  • 21. Data: 2006-06-04 15:31:21
    Temat: Re: Okradziony przez sprzedawce.
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    news:12fuqwehkr2k8.gkttyti97e9e.dlg@40tude.net...

    > Przede wszystkim udajcie się do sklepu i dokładnie wypytajcie co i jak.
    > Być
    > może rzeczywiście zaszła jakaś pomyłka, bo przeciez przy płatności kartą
    > kasjerka nie miała możliwości zabrania sobie tej gotówki dla siebie, więc
    > wątpię w jej umyślną winę. Najważniejsze, to zachować spokój i nie robić
    > od
    > razu awantury.

    Żartujesz?

    A co za problem przy następnej transakcji nabić na kasę kwotę o 100 PLN
    mniejszą, te 100 PLN nabić jako wpłatę kartą i setkę wyciągnąć z szuflady?

    pozdr

    Monika

  • 22. Data: 2006-06-04 19:18:24
    Temat: Re: Okradziony przez sprzedawcę.
    Od: "Daraw" <d...@o...pl>

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > Jeśli się okaże, że tak właśnie było (bank to już ustali niezależnie od
    > chcenia kierowniczki), to koniecznie postaraj się o wyrok dla autora
    > "podpisu".

    OK, ale właśnie co mam i jak zrobić ? Nigdy nie mialem do czynienia
    z podobną sytuacją.

    >Przestępców przeciwko wiarygodności dokumentów trzeba tępić.

    No właśnie o to mi chodzi.......

    Darek

  • 23. Data: 2006-06-04 19:27:00
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Daraw napisał/a:
    >Ludzie zrozumcie, mi nie chodzi o tegłupie 100zł. Tylko o ukaranie
    >złodzieja (nie kasjerki ale marketu).
    Gwoli ścisłości złodziejką jest kasjerka.
    Po prostu "miała małe dziecko", potrzebowała kupić coś za 100 PLN i
    wykorzystała okazję, żeby zrobić to na konto klientki ("kupuje za 5000
    PLN, to na 100 PLN nie zwróci uwagi").:-)

  • 24. Data: 2006-06-04 21:22:38
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak czytam takie bzdety, to zaczynam wierzyc, ze sztuka czytania ze
    > zrozumieniem jest naprawde trudna sztuka.

    to jeszcze napisz w którym miejscu pierwszego posta napisał jednoznacznie, że
    nie autoryzował drugiej transakcji

  • 25. Data: 2006-06-04 22:10:40
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > bo przeciez przy płatności kartą
    > kasjerka nie miała możliwości zabrania sobie tej gotówki dla siebie, więc
    > wątpię w jej umyślną winę.

    Że tak powiem - pierdolicie, Hipolicie. Sprytna kasjerka
    jak najbardziej miała możliwość zabrania sobie tej stówy
    do własnej kieszeni.

    Piotr

  • 26. Data: 2006-06-04 22:31:27
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 4 Jun 2006 17:31:21 +0200, Idiom napisał(a):

    > Żartujesz?

    Nie.

    > A co za problem przy następnej transakcji nabić na kasę kwotę o 100 PLN
    > mniejszą, te 100 PLN nabić jako wpłatę kartą i setkę wyciągnąć z szuflady?

    Nie masz pojęcia o systemach kasowych i systemach ewidencjonowania towaru,
    więc dopóki nic o tym nie wiesz - dla Ciebie to żaden problem.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 27. Data: 2006-06-04 22:31:44
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 5 Jun 2006 00:10:40 +0200, PiotRek napisał(a):

    > Że tak powiem - pierdolicie, Hipolicie. Sprytna kasjerka
    > jak najbardziej miała możliwość zabrania sobie tej stówy
    > do własnej kieszeni.

    W jaki niby sposób?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 28. Data: 2006-06-05 03:50:45
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    scream napisał/a:
    >W jaki niby sposób?
    Pośrednio - kupując dla siebie jakieś towary na koszt klientki. :-)

  • 29. Data: 2006-06-05 14:30:24
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 05 Jun 2006 05:50:45 +0200, Artur Drzewiecki napisał(a):

    > Pośrednio - kupując dla siebie jakieś towary na koszt klientki. :-)

    Ale to pośrednio, natomiast nie widze za bardzo jak owa kasjerka miałaby
    wyciągnąć 100 zł z kasy... Bo przecież w systemie kasowym wszystko jest
    ładnie policzone - jaki towar zszedł, ile sztuk, ile było płatności
    gotówką, ile bonami, ile kartami, ile PLN powinno być w kasie, itp itd.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 30. Data: 2006-06-05 14:36:12
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    scream napisał/a:
> [...]
    >ładnie policzone - jaki towar zszedł, ile sztuk, ile było płatności
    >gotówką, ile bonami, ile kartami, ile PLN powinno być w kasie, itp itd.
    Zgadza się, że gotówki nie wyciągnie. :-)
    Ale zakupy na cudzą kartę to też kradzież. :-)