  • 21. Data: 2006-07-23 20:34:21
    Temat: Re: Opera 9 (przegladarka) Legalnosc
    Od: Kaja <k...@n...wp.wp.pl>

    Olgierd napisał(a):
    > Osoba przedstawiająca się jako *scream* stuknęła w klawisze i oto co
    > powstało:

    > Bo to kiepska przeglądarka jest. Była dobra 2-3 lata temu jak Firefox
    > był w powijakach a dziś - nędza.
    > Blokowanie reklam jakoś tam działa, ale: trzeba ręcznie wskazywać
    > elementy (AdBlock Plus bije ją na głowę!), jednak po jakimś czasie
    > "zapomina", że na danej stronie nie chciało się nic oglądać i trzeba
    > da capo al fine. No i niektórych elementów to ani kijem ani pałką.

    Ja zrobiłam wpis w urlfilter.ini i już z rok mam spokój.
    Firefox jest tak samo powolny jak IE.

    --
    Kaja

  • 22. Data: 2006-07-23 20:37:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Kaja* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Ja zrobiłam wpis w urlfilter.ini i już z rok mam spokój. Firefox jest
    > tak samo powolny jak IE.

    W moim komputerze nIE mam takiej przeglądarki, więc porównanie nic mi
    nie mówi ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||

  • 23. Data: 2006-07-23 20:40:21
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sun, 23 Jul 2006 22:14:52 +0200, FlashT napisał(a):

    > Konkrety prosze... przyklad jakis, cokolwiek... a nie gadanie jakies
    > fanatykow ff.
    Zrobię OT od tego Waszego OT i dodam kolejną uoierpliwość Opery. Nie da się
    tak skonfigurować wypełniania formularza (np. hasła) by przeglądarka
    podpowiadała login/usera/id nie podpowiadając hasła - Opera wrednie od
    razu wysyła dane, nie pozwalając na ich edycję. Ucierpliwe szczególnie
    przy stronach z dodatkową weryfikacją z graficznym tokenem.

    --
    pozdro
    poreba

  • 24. Data: 2006-07-23 20:44:18
    Od: Kaja <k...@n...wp.wp.pl>

    Olgierd napisał(a):
    > Osoba przedstawiająca się jako *FlashT* stuknęła w klawisze i oto co
    > powstało:

    > Nie jestem fanatykiem, jestem użytkownikiem. Użytkuję tego co dla mnie
    > wygodniejsze.
    > A taką dość upierdliwą stroną jest np. http://rp.pl - pływające
    > animacje, reklamy Googla itd.

    LOL. Otworzyłam teraz tę stronę a na niej ani jednej reklamy :-)

    --
    Kaja

  • 25. Data: 2006-07-23 21:10:23
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 23 Jul 2006 22:31:30 +0200, Kaja napisał(a):

    > Pewnie nie wywaliłeś proxy z Typów plików.

    O czym Ty mówisz kobieto?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 26. Data: 2006-07-23 21:11:59
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > To Ty w Firefoksie szukałeś tego pliku?

    Opery nie odinstalowałem :P

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 27. Data: 2006-07-23 22:35:57
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    >Użytkownik "Kaja" <k...@n...wp.wp.pl> napisał w wiadomości

    >LOL. Otworzyłam teraz tę stronę a na niej ani jednej reklamy :-)

    No wlasnie ... tak przegladam i nie moge znalezc :D

  • 28. Data: 2006-07-23 22:36:33
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > razu wysyła dane, nie pozwalając na ich edycję. Ucierpliwe szczególnie
    > przy stronach z dodatkową weryfikacją z graficznym tokenem.

    W wersji 9 jest to naprawione :)

  • 29. Data: 2006-07-23 22:37:44
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Olgierd napisał(a):

    >Ja zrobiłam wpis w urlfilter.ini i już z rok mam spokój.
    >Firefox jest tak samo powolny jak IE.

    Co gorsza ff ma podobna ilosc dziur co IE :) (mowie o tych groznych - remote
    buffer overflow)

  • 30. Data: 2006-07-23 22:39:33
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Bo nie chce ci sie czytac ...

    Czlowieku... juz powiezdialem ze ja tam nie mam zadnych reklam, wiec sie
    zastanow troche! A niczego nie konfigurowalem (Opera 9.00b8502). Jak masz
    tam jakies reklamy na tym swoim ff to sobie je ogladaj :)