  • 1. Data: 2009-03-20 09:49:35
    Temat: Opieszałość ubezpieczyciela
    Od: zly <b...@N...fm>

    Witam
    Czy sa jakies terminy reakcji?
    Zglosilem niewielka szkode z AC (niecale 500zl), przy wizycie zakonczylem
    pytanie, 'czy to wszysko'? W kontekscie przedstawionych przeze mnie
    dokumentow.. odpowiedz brzmiala 'tak' i mialem tylko czekac na wycene. Z
    biurem sie skontaktowac nie da. Spedzilem ze trzy godziny na przestrzeni
    ponad miesiaca probujac sie dodzwonic i nikt nie odbiera. na mail uzyskuje
    odpowiedzi po 2-3 tygodniach.
    W ostatnim mailu dowiedzialem, sie ze wyplata wstrzymana, i mam pisemnie
    wyjasnic czemu nie zglosilem szkody na policje (pytalem czlowieka o to
    podczas rozmowy i powiedzial, ze nie trzeba)
    Napisalem maila z opisem historii do centrali, od ponad dwoch tygodni bez
    odpowiedzi. Udalo mi sie zdobyc mail do prezesa (prowadzi oprocz tego firme
    prawnicza), moze bezposrednio do niego?
    Czy sa jakies przepisy to regulujace? Dodam, ze szkoda, uniemozliwiala
    korzystanie z samochodu. Czy omge ew dochodzic jakich roszczen za
    utrudnianie zalatwienia sprawy?
    --
    marcin

  • 2. Data: 2009-03-20 19:02:25
    Temat: Re: Opieszałość ubezpieczyciela
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl>

    > Czy sa jakies przepisy to regulujace? Dodam, ze szkoda, uniemozliwiala
    > korzystanie z samochodu. Czy omge ew dochodzic jakich roszczen za
> [...]

    Prawo ubezpieczeniowe. Kwote bezsporna ubezpieczyciel ma
    obowiazek wyplacic w ciagu 30 dni. Jesli nie wyplacil mozesz zadac odsetek
    (dziala). Jesli sa jakies watpliwosci po 30 dniach powinni cie powiadomic o
    przyczynach.

    grzech

  • 3. Data: 2009-03-23 06:35:10
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 20 Mar 2009 20:02:25 +0100, grzech napisał(a):

> [...]
    > (dziala). Jesli sa jakies watpliwosci po 30 dniach powinni cie powiadomic o

    Z tego co sie dowiedzialem, to takie cos moze dotyczyc ubezpieczen
    obowiazkowych. Czy AC tez to sie dotyczy? Tak czy siak dzisiaj pisze do
    Rzecznika Ubezpieczonych

    --
    marcin