  • 21. Data: 2008-04-14 19:51:34
    Temat: Re: Odzyskanie działki
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "chris" <c...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:388f81c4-4a09-43a9-abeb-c9b4203b6ce2@s13g2000pr
    d.googlegroups.com...

    > pisaniem ? Może to taki rodzaj terapi...

    A-cha. Psychoterapeuta zalecil pracowc wtedy kiedy najwiecej placa, zeby nie
    rozpaczac, ze ktos z rodziny potencjalny spadek przepija.

    sz.

  • 22. Data: 2008-04-14 19:56:50
    Od: chris <c...@p...fm>

    200 tys nie pieniądze. Chodzi o zasadę - jak udupić cwaniaka
    wykorzystującego świadomie nieporadnego człowieka. Nagrałem go dziś
    jak mi wprost powiedział że wyłudził działkę. Jak mu pokazałem
    dyktafon myślałem że zawału dostanie. Precz cwaniakom i krętaczom.

  • 23. Data: 2008-04-14 20:16:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    chris pisze:
    > Oczekiwałem, że ktoś powie co można zrobić w tej sytuacji anie

    Dostałeś porady. Jak ci się nie podoba, to wyp*.*dalaj i już.
    *plonk*

  • 24. Data: 2008-04-14 20:29:47
    Temat: [OT] Re: Odzyskanie działki
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "chris" <c...@p...fm> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > 200 tys nie pieniądze. Chodzi o zasadę - jak udupić cwaniaka
    > wykorzystującego świadomie nieporadnego człowieka. Nagrałem go dziś

    Z zasady to powinniscie sie martwic o wujka a nie o udupienie cwaniakow.

    I nie szalejcie z opieka spoleczna. Bo jak sie w gminie znajdzie ktos z
    jajami to ubezwlasnowolnia wujka (szybciej i skuteczniej niz wy), spienieza
    jego majatek i umieszcza go w dobrym osrodku opieki. A jak sie kapital
    skonczy (bo odsetki nie wystarcza), to pozwa zyjace rodzenstwo o alimenty.

    sz.

  • 25. Data: 2008-04-14 20:31:40
    Od: "kuba " <j...@g...pl>

    piotrliwszic <p...@g...com> napisał(a):

    > mo=BFna spr=F3bowa=E6 udowodni=E6 przed s=B1dem niepoczytalno=B6=E6 wujka
    > co skutkowa=B3o by cz=EA=B6ciowym b=B1d=BC ca=B3kowitym ubezw=B3asnowolnieni=
    > em

    Aleś wymyślił... Ew. można próbować z brakiem świadomości lub swobody (82
    k.c.) jeśli był na gazie albo mocnym kacu w trakcie zawierania umowy.
    Proponuję zastanowić się nad zastosowaniem 388 k.c. - zawarcie umowy w
    warunkach wyzysku. Przesłanki na pierwszy rzut oka wydają się spełnione:
    przymusowe położenie (bo musiał mieć kasę na picie, hehe), cwaniak wyzyskujący
    to położenie, rażąca dysproporcja w wartości świadczeń...
    Tylko fakty to jedno, a udowodnienie tych faktów przed sądem to drugie. Ciężka
    sprawa.

    kuba

  • 26. Data: 2008-04-14 20:38:17
    Od: "kuba " <j...@g...pl>

    Paweł <b...@m...com> napisał(a):

    > Szczerze mowiąc jest to grupa dyskusyjna a nie biuro porad prawnych.
    > Cokolwiek tu przeczytasz jest to wyłącznie prywatna opinia osoby piszącej.

    Tylko po co wyrażać swoje prywatne opinie odpowiadając na pytanie gościa,
    który szuka porady? Oczywiście można forsować swoje poglądy i się wymądrzać
    nie mając nic do powiedzenia w sprawie, ale to chyba nie o to chodzi...

    pozdrawiam
    kuba

  • 27. Data: 2008-04-14 20:59:18
    Od: chris <c...@p...fm>

    Kuba cieszę się, że masz podobny pogląd. Myślałem, że ze mną jest coś
    nie tak. Jeśli mnie ktoś pyta o radę mówię, że albo nie mam pojęcia o
    czymś albo doradzam jeśli jestem przekonany, że mam wiedzę w danym
    temacie. Natomiast tutaj chłopaki zrobili sobie miejsce do spędzania
    czasu i leczenia kompleksów kosztem pytających gości.

  • 28. Data: 2008-04-14 21:04:44
    Od: chris <c...@p...fm>

    oooo Andrzej Lewy kolejorz zdenerwował się. Jak Pan chcesz to mam
    znajomego który skupuje słomę - bo wychodzi Panu z butów. Wyszło
    szydło z worka. Udawał udawał ale nie wytrzymał.
    A tu definicja trolla:
    Troll - zwykle wielkie, tępe, powolne, brutalne stworzenie
    fantastyczne unikające słońca (często zmienia się pod jego działaniem
    w kamień).

    Też Pan Panie Lawa unika słońca?

  • 29. Data: 2008-04-14 22:30:01
    Od: chris <c...@p...fm>

    Kuba dzięki za te warunki wyzysku. Znalazłem dzięk itemu to w kc :

    Art. 388. § 1. Jeżeli jedna ze stron, wyzyskując przymusowe położenie,
    niedołęstwo lub niedoświadczenie drugiej strony, w zamian za swoje
    świadczenie przyjmuje albo zastrzega dla siebie lub dla osoby trzeciej
    świadczenie, którego wartość w chwili zawarcia umowy przewyższa w
    rażącym stopniu wartość jej własnego świadczenia, druga strona może
    żądać zmniejszenia swego świadczenia lub zwiększenia należnego jej
    świadczenia, a w wypadku gdy jedno i drugie byłoby nadmiernie
    utrudnione, może ona żądać unieważnienia umowy.
    § 2. Uprawnienia powyższe wygasają z upływem lat dwóch od dnia
    zawarcia umowy.

    Myśle, że to jest idealna rozwiązanie.

  • 30. Data: 2008-04-15 06:14:00
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "chris" <c...@p...fm> napisał

    > Moja babcia ma trójke dzieci. 20 lat temu przekazała chyba
    > w formie darowizny całe gospodarstwo rolne swojemu synowi.
    > Syn nie miał żony, nie ma dzieci.

    A kim ty jesteś w tej sprawie? Chyba osobą postronną, więc
    po co się wtrącasz?

    > Czy jest jakaś szansa na odzyskanie tej sprzedanej działki

    TY ją chcesz odzyskać? Przecież nigdy nie była twoja!

    > i powstrzymanie wujka przed dalszą sprzedażą gospodarstwa?

    Może robić ze swoim co zechce, tobie nic do tego. Gul ci skacze?