  • 21. Data: 2008-06-21 11:12:09
    Temat: Re: Ofe - zostal Pan wylosowany, podpisz pan umowe... a losowania nie bylo..
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 21 czerwiec 2008 00:55
    (autor Michał Trych
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g3hcgp$8et$1@news.onet.pl>):

    > Tak czy inaczej, skoro ten fundusz jest na 3 czy 4 miejscu, to dlaczego
    > nie zapisac sie do tego co jest na pierwszym?

    jak nie jesteś z długowiecznej rodziny, to jako mężczyzna szans
    statystycznych na nacieszenie się emeryturą i tak nie masz wielkich, więc
    się za bardzo nie napalaj. Ja tam zupełnie olałem OFE i już.

    --
    Tristan

  • 22. Data: 2008-06-21 13:48:49
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 20 Cze, 22:03, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Skoro jednak musiałbyś się gdzieś się zapisać, to akurat wybór
    > odpowiedniego OFE to jak wybór między dżumą a tyfusem. Nie ma dobrego
    > wyboru, najlepiej byłoby w ogóle się nie zapisywać i pieniądze brać dla
    > siebie, ale tak nie można.

    Właśnie że jest wybór. Allianz kontra reszta, wszyscy kradną nam 7,5%
    od wpłaty, a Allianz 3,5 % :>

    Pzdr.
    L.

  • 23. Data: 2008-06-21 14:32:46
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 21 Cze, 00:53, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

    > Możesz poszukać wzoru pisma o rezygnacji z powodu wprowadzenia w błąd
    > przez agenta na stronie KNF (czy jak to się tam teraz
    > nazywa) albo innych, konkurencyjnych OFE.

    Hehe, albo pojsc do agent konkurencyjnej firmy ;) To na pewno tez
    pomoze ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 24. Data: 2008-06-21 20:18:59
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości:

    > Właśnie że jest wybór. Allianz kontra reszta, wszyscy kradną nam
    > 7,5% od wpłaty, a Allianz 3,5 % :>

    Zobacz, jaką Allianz ma wartość jednostki :)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 25. Data: 2008-06-21 21:16:52
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 21 Cze, 22:18, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:
    > Zobacz, jaką Allianz ma wartość jednostki :)

    A co za różnica? Wszystkie fundusze przędą cienko, patrząc na
    wyniki w dłuższym czasie nie ma większej różnicy.
    Poza tym dla samej idei nie dawania się dymać na maksymalną
    stawkę warto zmienić ofe. Pociesznie marudzą przez telefon
    jak się ucieka od aktualnego "towarzycha" ;)

    Pzdr.
    L.

  • 26. Data: 2008-06-22 09:29:45
    Od: "www.ofe.xt.pl" <j...@p...onet.pl>

    Lisciasty pisze:

    > A co za różnica? Wszystkie fundusze przędą cienko, patrząc na
    > wyniki w dłuższym czasie nie ma większej różnicy.

    Dlatego nie warto patrzec na okresy dłuższe niż 2-3 lata. Jeżeli
    widzimy, że nasz ofe zarabia coraz słabiej to poprostu przenosimy kase
    do innego ofe. Czasem na takiej zmianie mozna zarobic pare procent na
    kapitale...

    JLU

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 080621-0, 2008-06-21
    Przetestowano na: 2008-06-22 11:29:46

  • 27. Data: 2008-06-22 11:38:35
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 22 czerwiec 2008 11:29
    (autor www.ofe.xt.pl
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g3l62c$bbc$1@news.onet.pl>):

    Pytanie, ile weźmie doradca.

    --
    Tristan

  • 28. Data: 2008-06-22 17:53:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Liwiusz wrote:

    > Musiałbyś udowodnić, że zostałeś wprowadzony w błąd. Może być
    > trudne. Skoro jednak musiałbyś się gdzieś się zapisać, to akurat wybór
    > odpowiedniego OFE to jak wybór między dżumą a tyfusem. Nie ma dobrego
    > wyboru, najlepiej byłoby w ogóle się nie zapisywać i pieniądze brać
    > dla siebie, ale tak nie można.

    a ni do 10 dni ze względu na podpisanie umowy poza siedzibą firmy?

  • 29. Data: 2008-06-22 18:03:03
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 22 czerwiec 2008 19:53
    (autor Marek Dyjor
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g3m3j6$cvc$1@news.onet.pl>):

  • 30. Data: 2008-06-22 18:38:06
    Od: "www.ofe.xt.pl" <j...@p...onet.pl>

    Tristan pisze:

    > Pytanie, ile weźmie doradca.

    Agent ofe nie weźmie nic bo dostanie kasę od ofe który reprezentuje!!
    No chyba że wynajmiesz [prawdziwego doradcę to wtedy jak najbardziej coś
    to będzie kosztowało

    JLU

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 080621-0, 2008-06-21
    Przetestowano na: 2008-06-22 20:38:06