  • 11. Data: 2003-11-08 14:05:09
    Temat: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Flashi" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:boirji$itd$1@korweta.task.gda.pl...

    > Skonczylem :) Mam jakas reakcje uczuleniowa na glupote ...

    To po co wdajesz się w dyskusję z potłuczonym psycholem??
    Postronni mogą nie zauważyć różnicy;))

    Pozdr
    Leszek

  • 12. Data: 2003-11-08 14:05:56
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Zbastuj gościu bo jeszcze raz na mnie bluźniesz to dostaniesz ode mnie po
    mordzie.

    Strzel sobie popaprańcu baranka w ścianę przeciwną monitorowi.

    Leszek

  • 13. Data: 2003-11-08 16:04:45
    Od: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl>

    > No to sobie durniu policz : gornictwo z podatkow i wszelkich oplat
    > odprowadzaja do budzetu ponad 12 MLD zlotych !! i to grubo ponad te 12mld
    bo
    > w tej kwocie nie sa ujete podatki odprowadzane przez samych gornikow z
    > wyplat ...

    no to ktos tu czegos nie rozumie
    jak moze gornictwo odprowadzac jakiekowliek podatki, wez ty mi i wytlumacz,
    skoro jest nierentowne?
    to ostatnie slowo oznacza ze nie przynosi zyskow, a skoro nie ma zyskow to
    najprawdopodobniej ma straty, a skoro tak to od czego te podatki odprowadza?

    cale spoleczenstwo w postaci budzetu panstwa doklada do tej galezi przemyslu
    zeby gornicy, (ktorzy za komuny byli uprzywilejowana kasta, z wypasionymi
    sklepami w ktorych za smieszne zlotowki mieli to co reszta polski za grube
    dolary w pewexach z mieszkaniami i talonami na samochody) mogil bobrowac
    dziury w ziemi, bardziej oplaca sie sprowadzac wegiel zza granicy niz
    kupowac go od naszych kretow, co oznacza ze utrzymywanie gornikow i ich
    kopaln jest totalnie nie oplacalne dla reszty kraju
    gornicy dostawali dziesiatki tysiecy zlotych odpraw jesli sie zwalniali z
    roboty, zeby mogli sie przekwalifikowac albo zalozyc wlasny interes, a oni
    ta kase w wiekszosci przepuszczali lub stawiali sobie chaty z basenami (jak
    jeden znajomy moich starych) po czym wracali spowrotem pod ziemie
    zatrudniajac sie ponownie

    zreszta wystarczy spojzec na anglie, tam zelazna malgoska zrobila to szyko i
    sprawnie, i nie ma juz nierentownych kolani, i problemow z gornikami na
    ulicach

    tylko o tak zupelnie ntg

  • 14. Data: 2003-11-08 17:11:26
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    > Użytkownik "Flashi" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > To po co wdajesz się w dyskusję z potłuczonym psycholem??
    > Postronni mogą nie zauważyć różnicy;))

    Wiem wiem :) juz nie bede D:

  • 15. Data: 2003-11-08 19:41:21
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    > Flashi rzecze:
    >
    > Zbastuj gościu bo jeszcze raz na mnie bluźniesz to dostaniesz ode mnie po
    mordzie.

    bede tyle razy na ciebie bluznil ile mam ochoty i taki debil (stosuje to
    jako chorobe) tylko gadac potrafi...

    EOT

  • 16. Data: 2003-11-08 22:08:17
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Flashi - pomijam, że piszesz wierutne bzdury na sam temat, bo to, że
    górnictwo cos przynosi jest jakimś tragicznym urojeniem, w szczególności, że
    zyskujemy na tym. Z czego więc bierze się Twoim wielce mądrym zdaniem
    problem z górnictwem? Nikt nie musi na tej grupie wiedzieć, jak mizerne
    pojęcie masz o ekonomii i jak bardzo wsłuchałeś się w ekspertów w rodzaju
    Leppera.

    Co do urzędasów, to weź jeszcze pod rozwagę choćby to, że oni ( w tym ja
    przez jakiś czas ) zarabiają nieco ponad tysiąc złotych. A górnicy średnio
    4500. Różnica? To znaczy że za jednego górnika mamy min. 3 urzędasów. Ale to
    też szczegół. Biurokracja jest powszechnie uważana za zło, ale niestety jest
    to zło konieczne. w odróżnieniu od górnictwa, które zaprzepaszcza szanse
    kraju na rozwój, grzebiąć w swoich sztolniach naszą przyszłość.

    Absolutnie nie do przyjęcia są jednak Twoje wulgaryzmy i czyste chamstwo.
    Nie jest ważne, czy to jest Arnold "Buzdygan" czy ktoś inny, jakieś zasady
    kultury obowiązują. Nie wiem, czy pochodzisz z jakiegoś patologicznego
    środowiska, gdzie taki sposób wypowiedzi jest akceptowany, ale taki poziom
    to weź sobie stąd pod budkę z piwem, choć i tam może to być za dużo.

    Nawet w najsłuszniejszej sprawie wypowiadając się w ten sposób tylko sobie
    wystawiasz jak najgorsze świadectwo, a nie osobie, które się starasz
    obrazić. Dawno już nie widziałem czegoś tak skandalicznego na tej grupie,
    raczej należącą do tych spokojniejszych i kulturalniejszych.

    Wzywam Cię do opamiętania. No i do poważnego zastanowienia się nad swoimi
    poglądami ekonomiczno-politycznymi, które wzięte sa zaiste z księżyca.

    --
    Depi.

  • 17. Data: 2003-11-08 22:09:44
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    > . ale teraz
    > to juz przegiales na maxa ....

    Przegiąłeś kolego Ty, o czym poniżej..

    --
    Depi.

    PS. A Arek wyjątkowo ma całkowitą rację. Źle to świadczy o kimś, że ocenia
    słowa nie po ich treści, ale po osobie je wypowiadającej.

  • 18. Data: 2003-11-08 22:10:26
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Flashi" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Skonczylem :) Mam jakas reakcje uczuleniowa na glupote ...

    Taaak? To ciekawe..

    --
    Depi.

  • 19. Data: 2003-11-08 22:45:53
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Marcin Olender w wiadomości
    <bojph4$rqj$1@nemesis.news.tpi.pl> powiedział(a) co następuje:

    > Biurokracja jest powszechnie uważana za zło, ale niestety jest
    > to zło konieczne.

    Sprzeciw!

> [...]

    > środowiska, gdzie taki sposób wypowiedzi jest akceptowany, ale taki poziom
    > to weź sobie stąd pod budkę z piwem, choć i tam może to być za dużo.

    Ogólne NTG.

    > Wzywam Cię do opamiętania. No i do poważnego zastanowienia się nad swoimi
    > poglądami ekonomiczno-politycznymi, które wzięte sa zaiste z księżyca.

    Zgadza się.

    --
    Olgierd
    "Byłbyś świetnym komendantem obozu w Oświęcimiu", -ZED-, List Drugi

  • 20. Data: 2003-11-08 23:24:24
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Sprzeciw!

    Sprzciw że zło, czy że konieczne?

    > Sprzeciw!

    Jak to? To należy stosowac się do zasad kulturalnego zachowania tylko wobec
    niektórych? Coż - mnie nauczono inaczej.

    > Ogólne NTG.

    Co jest NTG? Górnicy czy sprawa łamania netykiety i ogólnych zasad
    współzycia społecznego ( tak żeby wrócić na TG ;-) ).

    Cieszę się, że choc tutaj. :-)

    Depi.