  • 31. Data: 2006-02-14 01:49:27
    Temat: Re: Ojciec wynosi z "domu" pieniadze.
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    No tak ale trzeba podac jak sadze dobry powod wystapienia o rozdzielnosc
    wydaje mi sie.
    Awantury jej robi ale to nie do udowodnienia bo zaden z sasiadow nie bedzie
    zeznawal.
    Cos tam myslelismy zeby nagrac te awantury ktore On robi, ale podobno to
    nagrywanie nie wiele zmienia, ktos poradzil ze przy kazdej awant. wzywac
    policje, to podobno dobre ale jak matka ma wezwac policje w trakcie
    awantury....a jak wezwie to jak przyjedzie policja to jest spokuj i to nic
    nieda:(
    Chyba ze do rozdzielnosci nie trzeba powodow podawac.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 32. Data: 2006-02-14 01:51:36
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Glownie matce chodzi o te awantury no i ze rozdaje pieniadze wspolne w
    sumie.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 33. Data: 2006-02-14 09:35:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek23 napisał(a):
    > Glownie matce chodzi o te awantury no

    awantura jako taka nie jest karalna.

    >i ze rozdaje pieniadze wspolne w
    > sumie.

    A rozdaje polowe swoich dochodow. No chyba ze te 800 zł rodaje a nie 400
    jak pisales.

    P.

  • 34. Data: 2006-02-14 10:55:08
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > A rozdaje polowe swoich dochodow.

    Przemek, czy możesz wreszcie pojąć, że jak się jest małżeństwem bez
    rozdzielności majatkowej, to nie ma "swoich" dochodów, tylko sa wspólne
    dochody? Jak ja zrobię kotlety na obiad, to one są moje, czy tak samo
    moje, jak męża?

    Justyna

  • 35. Data: 2006-02-14 11:22:49
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    To moze inaczej, w takim wypadku zylo sie mojej matce i ojcu za 100% poborow
    matki i za 50% poborow ojca, Uczciwe dla matki ze nie mogla odlozyc sobie
    tak jak on 50% czy nie?
    Oczywistym jest fakt ze nie byla w stanie , bo za polowe jej i za polowe
    jego by sie nie dalo albo cos bylo by nie oplacone.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 36. Data: 2006-02-14 12:15:51
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Jednym zdaniem , rodzina byla mu potrzebna zeby mogl odlozyc (bo sam nie
    bylby w stanie) a jak juz zebral to rodzinie dowidzenia?
    uczciwe?

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 37. Data: 2006-02-14 14:03:19
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek23 napisał(a):
> [...]
    > Oczywistym jest fakt ze nie byla w stanie , bo za polowe jej i za polowe
    > jego by sie nie dalo albo cos bylo by nie oplacone.

    kam napisala w inym poscie, mogla dawac 50% a jakby zglodnial to by sie
    dorzucil :)

  • 38. Data: 2006-02-14 14:04:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

> [...]
    > rozdzielności majatkowej, to nie ma "swoich" dochodów, tylko sa wspólne
    > dochody? Jak ja zrobię kotlety na obiad, to one są moje, czy tak samo

    oceniam moralnie nie prawnie.

    P.

  • 39. Data: 2006-02-14 15:47:59
    Od: krys <k...@p...onet.pl>