  • 31. Data: 2009-11-13 20:31:35
    Temat: Re: Office na firmę, ale niekomercyjnie (lubna komputerze firmowym)
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Smok Eustachy wrote:

    > Dnia Fri, 13 Nov 2009 19:31:16 +0100, JaromirD napisał(a):
    > /..../

    > Nie. O instalację najpierw na 3 komputerach, potem deinstalację i
    > instalację na 3 innych.

    Czarno to widzę. Ale nie sprawdzę bo nie mam tylu komputerów.

  • 32. Data: 2009-11-13 20:33:41
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Smok Eustachy wrote:

    > Dnia Fri, 13 Nov 2009 19:34:10 +0100, JaromirD napisał(a):
    > /..../

    > Nie dowolnej, bo ludzie załapią o co chodzi. Np. wolno pisać artykuł do
    > gazetki osiedlowej albo nie wolno.

    No ale zawsze jak są przykłady to znajdzie się ktoś kto wymyśli, że akurat
    jego sytuacja jest inna.

  • 33. Data: 2009-11-13 20:48:39
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Fri, 13 Nov 2009 21:33:41 +0100, JaromirD napisał(a):
    /.../

    > No ale zawsze jak są przykłady to znajdzie się ktoś kto wymyśli, że
    > akurat jego sytuacja jest inna.

    Ale to będzie jeden co się znajdzie, a nie każdy, kto zobaczy nic nie
    znaczącą formułkę.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 34. Data: 2009-11-14 17:31:07
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > Tristan się rozpisał i nie ma odpowiedzi do tej pory. Mnie ciekawi też
    > interpretacja "3 komputerów"
    > 1. Czy chodzi o to że jednocześnie może być zainstalowany na 3
    > komputerach.
    > 2. Czy może w ogóle na 3 komputerach.
    > 3. Czy chodzi o 3 aktywacje. Np reinstalujesz system, instalujesz
    > ponownie Office i to jest już 2 komputer.

    licencja jest klarowna

    uzywasz na 3 komputerach
    zalozmy a b c
    kupujesz nowy komputer D zamiast B, to z B wywalas office a instalujesz na
    D.
    Mozesz legalnie miec zainstaowane na 3 komputerach jednoczesnie. masz prawo
    przeniesc licencje na inny komputer pod warunkiem ze zachowasz maksymalna
    liczbe 3

  • 35. Data: 2009-11-14 17:34:55
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    alez panowie mozecie odliczyc sobie kanape czy cyfrowy polsat czy cokolwiek
    co jest zwiazane z firma - pracownik ma prawo do relaksu w trakcie przerwy.
    Moze byc w firmie i ow cyfrowy polsat i kanapa, a jakby sie mocno uprzec to
    panienki tez daloby rade przepchnac:) ino faktury musialyby wystawiac:)

    AFAIR mozna bylo spokojnie odliczac (chyba nadal mozna) karnety na silownie
    dla informatykow - doskonaly przyklad

  • 36. Data: 2009-11-14 17:35:35
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > Nie. O instalację najpierw na 3 komputerach, potem deinstalację i
    > instalację na 3 innych.

    wolno ci
    to nie licencja oem a box

  • 37. Data: 2009-11-21 11:35:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 13 Nov 2009, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Tylko, ze słowo ,,komercyjny'' jest naprawdę trudne do zrozumienia
    > i może mieć 100 interpretacji.
    >
    > Spróbuj rozstrzygnąć następujące zdania:

    Zajmę się tylko wybranymi, dobrze? :D

    > Użytek komercyjny to:

    [...]
    > c) instaluję na kompie w domu, ale wykonuję prace związane z moją pracą
    > zawodową
    >
    > d) instaluję na kompie w domu, wykonuję prace dostępne za darmo, ale
    > przynoszące mi zysk (np. reklama na moim WWW gdzie zamieszczam te prace)

    Obie są "oczywiście komercyjne", ze względu na zarobkowy charakter.
    W pierwszym przypadku pracodawca jest zobowiązany do płacenia
    pracownikowi (oddzielnie za pracę w nagrodzinach, oddzielnie za
    używanie własnego sprzętu) w drugim również występuje zarobek.

    pzdr, Gotfryd

  • 38. Data: 2009-11-21 13:34:07
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > Zajmę się tylko wybranymi, dobrze? :D

    No szkoda, że se (a) nie wybrałeś... :-P

    > [...]
    > Obie są "oczywiście komercyjne", ze względu na zarobkowy charakter.

    Te komercyjne łatwiej rozpoznać. Trudniej orzec autorytatywnie, że coś
    nie jest komercyjne.

    Ale już co do (d) mogę polemizować. Czy reklama na moim www bezpośrednio
    wynika z tych prac, a może wynika z czegoś innego? może sobie fajnie
    piszę blogaska słitaska i stąd mam odsłony, a te prace to nawet nikt nie
    pobiera? Albo pobierają i tak ci, co już wleźli z powodu blogaska?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek