  • 31. Data: 2003-11-09 13:47:04
    Temat: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Od: Arek <a...@e...net>

    Leszek rzecze:
    > Gdzie i kiedy popaprańcu?

    Podaj adres. Do Poznania nie mam daleko.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 32. Data: 2003-11-09 14:05:33
    Od: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl>

    Użytkownik "Flashi" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Jak myslicie ile kosztuje drukarka laserowa ? Albo komputer klasy Athlon
    > XP1800+ albo P4 2GHz ?
    > Drukarka cz-b laserowa w zamowieniu dla kopalni kosztuje 12000zl
    > A komputerki okolo 10000zl ...
    > Dlaczego ????

    wiesz ja ostatnio do firmy kupilem laserowa!! kolorowa!! drukarke!! za 2050
    netto!!!

    wiesz dlaczego kopalnia musi zaplacic tyle?
    bo jakis squr... odpowiedzialny za zaopatrzenie w danej kopalni dostal gruba
    koperte wypchana waluta, i za ta koperte podpisze kazda fakture i kontrakt
    na dostawe sprzetu jaka mu dadza, wiec moze gornicy zaczeli by robic
    porzadki od siebie i swojego podworka, zamiast rzadac wiecej kasy

    poza tym, szczerze powiedziawszymyslalem ze gornicy zarabiaja podobnie do
    kolejarzy czyli okolo 1000 pln'ow, a ty piszesz ze zarabiaja 2 albo nawet 3
    razy tyle, to nawet w wawie nie ma takich srednich zarobkow, wiec niech
    siedza cichutko i nie szczekaja jadaczkami, bo w koncu reszta kraju naprawde
    sie zburzy i zaorze ten slask

  • 33. Data: 2003-11-09 14:16:20
    Od: Arek <a...@e...net>

    Flashi rzecze:
    > kopalnia wegiel sprzedaje na zewnatrz za okolo 200 zl ... z tej sprzedazy
    > jesli sie nie myle sciagane jest 22% Vatu ...

    Mylisz się.

    > czyli z kazdej tony wegla kopalnie oddaja 44zl dla panstwa ...

    Mylisz się.

    > Do tego doliczcie wszelkie oplaty srodowiskowe...

    Buacha cha cha cha cha! Dobry żart tynfa wart!

    [ i wielkie ciach! bo dalej też się mylisz, lub g. nas obchodzi, że
    kopalnie nie potrafią kontrolować kosztów ]

    Jak nie potrafią to zasypać i koniec rozmowy.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 34. Data: 2003-11-09 15:16:42
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Leszek rzecze:
    >
    > Podaj adres. Do Poznania nie mam daleko.

    Miałeś tchórzliwy przygłupie zaproponować miejsce i czas.
    To że potrafisz nękać telefonami już wiemy.

    Leszek

  • 35. Data: 2003-11-09 15:21:20
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    l...@p...fm news:bollon$ksr$1@topaz.icpnet.pl

    > Miałeś tchórzliwy przygłupie zaproponować miejsce i czas.
    > To że potrafisz nękać telefonami już wiemy.

    Leszku - uwazaj na tego wariata - w 2002 przyszedl na zlot grupy
    pl.soc.seks w... ochraniaczu na zeby i ubrany w moro (buahhaha).

    Dodatkowow podstawil swojego czlowieka z kamera zeby filmowal zajscie i
    potem chcial zglosic pewnie jak go biednego grupowicze bija bez powodu ;)

    Oczywiscie na szczescie nikt sie nie dal nabrac na ta smieszna prowokacje.

    Dodatkowo - ma bron palna podobno i jak sam pisal nawet uzyl by jej przeciw
    Policji (nie ma ktos czasem MsgID - moze w koncu odbiora mu pozwolenie,
    warici nie powinni miec broni palnej).

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 36. Data: 2003-11-09 15:25:45
    Od: Arek <a...@e...net>

    Leszek rzecze:

    > Miałeś tchórzliwy przygłupie zaproponować miejsce i czas.
    > To że potrafisz nękać telefonami już wiemy.

    Leszku K. po raz ostatni proszę Cię o dobrowolne podanie personaliów
    i adresu. Jeśli tego nie zrobisz uznam Cię za zwykłego parszywego tchórza,
    który potrafi opluwać innych tylko jako tchórzliwy anonim i zza węgła.
    Jeśli obawiasz się przedstawić publicznie, napisz do mnie na b...@e...pl

    O mnie wszystko znajdziesz na http://www.elita.pl/arek

    Czekam.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 37. Data: 2003-11-09 17:24:37
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Marcin Olender w wiadomości
    <bojtvn$dds$1@nemesis.news.tpi.pl> powiedział(a) co następuje:

    > Sprzciw że zło, czy że konieczne?

    Że konieczne. To Lewiatan.

    > Jak to? To należy stosowac się do zasad kulturalnego zachowania tylko wobec
    > niektórych? Coż - mnie nauczono inaczej.

    Tak, z profesorem - po profesorsku, z chamem - po chamsku, inaczej nie
    zrozumie.

    --
    Olgierd
    "[censored]", -ZED-, List Drugi Bzdurypalny

  • 38. Data: 2003-11-09 17:26:40
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki łobuz Arek w wiadomości <bolm93$fd3$3@inews.gazeta.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > O mnie wszystko znajdziesz na http://www.elita.pl/arek

    Stek kłamstw, adres nieprawdziwy, ogólnie wielki szit.

    --
    Olgierd
    Znajdzie się pała na dupę Bzdurygała

  • 39. Data: 2003-11-09 18:02:55
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Że konieczne. To Lewiatan.

    Z całym szacunkiem, ale anarchizm sie raczej nie sprawdził. Szczerze mówiąc,
    to jak juz pijesz do Hobbesa, to jego teorie przynajmniej jakos w praktyce
    działały ( i działaja wciąż - vide np. autokratyczne drogi do dobrobytu
    azjatyckich tygrysów ). Co więcej - jest negatywna korelacja między
    efektywnością administracji (w sensie funkcjonalnym - rządzenia ), a jej
    legitymacją demokratyczną. Lewackie utopie o państwa bez państwa niestety
    nie zadziałały i nie zadziałają nigdy, bowiem opierają się na fałszywych
    przesłankach odnośnie ludzkiej natury ( analogicznych do Locke). Niestety
    pod tym względem dziadek Hobbes był bliższy prawdy.

    Ergo - nie może istnieć państwo, a raczej nie może wykonywać żadnych
    funkcji, które są mu przypisywane ( na jedno wychodzi) bez administracji. A
    Lewiatan to nie jest w państwie urządzonym porządnie i demokratycznie. Idea
    Lewiatana zakładała coś innego, choć przyjmuję, że możesz posługiwac się tu
    jedynie luźnym skojarzeniem na zasadzie - pochłania wszystko ( przede
    wszystkim uprawnienia i zasoby ). W każdym razi emusi istnieć a jedynie
    zakresy jej władzy i metody, struktury funkcjoniwania należy poddawać
    prakseologicznej analizie, dążac do ich minimalizacji.

    Tako rzekę, jako stary, zatwardziały liberał.

    :-)

    > Tak, z profesorem - po profesorsku, z chamem - po chamsku, inaczej nie
    > zrozumie.

    tiaaa.. No to pomyśl sobie teraz tak: Cham, to ten, który postępuje po
    chamsku. A teraz podstaw tą definicję, do tego twierdzenia, które Ty
    przytoczyłeś powyżej. No i co Ty na to?

    Prawdziwego Pana poznać właśnie po szacunku, który potrafi okazać nawet
    ludziom niższego stanu, zarówno rodowego, jak i materialnego, czy też
    umysłowego.

    Depi.

  • 40. Data: 2003-11-09 18:16:39
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Marcin Olender w wiadomości
    <bolvem$nea$1@atlantis.news.tpi.pl> powiedział(a) co następuje:

    > Z całym szacunkiem, ale anarchizm sie raczej nie sprawdził.

    Między biurokracją a anarchizmem jest jeszcze moooorze możliwości.

> [...]
    > przesłankach odnośnie ludzkiej natury ( analogicznych do Locke). Niestety
    > pod tym względem dziadek Hobbes był bliższy prawdy.

    Zdecydowanie się zgadzam. Ale poza wschodnioazjatyckimi satrapiami a
    socreżimem wg nowoczesnego modelu europejskiego jest jeszcze jakiś
    wybór. Myślę o biurokracji "rozpasanej", regulującej wszystko i
    wszędzie. Locke, Smith, Mises - 3 X tak!

    > Ergo - nie może istnieć państwo, a raczej nie może wykonywać żadnych
    > funkcji, które są mu przypisywane ( na jedno wychodzi) bez administracji.

    Oczywiście, masz 101% racji.

    > Idea Lewiatana zakładała coś innego, choć przyjmuję, że możesz posługiwac się tu
    > jedynie luźnym skojarzeniem na zasadzie - pochłania wszystko

    Tak, to właśnie miałem na myśli.

    > Tako rzekę, jako stary, zatwardziały liberał.

    Tako się z Tobą zgodzę, jako stary, zatwardziały ordoliberał.

    > tiaaa.. No to pomyśl sobie teraz tak: Cham, to ten, który postępuje po
    > chamsku. A teraz podstaw tą definicję, do tego twierdzenia, które Ty
    > przytoczyłeś powyżej. No i co Ty na to?

    To odwrócenie toku rozumowania - wywodzisz założenia z przyjętych
    definicji. To trochę jak u Gombrowicza, który rzekł, że jeśli wiesz, że
    ryb nie jada się nożem i widelcem - śmiało możesz jeść je nożem i
    widelcem. Jeśli chcesz być zrozumiany, musisz nadawać na tej samej fali
    co Twój słuchacz. Dlatego kiboli na meczach się pałuje a nie
    pertraktuje, dlatego w cywilizowanym społeczeństwie istnieje zgoda na
    wykonywanie kary śmierci. Represja rozumiana jako słuszna zapłata
    zakłada pewną dozę mściwości.

    > Prawdziwego Pana poznać właśnie po szacunku, który potrafi okazać nawet
    > ludziom niższego stanu, zarówno rodowego, jak i materialnego, czy też
    > umysłowego.

    Owszem, ale czasem trzeba wyjść z powozu i trzasnąć pałaszem bez łep!
    ;-)

    ukłony,
    (o, nawet sig podszedł mi akuratny!)

    --
    Olgierd
    "Bądźcie tak rewolucyjni jak nauka i tak reakcyjni jak tabliczka