  • 21. Data: 2009-05-17 05:55:15
    Temat: Re: Omijanie i wyrok SN z 1982
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 16 maj 2009 20:51
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gunbik$h5c$1@inews.gazeta.pl>):

    > Nie napisałeś.

    No to piszę. Chodzi mi o omijanie ludzi/jednośladów.

    > Omijanei, to przecież moze być inny samochó, słupek,. okosz
    > na śmieci. nie proponuję omijania w odleglości 10 cm z prędkoscia 50 km/h,
    > ale przy manewrowaniu na parkingu, to i mniej mi się zdarzało mieć.

    No nie, kupę piasku to można omijać w takiej odległości i z prędkością
    100km/h... :D

    --
    Tristan

  • 22. Data: 2009-05-17 13:35:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > No to piszę. Chodzi mi o omijanie ludzi/jednośladów.
    > No nie, kupę piasku to można omijać w takiej odległości i z prędkością

    Toteż już z tego widać, ze nie da się podać jakieś ścisłej odległości
    uniwersalnej. CZasem 10 cm wystarczy,a czasem kilka metrów będzie za
    blisko (przykładowo grupa przedszkolaków, które idą ulicą).

  • 23. Data: 2009-05-17 17:15:59
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 17 maj 2009 15:35
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gup439$2qs$3@inews.gazeta.pl>):

    > Toteż już z tego widać, ze nie da się podać jakieś ścisłej odległości
    > uniwersalnej. CZasem 10 cm wystarczy,a czasem kilka metrów będzie za
    > blisko (przykładowo grupa przedszkolaków, które idą ulicą).

    No wiesz, dla wyprzedzania w PoRD zadano 1m co najmniej.

    --
    Tristan

  • 24. Data: 2009-05-17 17:39:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gup439$2qs$3@inews.gazeta.pl>):
    > No wiesz, dla wyprzedzania w PoRD zadano 1m co najmniej.

    Bez wątpienia masz rację, tylko, że my tu dyskutujemy o omijaniu, a to jest
    pewna różnica.