  • 11. Data: 2006-03-04 13:21:40
    Temat: Re: Opłata za abonament
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Peter May napisał(a):

    > Zatem czy prawo definiuje w jakikolwiek sposób te relacje z wykonaniem
    > usług oraz ich należności?

    Tak. Ogólne warunki umów reguluje Kodeks cywilny, a szczegółowe relacje
    w przypadku usług telekomunikacyjnych Prawo telekomunikacyjne.

    Art. 101. 3. Przedsiębiorca wyznaczony może:

    1) ograniczyć świadczenie usług telekomunikacyjnych w pierwszej
    kolejności usług niewchodzących w skład usługi powszechnej, utrzymując
    świadczenie usług niepowiększających zadłużenia abonenta, w tym
    przekazywanie połączeń do abonenta lub połączeń bezpłatnych, jeżeli
    abonent pozostaje w opóźnieniu z płatnością należności za wykonanie
    usług telekomunikacyjnych przez okres dłuższy niż jeden okres rozliczeniowy;

    Dodatkowo w grę może wchodzić regulamin świadczenia usług danego operatora.

    M.

  • 12. Data: 2006-03-04 13:23:34
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

> [...]
    > abonent pozostaje w opóźnieniu z płatnością należności za wykonanie
    > usług telekomunikacyjnych przez okres dłuższy niż jeden okres

    Powyższe jest prawdziwe w odniesieniu do usług powszechnych (art. 81
    ust. 3 PT)

    M.

  • 13. Data: 2006-03-04 14:40:47
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

  • 14. Data: 2006-03-04 15:40:54
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Peter May wrote:
    > SDD napisał(a):
    > [...]
    >
    > Ale masz coś konkretnego do powiedzenia? Czy tylko tak sobie blogujesz?

    Zadał ci konkretne pytanie.
    Dlaczego nie masz rozmów wychodzących.

  • 15. Data: 2006-03-05 19:48:35
    Od: Peter May <p...@p...fm>