  • 61. Data: 2009-03-18 12:24:15
    Temat: Re: Ogromne "wyrównanie" rachunku za prąd za poprzednie pół roku
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:gpqoh5$dfc$1@news.task.gda.pl...

    > slyszalem dwie wersje, jedna ze na wlasny uzytek mozna, druga, ze wszystko
    > to co wyprodukujesz musisz sprzedac energetyce i od nich odkupic

    > w sumie nie wiem ktora jest prawdziwa

    Druga.
    Przy czym zakład energetyczny ma OBOWIĄZEK kupić od Ciebie tę energię.

    Pozdrawiam
    Emka

  • 62. Data: 2009-03-18 12:25:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Emka" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Druga.
    > Przy czym zakład energetyczny ma OBOWIĄZEK kupić od Ciebie tę energię.

    a tak z ciekawosci, po jakiej cenie kupuja i sprzedaja?
    orientujesz sie moze?

  • 63. Data: 2009-03-18 12:26:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Bo już jedna sieć szpeci, utrudnia ruch i budowy wystarczająco.

    utrudnia rowniez rozwoj konkurencji

  • 64. Data: 2009-03-18 12:30:38
    Od: spp <s...@o...pl>

    szerszen pisze:

    > slyszalem dwie wersje, jedna ze na wlasny uzytek mozna, druga, ze
    > wszystko to co wyprodukujesz musisz sprzedac energetyce i od nich odkupic
    >
    > w sumie nie wiem ktora jest prawdziwa

    Obie fałszywe. :)

    --
    spp

  • 65. Data: 2009-03-18 12:32:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > utrudnia rowniez rozwoj konkurencji

    Jakoś wydaje mi się to mniejszym problemem, zyski z czegoś takiego wydają
    się daleko niższe od kosztów.

  • 66. Data: 2009-03-18 12:42:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Obie fałszywe. :)

    duzo wniosles w temacie

  • 67. Data: 2009-03-18 12:51:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    szerszen wrote:

    > to nie ja swiadcze uslugi

    a oni ich za darmo też nie

  • 68. Data: 2009-03-18 12:57:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > a oni ich za darmo też nie

    a ktos twierdzi ze tak ma byc?

  • 69. Data: 2009-03-18 13:04:27
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    > Użytkownik "Emka" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

    > a tak z ciekawosci, po jakiej cenie kupuja i sprzedaja?
    > orientujesz sie moze?

    Dokładnych kwot nie znam, ale wiem, że kupno energii pochodzącej ze źródeł
    niekonwencjonalnych jest dla zakładów energetycznych solą w oku, bo ceny są
    ponoć koszmarne.

    Pozdrawiam
    Emka

  • 70. Data: 2009-03-18 16:56:41
    Od: "tpsa" <o...@w...pl>

    > Użytkownik "AdamS" <a...@c...interia.pl> napisał w wiadomości rejonie?
    > jaki jest problem w modernizacji licznikow na takie, do ktorych nie bedzie
    > trzeba wysylac czlowieka, bo same beda podawac odczyty do centrali?
    Żaden, tylko to dodatkowo kosztuje i ktoś musi zapłacić.
    Zdecydowana większość prognoz jest trafna.
    Więc czemu wszyscy mielibyśmy dodatkowo pokryć koszty tych nielicznych
    przypadków odchylenia w prognozach. Szczególnie, że jak tak "pilnujecie"
    swojego
    zużycia to jaki problem widząc odchylenia od swoich średnich zużyć
    wykonać jeden telefon do ZE z prośbą o korektę rachunku.