  • 11. Data: 2007-11-21 22:32:46
    Temat: Re: Opieszałość Policji w kwestiach formalnych
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Jerry wrote:

    > A jeśli miał oprogramowanie w wersji OEM ?:
    > Windows XP proff: 530zł
    > Office XP proff: 1200 zł

    Licencji nie da się ukraść.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 12. Data: 2007-11-22 08:28:44
    Od: "Paweł Marcin Nowak" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał w wiadomości

    > Licencji nie da się ukraść.

    Jesteś w lekkim błędzie. Licencja typu OEM aktywuje się tylko na jednej
    określonej konfiguracji sprzętowej. Dokładniej, na tej na której została
    zainstalowana i aktywowana po raz pierwszy.
    W przypadku kradzieży tego sprzętu licencja w wersji OEM jest bezużyteczna.
    Może to niedokładnie kradzież ale skutek dokładnie taki sam.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2007-11-22 11:01:33
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > W przypadku kradzieży tego sprzętu licencja w wersji OEM jest bezużyteczna.
    > Może to niedokładnie kradzież ale skutek dokładnie taki sam.

    Wyjątkiem jest sytuacja wymiany *gwarancyjnej*. Jeśli sprzedawca wymieni
    np. płytę główną, to po uwiarygodnieniu sytuacji można telefonicznie
    aktywować system na nowo.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 14. Data: 2007-11-22 18:06:05
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Paweł Marcin Nowak wrote:

    > Jesteś w lekkim błędzie.

    Chętnie posłucham jak Twoim zdaniem można ukraść jakąkolwiek umowę.

> [...]
    > W przypadku kradzieży tego sprzętu licencja w wersji OEM jest bezużyteczna.
    > Może to niedokładnie kradzież ale skutek dokładnie taki sam.

    Ale co to ma wspólnego z kradzieżą licencji? To tylko jakieś wtórne
    problemy z wykonaniem jej warunków.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 15. Data: 2007-12-02 19:55:37
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 22 Nov 2007 12:01:33 +0100, Any User <u...@a...pl> wrote:

    >Wyjątkiem jest sytuacja wymiany *gwarancyjnej*. Jeśli sprzedawca wymieni
    >np. płytę główną, to po uwiarygodnieniu sytuacji można telefonicznie
    >aktywować system na nowo.
    Aktywowac mozna tez telefonicznie na innym sprzecie, bez wymiany
    gwarancyjnej.

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2007!