  • 11. Data: 2013-06-12 17:00:38
    Temat: Re: Omijamy prawo, bo mamy go za dużo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail y...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Czapka podczas mrozów uratowała życie tysięcy ludzi.
    > Czy jesteś za ustawowym obowiązkiem noszenia czapki w zimie?

    Ja chodze bez czapki i praktycznie nie choruje.
    Ale podejrzewam, ze wypadku bez pasów nie chciałbym przeżywać.

    Niemniej zgadzam sie, ze zapinanie pasow powinno byc dobrowolne.
    Ale w razie wypadku koszty leczenia ponosi ten kto miał fanzje... ;)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 12. Data: 2013-06-12 17:31:07
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-12 17:00, Budzik pisze:

    > Niemniej zgadzam sie, ze zapinanie pasow powinno byc dobrowolne.
    > Ale w razie wypadku koszty leczenia ponosi ten kto miał fanzje... ;)

    Czy postulujesz również zwrot składek wpłaconych na NFZ?
    Czy tylko "składki bierzemy pod przymusem od wszystkich, a świadczenia
    zdrowotne będziemy przyznawać wg uznania"?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 13. Data: 2013-06-12 18:28:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail z...@e...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Czy postulujesz również zwrot składek wpłaconych na NFZ?
    > Czy tylko "składki bierzemy pod przymusem od wszystkich, a świadczenia
    > zdrowotne będziemy przyznawać wg uznania"?

    Nie, ale akurat ryzyko uszczerbku na zdrowiu podczas jazdy bez pasów jest
    tak powszechne, a z drugiej strony tak łatwe do uniknięcia, ze nie widze
    powodu dlaczego ktokolwiek miałby chcieć jeżdzić bez pasów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 14. Data: 2013-06-12 18:40:14
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-12 18:28, Budzik pisze:
> [...]
    > tak powszechne, a z drugiej strony tak łatwe do uniknięcia, ze nie widze
    > powodu dlaczego ktokolwiek miałby chcieć jeżdzić bez pasów.

    No patrz... a ludzie lezą w Himalaje, pomimo, że ryzyko pozostania tam
    na zawsze w charakterze mrożonki jest jeszcze większe i równie łatwe do
    uniknięcia. Wystarczy zakazać lezienia w Himalaje. A Ty nie widzisz
    powodów, dla których ktoś chce tam leźć...
    Również, niebezpieczne są "rura-parki" (czy jak-się tam nazywają te
    konstrukcje do wywijania na deskorolkach i rowerach). Gówniarze też tam
    się łamią i całe społeczeństwo ponosi koszty leczenia... Palacze
    umierają na raka, pijący na marskość wątroby itd... Nie wspominając o
    wypadkach przy pracy (których przyczyną jest praca).
    Paczpan ile kasy można zaoszczędzić, gdyby przestać płacić za leczenie
    tych wszystkich, u których można doszukać się winy w przyczynieniu się
    do uszczerbku na zdrowiu.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 15. Data: 2013-06-12 20:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Paczpan ile kasy można zaoszczędzić, gdyby przestać płacić za leczenie
    > tych wszystkich, u których można doszukać się winy w przyczynieniu się

    Wiem, ze jest wiele takich argumentow ale co zrobić.
    Hobby (uprawianie sportu) a tym bardziej nałóg to jednak coś trochę innego,
    niemniej nie ma chyba sensu potwarzać dyskusji, która przetoczyła się przez
    usenet wielokrotnie.
    Nikt przecież nie zaproponuje zmiany przepisów dotyczących pasów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 16. Data: 2013-06-12 21:09:23
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Jun 12, 8:00 pm, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:

    > Nikt przecież nie zaproponuje zmiany przepisów dotyczących pasów.

    Jak zwykle cały problem dobprowadzono do KARYKATURY :(
    (Jak tu nie wierzyć w teorie spiskowe?)

    Odczepcie sie od tych PASÓW!
    To jedne z ostatnich w kolejce przepisów które należałoby uprościć!

    Istnieje pełno DEBILNIE SZCZEGÓŁOWYCH paragrafów z WAŻNIEJSZYCH
    DZIEDZIN, i mających cholernie istotny wpływ na sprawnośc załatwiania
    wszelkich spraw i na relacje władza<=>obywatele.

  • 17. Data: 2013-06-12 21:20:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hisjusz wrote:
> [...]
    my_go_za_duzo.html#

    > Za leczenie delikwenta zapłaci całe społeczeństwo, za rentę dla dzieci
    > delikwenta zapłaci całe społeczeństwo, za leczenie psychiatryczne żony
    > zapłaci całe społeczeństwo, za paproch w oku motorzysty bez kasku i
    > utratę panowania nad maszyną zapłaci całe społeczeństwo.
    > Pasy uratowały mi już dwukrotnie życie, więc jestem jak najbardziej za
    > ich stosowanie, w samochodzie z poduszkami bez zapiętych pasów śmierć
    > gwarantowana od poduszek.Ten Christopher Staughton to trol z
    > zielonego lasu?

    to od kiedy zakazujemy:

    uprawiania sportów, jazdy na rowerze, samodzielnego wykonywania prac
    fizycznych...

    kiedy nakaz noszenia czapeki szalika i ciepłej kurtki...

  • 18. Data: 2013-06-12 22:39:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > to od kiedy zakazujemy:
    >
    > uprawiania sportów, jazdy na rowerze, samodzielnego wykonywania prac
    > fizycznych...
    >

    > kiedy nakaz noszenia czapeki szalika i ciepłej kurtki...

    uprasza sie o nie trollowanie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 19. Data: 2013-06-12 23:33:21
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 12.06.2013 17:31, zgred wrote:

    > Czy postulujesz również zwrot składek wpłaconych na NFZ?

    TAK! Niech mi oddadza emerytalno-rentowe!

    > Czy tylko "składki bierzemy pod przymusem od wszystkich, a świadczenia
    > zdrowotne będziemy przyznawać wg uznania"?

    zen.aspx

  • 20. Data: 2013-06-13 17:14:18
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-06-12 21:20, Marek Dyjor pisze:

    > to od kiedy zakazujemy:
    >
    > uprawiania sportów, jazdy na rowerze, samodzielnego wykonywania prac
    > fizycznych...
    >

    > kiedy nakaz noszenia czapeki szalika i ciepłej kurtki...

    To wszystko prowadzi do jedynego logicznego wniosku. "Moja logika jest
    niepodważalna" - cytat z filmu "Ja, Robot".

    Ten jedyny wniosek to zamknąć ludzi w domach dla ich dobra.

    --
    MN