  • 31. Data: 2008-06-22 18:39:37
    Temat: Re: Ofe - zostal Pan wylosowany, podpisz pan umowe... a losowania nie bylo..
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tristan wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z niedziela 22 czerwiec 2008 19:53
    > (autor Marek Dyjor
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g3m3j6$cvc$1@news.onet.pl>):

    wiem wiem... też już to znalazłem

  • 32. Data: 2008-06-22 20:44:12
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 22 czerwiec 2008 20:38
    (autor www.ofe.xt.pl
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g3m66h$j48$1@news.onet.pl>):

    > Agent ofe nie weźmie nic bo dostanie kasę od ofe który reprezentuje!!

    No ale wtedy nie będzie obiektywny. Co ci powie? Wybierz konkurencję?

    --
    Tristan

  • 33. Data: 2008-06-23 10:30:31
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Tristan napisał:

    > W odpowiedzi na pismo z sobota 21 czerwiec 2008 00:55
    > (autor Michał Trych
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g3hcgp$8et$1@news.onet.pl>):

    > jak nie jesteś z długowiecznej rodziny, to jako mężczyzna szans
    > statystycznych na nacieszenie się emeryturą i tak nie masz wielkich, więc
    > się za bardzo nie napalaj. Ja tam zupełnie olałem OFE i już.

    A jak będziesz miał pecha? I pożyjesz długo?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 34. Data: 2008-06-23 12:56:54
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 23 czerwiec 2008 12:30
    (autor Tapatik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g3nu2u$730$3@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > A jak będziesz miał pecha? I pożyjesz długo?

    To poproszę krewnych, żeby mnie dobili, na pewno zrobią to z radością. A jak
    nie, to cóż, będę miał te 28,70zł mniej niż ty.
    --
    Tristan

  • 35. Data: 2008-06-23 14:31:19
    Od: "www.ofe.xt.pl" <j...@p...onet.pl>

    Tristan pisze:

    > No ale wtedy nie będzie obiektywny. Co ci powie? Wybierz konkurencję?

    Niestety ustawa o ofe jest tak skonstruowana, że nie mozna być
    obiektywnym, tzn. w danym momencie mozna reprezentować tylko jedno ofe :(

    JLU

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 080623-0, 2008-06-23
    Przetestowano na: 2008-06-23 16:31:19

  • 36. Data: 2008-06-23 17:02:21
    Od: "Michał Trych" <g...@p...pl>

    > Tristan
    > Zatrudnię specjalistę od Kubuntu na latopie, który doprowadzi moje Lenovo
    > do działania pod Kubuntu 8.04. Może być zdalnie.

    Abstrachujac od tematu - sprobuj na http://forum.thinkpads.com/ :)
    Pozdrawiam
    Michał