  • 171. Data: 2005-12-27 11:12:52
    Temat: Re: Ograniczenie predkosci
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl>

    Użytkownik "Robert J." <r...@w...pl> napisał ...

    > A to jest jakaś stronka miłośników motoryzacji :-). Poczytaj sobie Prawo o
    > Ruchu Drogowym, a nie jakieś stronki z wypocinami...

    Ty poczytaj - *cały* watek, a potem:
    http://www.mtib.gov.pl/rozporzadzenia/723.html
    http://www.mtib.gov.pl/prezentacje/jednostki_dokumen
    ty/23/zal2_5.pdf

    Sławek

  • 172. Data: 2005-12-27 11:13:51
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości

    > Takie rozporzadzenie MUSI zawierac wszystkie znaki.

    > Ale pierdoly opowiadasz. Idz glowę schłodz.

    To, że jesteś podniecony i używasz słów zaczynających się na "pier" nie
    oznacza, że masz rację.

    neelix

  • 173. Data: 2005-12-27 11:15:36
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > I chocby na tej podstawie można olac czerwone kóleczko z bialym srodkiem i
    > czarnymi cyferkami które sa namalowane na asfalcie.
    > To NIE jest znak drogowy.

    Przeczytaj załączniki do rozporządzenia. To JEST znak poziomy.

    neelix

  • 174. Data: 2005-12-27 11:16:03
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl>

    Użytkownik "Robert J." <r...@w...pl> napisał ...

    > Miałbyś szansę gdyby taki znak ISTNIAŁ :-). Nie ma poziomego znaku
    > ograniczenia prędkości. Koniec, kropka. Podobnie jak zakazu wyprzedzania,
    > zakazu zatrzymywania itd...

    Mylisz się.

    Sławek

  • 175. Data: 2005-12-27 12:26:12
    Od: "Ajgor" <n...@d...m>

    Użytkownik "Robert J." <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie widziałem jeszcze poziomego znaku ograniczenia prędkości :-))). Te
    > bazgroły na asfalcie można uznać za prędkość zalecaną albo coś w tym
    > styly.
    > Podobnie można spotkać wielki znak przecięty na pół, gdzie jedna część
    > stoi
    > po lewej, a druga po prawej stronie drogi :-).

    Uuuu... Pan wyrocznia sie znalazl. Mam pasc na kolana? Powtorze po raz
    bodajze czwarty.. Jesli to nie jest znak, to kto i dlaczego go tam umiescil?
    Graficiarze?

    > Znaki poziome i pionowe mają taką samą ważność. I nidgy sobie nie przeczą
    > :-).

    Wlasnie na poczatku watku opisalem sytuacje, w ktorej sobie przecza. Nie
    jakas hipotetyczna, ale rzeczywista. Wlasnie o to w tym calym watku chodzi
    jak bys nie zauwazyl. Moge Ci podac dokladne umiejscowienie tych znakow.
    Mieszkasz w poblizu Legnicy? To powiem ci gdzie tak jest.

  • 176. Data: 2005-12-27 13:37:12
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Padre" <s...@e...wroc.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Robert J." <r...@w...pl> napisał ...

    > Mylisz się.

    I to bardzo. To, że takie znaki są zostało już ustalone.

    neelix

  • 177. Data: 2005-12-27 13:42:04
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "Padre" <s...@e...wroc.pl> napisał w wiadomości

    > Nie kłam, bo tam jest załacznik. Sa w nim przedstawione graficznie znaki
    od
    > P-1 do P-25 na stronie Dz. U. 10934. Twojej malowanki tam nie ma.

    To poproś ministra, żeby specjalnie dla Ciebie domalował blisko 80 tych
    samych co już wydrukowane, bo zapisy słowne nie trafiają.

    neelix

  • 178. Data: 2005-12-27 13:45:58
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał...

    > ;-) Przecież swój post odniosłem właśnie do Twojej rady:
    > "Pionowy równie dobrze mogli w nocy ukraść. Jak się nie
    > widzi pionowego tylko poziomy to lepiej dmuchać na zimne
    > i zastosować się do zasad ogólnych PoRD."

    > Oczywiście, tylko że w tym przypadku ostrożność polega
    > właśnie na zastosowaniu się do znaku P-15, a nie na uznaniu,
    > że nie obowiązuje i stosowaniu zasad ogólnych pierwszeństwa
    > przejazdu PoRD (Art. 25.1) co może skończyć się kolizją
    > gdy znak A-7 został skradziony lub zniszczony.

    Jeżeli zobaczysz sam słupek, bez znaku to można pomyśleć, że ukradli. Wiesz
    co wtedy należy jeszcze zrobić ? Nie patrzeć na P-15 tylko spojrzeć w lewo
    czy na prostopadłej nie stoi D-1.

    neelix

  • 179. Data: 2005-12-27 14:18:03
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Robert J. wrote:

    > Miałbyś szansę gdyby taki znak ISTNIAŁ :-). Nie ma poziomego znaku
    > ograniczenia prędkości. Koniec, kropka. Podobnie jak zakazu wyprzedzania,
    > zakazu zatrzymywania itd...

    następny, który nigdy nie przeczytał ustawy.

  • 180. Data: 2005-12-27 14:19:21
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Robert J. wrote:

    > A był tak jakiś drugi znak?

    Człowieku, spadłeś z nieba pod koniec dyskusji i się wymądrzasz bez
    przeczytania całości. Idź spać dalej.