  • 41. Data: 2006-03-01 10:15:25
    Temat: Re: Ojciec ma kochanke.
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:du3lsg$hn0$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "waros" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > jesli za ostro to przepraszam, ale nie trawie takich

    No dobra, nie trawisz takich, ale co ci jego mamusia zrobiła... Chociaż
    takie obrażanie z grubej rury nie jest do końca zasadne, gdy z bliska nie
    zna się całej sytuacji ani człowieka. Tym bardziej, że ludzie często piszą
    tu pod wpływem emocji - jak i tobie się zdarzyło.

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 42. Data: 2006-03-01 12:49:43
    Od: "@nn" <a...@p...pl>

    ideogram napisal(a):

    > Piszesz w imieniu mamy, czy swoim? I czy mama o wszystkim wie, podjęła
    > samodzielną decyzję, czy dopiero Ty zamierzasz ją uświadomić? No i czy
    > rozmawiałeś z ojcem twarzą w twarz, jak mężczyzna z mężczyzną i
    > przedstawiłeś mu swój punkt widzenia?
    > Bo to zawsze możesz, panie kolego student, wynająć za tatusiowe
    > pieniążki niezłego papugę, który załatwi tę sprawę za Ciebie i na pewno
    > znajdzie satusfakcjonujące rozwiązanie...
    > Blah

    Patrze i patrze, i... oczom nie wierzę ;)
    Ania

    --
    ******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
    *************************www.madej.master.pl ************************

  • 43. Data: 2006-03-01 13:23:37
    Od: "waros" <w...@w...pl>

> [...]
    > zna się całej sytuacji ani człowieka. Tym bardziej, że ludzie często piszą
    > tu pod wpływem emocji - jak i tobie się zdarzyło.

    varos

  • 44. Data: 2006-03-01 16:22:53
    Od: ideogram <ideogram_maupa_gazeta@hetera..pl>

    @nn napisał(a):

    > Patrze i patrze, i... oczom nie wierzę ;)

    A co? Kłamią? ;)

    --
    Co to jest zła kobieta? Jest to taki rodzaj kobiety, która nigdy się nie
    sprzykrzy...

    Oscar Wilde

  • 45. Data: 2006-03-01 18:25:43
    Od: "@nn" <a...@p...pl>

    ideogram napisal(a):

    > A co? Kłamią? ;)

    Czyje? Moje? W żadnym wypadku! ;)
    Ania

  • 46. Data: 2006-03-01 19:22:31
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    piszą
    > tu pod wpływem emocji - jak i tobie się zdarzyło.

    cyt:"...moja mama jest
    nauczycielka. Obecnie ojciec jest ta osoba, ktora glownie utrzymuje
    nasza rodzine i wlasciwie to dzieki niemu dosyc dobrze sie nam powodzi."

    nie zastanowilas sie moze chwilke nad tym urywkiem?
    mamuska (pewnie wypindrzona i egzaltowana lampucera)* jest nauczycielka
    i niewatpliwie pracuje za darmo, wiec ojciec musi sobie zyly wypruwac,
    zeby utrzymac reszte.
    w szczecinie jak marynarz chcial sie rozerwac, to szedl do 13 muz (klub
    nauczycielski) i od takich starych pedagogicznych rur (ryczacych
    czterdziestek) nie mogl sie opedzic.
    dziwisz sie, ze facet - ktory ma jaja i sobie radzi w zyciu - ma ochote
    na chwilke zapomnienia od swoich rodzinych krwiopijcow?
    ja na jego miejscu - gdybym sie dowiedzial co knuje podly
    gnojek-synalek, czyli zmija wyhodowana na wlasnej piersi - pogonilbym to
    cale wygodnickie towarzystwo na cztery strony swiata (to a propos ich
    rozdarcia finansowego) i bym zaczal zycie od nowa bez takich pasozytow.

    )* czesto prowadze kursy i szkolenia dla nauczycieli, wiec dosyc dobrze
    znam to srodowisko. najgorsi sa wuefisci oraz artystki ochnastego planu
    ze szkol muzycznych. poziom artystyczny i intelektualny ponizej kosci
    guzicznej, ale za to obowiazkowo dwojga nazwisk.

    --
    pozdro
    ape

    p.s. teraz pisze calkiem na zimno, wiec mysle, ze nikogo juz nie
    urazilem moja wiwisekcja tematu :-)

  • 47. Data: 2006-03-01 19:40:51
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

> [...]
    > ze szkol muzycznych. poziom artystyczny i intelektualny ponizej kosci
    > guzicznej, ale za to obowiazkowo dwojga nazwisk.

    No dobra, znasz środowisko - ja tez nie mam zbyt dobrego zdania o
    nauczycielach (mam w rodzinie też ciotkę, do której pałam powalającą
    miłością z wzajemnością), ale nie znasz tych konkretnych ludzi. Obrażasz
    osobę 3-cią, sugerując się wypowiedzią osoby 2-giej. Równie dobrze mogłabym
    ja wysuwac insynuacje pod adresem twojej mamy sugerując się tym co ty
    piszesz. Ot, to niesprawiedliwe i już.
    Wszyscy tu zarzucali studentowi, że nie wie jaka jest relacja pomiędzy
    rodzicami, a my tymbardziej my tego nie wiemy, tak jak nie nam oceniać
    ludzi.
    Swoją drogą, jestem całkowicie za monogamią (tak, bez kochanków). Może
    dlatego, że nie wyobrażam siebie w innych ramionach niż mojego faceta lub
    moze dlatego, że wolałabym się z nim roztać, niż żyć ze świadomością, że się
    z nim dzielę lub traktuje mnie w domu jak dodatkowy mebel. Ja stawiam na
    uczciwość. Istnieje instytucja rozwodu przecież. Skoro facet się nie
    rozwiódł, to może jemu jest wygodniej żyć bez i ma jakieś powody ku temu.
    Tak więc nie rozgrzeszaj go z mety, tylko dlatego, że ma żonę nauczycielkę
    mniej zarabiającą od niego.

    > p.s. teraz pisze calkiem na zimno, wiec mysle, ze nikogo juz nie
    > urazilem moja wiwisekcja tematu :-)

    Mnie nie uraziłeś ani wcześniej ani teraz, co najwyżej założyciela wątku.
    Czasami słowami można zrobić większą krzywdę niż pięścią. Wiesz, że
    postąpiłeś zbyt impulsywnie i ci się to chwali. Każdemu się zdarza.

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 48. Data: 2006-03-01 20:45:20
    Od: ideogram <ideogram_maupa_gazeta@hetera..pl>

    @nn napisał(a):

    > Czyje? Moje? W żadnym wypadku! ;)

    No, skoro tak, to musisz im uwierzyć ;)

  • 49. Data: 2006-03-01 21:29:27
    Od: "Marita" <m...@W...konto.pl>

    Rany! (glownie jesli chodzi o wypowiedzi facetow)
    Nie dosc ze chlopak i jego (mozliwe ze Bogu ducha winna) matka zostali
    zwymyslani to jeszcze skad to podejscie do zdrady.
    Zdrada to nie jest zjawisko normalne, jesli w Waszym srodowisku wszyscy sie
    'stukaja' to wspolczuje:) W moim o zdradzie mowi sie jak o patologii i
    oczywiscie wystepuje ale rzadko.

    A na marginesie ja na przyklad zinterpretowalam ten urywek:
    cyt:"...moja mama jest
    nauczycielka. Obecnie ojciec jest ta osoba, ktora glownie utrzymuje
    nasza rodzine i wlasciwie to dzieki niemu dosyc dobrze sie nam powodzi."
    w ten sposob ze byc moze to matka kiedys utrzymywala rodzine i sobie te
    flaki wypruwala, a dopiero obecnie robi to tatus.

    I jak zwykle dziwi mnie skad obcy ludzie tyle wiedza o czyjejs rodzinie,
    zenada.

  • 50. Data: 2006-03-01 22:54:14
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Przemek R." napisał:

    > co ty pier..?

    To grupa dyskusyjna, a nie budka z piwem.
    Zrozumiałabym, gdybys napisał "powinna zostać wprowadzona penalizacja
    zdrady" albo coś w tym guście. Nie ciskaj się, jak nie umiesz pisać z
    sensem.

    > notatka? buahahahahaha

    Śmiej się. A ja wywalczyłam wszystko, o co wnioskowałam w pozwie
    rozwodowym i jeszcze trochę.

    Pozdrawiam - Aicha

    --
    Dozwolone od lat 18: