  • 31. Data: 2012-06-14 13:36:31
    Temat: Re: Odzyskanie pieniędzy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie sądź innych po sobie ;->

    to nie osad, to statystyka.

  • 32. Data: 2012-06-14 13:56:29
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 14 Cze, 09:28, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:

    > Ale co, bez jakiś wcześniejszych Wezwań Do Zapłaty albo Do Zwrotu albo coś?
    >
    > --
    > Przemysław Adam Śmiejek
    >
    > Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
    > ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
    > aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

    A spróbuj u mnie coś takiego pomogło, wzór znajdziesz w sieci.

  • 33. Data: 2012-06-14 15:47:37
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 14 Jun 2012 07:00:17 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Teraz się jednak przestali lubić z pożyczkobiorcą. Kolega nie chce tych
    > odsetek, ale chciałby odzyskać swoje 350zł. Niestety pożyczkobiorca
    > zaczął bredzić, że nie odda i że nie ma umowy na pożyczkę...

    350zl to niewygorowana kwota, zeby miec juz z klesiem spokoj.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 34. Data: 2012-06-14 16:56:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 Jun 2012, Andrzej Lawa wrote:

    > O, właśnie dostałem od ciebie maila, że wisisz mi milion złotych ;->

    Mówisz, że na serwerze Twojego dostawcy ktos takiego maila sfałszował,
    czy masz tylko sfałszowana kopię? ;)
    (zakładam, że nie zakładasz, aby statystyczny użyszkodnik internetu
    trzymał własny serwer).

    pzdr, Gotfryd

  • 35. Data: 2012-06-14 21:54:03
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Mówisz, że na serwerze Twojego dostawcy ktos takiego maila sfałszował,
    > czy masz tylko sfałszowana kopię? ;)

    Mówisz, że dostawcy tak skrzętnie archiwizują wszystkie mejle i że tak
    chętnie je udostępniają w takich sprawach jako dowód?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 36. Data: 2012-06-14 22:32:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Mówisz, że na serwerze Twojego dostawcy ktos takiego maila sfałszował,
    > czy masz tylko sfałszowana kopię? ;)

    A w czym problem?

  • 37. Data: 2012-06-15 09:50:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 Jun 2012, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Mówisz, że dostawcy tak skrzętnie archiwizują wszystkie mejle

    Po co maja archiwizować, skoro mowa o mailu który *JEST* na serwerze
    dostawcy? Napisz mi szybko, który dostawca usuwa Ci maile których Ty
    sam nie skasowałeœ ;)

    > i że tak
    > chętnie je udostępniają w takich sprawach jako dowód?

    Mi czy Tobie pewnie nie.
    Sadowi... to chyba co innego, nie uważasz?

    pzdr, Gotfryd

  • 38. Data: 2012-06-15 09:55:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > A w czym problem?

    Jesli ten mail *jest*, to własnie problemu nie widzę (przy zastrzeżeniu
    które łaskaw byłes wyciać, na 90%++ spełnionych u "statystycznego
    znajomego").
    Albo z nagłówków widać że to nie od niego dostałes, albo sfałszowałes
    tresc. No, jeszcze wersja że jednak włamałes się na serwery dostawcy
    jest do wzięcia pod uwagę, rzeczywiscie.

    pzdr, Gotfryd

  • 39. Data: 2012-06-15 10:42:01
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Po co maja archiwizować, skoro mowa o mailu który *JEST* na serwerze
    > dostawcy?

    A gdzie ta mowa? Bo komentowałeś zdanie:

    O, właśnie dostałem od ciebie maila, że wisisz mi milion złotych ;->

    więc ten mejl mógł już trafić po POP3 na komputer Andrzeja. A nawet
    jeśli odbiera przez WWW to mógł go tam ,,pojawić'' inaczej. Choćby sam
    wgrywam sobie mejle po IMAP na GMailowe konta.

    > Mi czy Tobie pewnie nie.
    > Sadowi... to chyba co innego, nie uważasz?

    Takiemu sądowi od pozwów o 350zł? I taki sąd np. do Google napisze do
    USA?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 40. Data: 2012-06-15 10:57:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Jun 2012, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > A gdzie ta mowa? Bo komentowałeś zdanie:
    >
    > O, właśnie dostałem od ciebie maila, że wisisz mi milion złotych ;->
    >
    > więc ten mejl mógł już trafić po POP3 na komputer Andrzeja.

    No więc pytałem, czy on go sfałszował u siebie na komputerze :>
    Kasowanie (np. za pomoca POP) maili które moga posłużyć jako
    dowód jest dosc kiepskim pomysłem.
    Ale przyznaję, że wersja iż "statystyczny użyszkodnik" może
    usunać oryginalna tresc u dostawcy jest wysoce prawdopodobna.

    > Takiemu sądowi od pozwów o 350zł? I taki sąd np. do Google napisze do
    > USA?

    Spytaj tego sadu ;)

    pzdr, Gotfryd