  • 1. Data: 2003-07-21 18:24:03
    Temat: Opłata za sprawdzenie?
    Od: "marcus075" <0...@x...wp.pl>

    Witam!
    Nabyłem ostanio kość RAM'u (128MB) (ostanio: jakieś 10 miechów temu). Jakiś
    czas temu kość zaczeła nawalać. Spokojnie zaniosłem do serwisu i porzyczyłem
    od kolegi kość 256MB:). Serwisant powiedział mi przy odbieraniu sprzętu, że
    jak będzie kość dobra to płace za sprawdzenie 50zł...!!! pięć dych za
    stwierdzenie żę kość jest dobra:) Pytanie brzmi: czy mogę tak zrobić?
    (ustalić opłatę za sprawdzenie sprzętu na gwarancji?) Jest to wg mnie
    (pomijając to że głuopta) nie dokońca legalne... ale chyba wiedzą co robią.
    Jak narazie nie zanosi się na to, że odbiore kość (mam tą od kolegi:)

    --
    Pozrdawiam, marcus075
    www.g10.jaworzno.edu.pl/ja/index.html - strona o mnie i moim sprzęcie

  • 2. Data: 2003-07-21 23:06:14
    Temat: Re: Opłata za sprawdzenie?
    Od: "Misio_" <t...@r...com>

    Użytkownik "marcus075" <0...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    robią.
    > Jak narazie nie zanosi się na to, że odbiore kość (mam tą od kolegi:)

    Hey..
    tu sie z Toba zgodze, nie spotkalem jeszcze w swoim zyciu serwisu hehe:))
    naszczescie juz z nich nie korzystam:) aby byl dobry....
    zawsze sa jacys kretacze i chca wyudzic kase, jezeli kostki ramu masz na
    gwarancji to kij im w.... :) nie bedziesz placil a jak im malo to masz
    federacje konsumenta i ich zjedz jak mozesz, ale momento...:) przeciez
    pamieci mozesz sobie sprawdzic sam.. :)wiec
    ?
    pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-07-23 07:52:06
    Od: "Paweł Zaniuk" <a...@S...poczta.onet.pl>

> [...]
    > federacje konsumenta i ich zjedz jak mozesz, ale momento...:) przeciez
    > pamieci mozesz sobie sprawdzic sam.. :)wiec

    tylko nie kretacze, w moim serwisie rowniez jest pobierana oplata
    manipulacyjna za testy SPRAWNEGO sprzetu
    wiec jesli klient ma urojenia ze jego sprzet jest wadliwy, to dlaczego ja
    mam poswiecac swoja prace???
    czesto sie tak bywa, ze klient przynosi kosc ramu ze jest popsuta, a tak
    naprawde ma walnieta plyte

    pozdrawiam

    atri