni.org.pl

  • 3. Data: 2006-01-25 11:08:37
    Temat: Re: Opłata za zmianę danych we Ew.Dz.G
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Przypomniało mi sie, jak ktoś w wyborach obiecywał zniesienie opłaty.
    Kto obiecywał??
    Pewnie wszyscy ;-))
    JaC