  • 21. Data: 2009-03-17 14:16:09
    Temat: Re: Ogromne "wyrównanie" rachunku za prąd za poprzednie pół roku
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:gpob0t$fvp$1@news.task.gda.pl...

    > a takie termin "frontem do klienta" znasz?

    A jaki ma to związek z tematem?

  • 22. Data: 2009-03-17 14:17:11
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A jaki ma to związek z tematem?

    zasadniczo taki sam, jak twoj wtret o jeczeniu

  • 23. Data: 2009-03-17 14:23:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > zasadniczo taki sam, jak twoj wtret o jeczeniu

    Ano nie bardzo.
    Ale ktoś o mentalności J. Kaczyńskiego tego nie pojmie.
    Choć i nawet w/w ostatnio z banków zaczął korzystać.

  • 24. Data: 2009-03-17 14:25:12
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Cavallino wrote:

    > Albo umiesz korzystać z produktów bankowych typu limit w koncie, karta
    > kredytowa itd

    Albo umiesz się dogadać z zakładem energetycznym na zapłatę tego w ratach.
    Wbrew pozorom, odcięcie pradu to nie jest żaden interes dla ZE.

    p. m.

  • 25. Data: 2009-03-17 14:29:29
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ano nie bardzo.

    myslec to ci sie nie chce jak widze
    zasadniczo bardzo

    jakby zaklad energetyczny stal frontem do klienta, to potrafilby jak np
    zaklad sweiadczacy uslugi telekomunikacyjne, wystawiac faktury za to co
    klinet zuzyje, faktury wystawialby sobie w cyklu miesiecznym, czy
    dwumiesiecznym, klient by wiedzial za co placi, mogl spokojnie zaplanowac
    budzet, oraz ewentualie zareagowac na zwiekszajace sie zuzycie pradu, a co
    za tym idzie nie jeczalby

    natomiast zaklad robi dobrze tylko sobie, nie chce mu sie placic pracownikom
    za sprawdzanie licznikow, ewentualnie zmodernizowac licznikow na takie, do
    ktorych nadzor ludzki nie jest potrzebny, i tworzy jakies dziwne prognozy,
    ktore koncza sie pozniej jeszcze dziwniejszymi i bardziej zaskakujacymi
    fakturami i z powodu ktorych bierze sie jeczenie klientow

    tylko aby to zrozumiec, trzeba pomyslec, polecam, to nie boli

  • 26. Data: 2009-03-17 14:31:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Albo umiesz się dogadać z zakładem energetycznym na zapłatę tego w ratach.
    > Wbrew pozorom, odcięcie pradu to nie jest żaden interes dla ZE.

    tylko to jest zwalczanie skutkow, a mozna zlikwidowac przyczyne, tylko to
    wymaga wysilku od zakladu energetycznego, ktory bedac w sumie monopolista,
    ma w d... klienta, bo ten i tak specjalnego wyboru nie ma

  • 27. Data: 2009-03-17 14:32:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Albo umiesz się dogadać z zakładem energetycznym na zapłatę tego w ratach.

    Dokładnie tak.
    Ale szerszeń woli pokłócić się ze wszystkimi i dalej tkwić w jęczeniu i
    swoim sieroctwie.

  • 28. Data: 2009-03-17 14:36:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > budzet, oraz ewentualie zareagowac na zwiekszajace sie zuzycie pradu, a co

    I dokładnie tak robi zakład energetyczny.
    Nie wierzysz?
    Mam Ci przesłać swoje faktury za prąd?

    A to że Ty i Tobie podobni malutcy odbiorcy dostali promocyjną ofertę, w
    które W ZAMIAN za niższy abonament mają odczyty raz w roku, a przez resztę
    roku płacą wg mniej lub bardziej trafionej prognozy, to jest właśnie UKŁON
    energetyki wobec takowych odbiorców.

    To zresztą zależy od zakładu energetycznego, ja niestety nigdy takiej oferty
    nie dostałem, a szkoda.

    Przyjmij to wreszcie do wiadomości i przestań jęczeć, bo już Ci kilka osób
    to mówiło, a Ty dalej swoje.

  • 29. Data: 2009-03-17 14:47:52
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A to że Ty i Tobie podobni malutcy odbiorcy dostali promocyjną ofertę, w

    widze ze prezrost formy nad trescia przez ciebie przemawia ;)

    > które W ZAMIAN za niższy abonament mają odczyty raz w roku, a przez resztę
    > roku płacą wg mniej lub bardziej trafionej prognozy, to jest właśnie UKŁON
    > energetyki wobec takowych odbiorców.

    juz pisalem, dziekuje za taka promocyjna oferte :)
    jakby zaklad stal frontem do klinenta informowal by o swoich "ofertach"
    tymczasem jak juz pisalem, ma to w d... i robi co chce, bo klient i tak nie
    ma specjalnego wyboru

    > Przyjmij to wreszcie do wiadomości i przestań jęczeć, bo już Ci kilka osób
    > to mówiło, a Ty dalej swoje.

    rozdwoiles sie?
    bo jak narazie ty piszesz do mnie o jeczeniu, na co nijak dowodow nie masz

    > To zresztą zależy od zakładu energetycznego, ja niestety nigdy takiej
    > oferty nie dostałem, a szkoda.

    powtarzasz sie
    zreszta skoro to taka promocja i skoro mozna sobie wybrac, to czemu taki
    wszystko wiedzacy gienius nie zmieni sobie umowy z zakladem

  • 30. Data: 2009-03-17 14:48:31
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ale szerszeń woli pokłócić się ze wszystkimi i dalej tkwić w jęczeniu i
    > swoim sieroctwie.

    tak, tak, czytanie ze zrozumieniem to trudna sztuka