  • 1. Data: 2009-02-01 08:41:32
    Temat: Re: Office SB 2007 - zakup na DG
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 01 luty 2009 01:18
    (autor Tomek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <op.uoncg0hwl60ql1@unk>):

    > Ale jaki produkt? To co jest na LGPL z definicji zamknięte być nie może.

    I zamknięte nie zostało. Jest nadal dostępne na LGPL. Natomiast produkt
    pochodny jest dostępny na licencji komercyjnej.

    > Tak więc ich licencje moga co najwyżej dotyczyć ich elementów,
    > a to bynajmniej już nie wynika z ich strony ani z treści tych licencji.

    No bo dotyczy całości produktu pochodnego. A licencje na jego składniki, to
    oddzielna sprawa. Czy w licencji Windowsa masz określone, że stos TCP/IP
    jest na BSD zassany z BSD?

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 2. Data: 2009-02-01 09:30:50
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 01-02-2009 o 09:41:32 Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > oddzielna sprawa. Czy w licencji Windowsa masz określone, że stos TCP/IP

    Może skończmy tą dyskusją bo ja jestem pewien że wiem co piszę
    i Ty wydajesz się być pewien że wiesz co piszesz, a grupa jest
    o podatkach a nie o licencjonowaniu OS.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek