  • 11. Data: 2006-08-05 19:03:48
    Temat: Re: Odwołanie od s?dowej decyzji w sprawie mandatu
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Tomasz D" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:eb26ui$fvn$1@news.onet.pl...

    > Tak, Policjant nałożył mandat 100zł za przejazd skrzyżowania na czerwonym
    > świetle. Ale ja odmówiłem przyjęcia tego mandatu, bo skrzyżowanie
    > przejechałem na zółtym świetle.

    Jestes pewien?
    Gdzie byl sygnalizator? - byl powtorzony za skrzyzowaniem? Moze i WJECHAŁEŚ
    NA ZOLTYM swietle, ale - nim opusciles obszar skrzyzowania swiatlo na
    sygnalizatorze, przed ktorym sie nie zatrzymales (choc powinienes) zmienilo
    sie na czerwone... Ergo PRZEJECHAŁEŚ skrzyzowanie juz NA CZERWONYM

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2006-08-06 07:27:04
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Tomasz D" <f...@o...pl> napisał:

    >Przy wykroczeniu drogowym nie jest ważne jakim samochodem jechałem??
    Wykroczenie jest konkretne. Rodzaj jakim pojazdem, a NIE jego nr rej,
    bo ewidencjonuja kat. PJ z której korzystałeś jest potrzebne dla
    policji przy przypisywaniu ilości punktów za wykroczenie.

    > bo skrzyżowanie przejechałem na zółtym świetle.
    I na 200 % nie jesteś w stanie tego udowodnić, nie wspominająć, że
    sygnał ten TEŻ oznacza zakaz wjazdu na skrzyżowanie.

    > sprawa trafiła do sądu grodzkeno (nie uczestniczyłem w niej).
    Bo odbyła się w trybie zaocznym. Jeśli się odwołasz, to i tak niczego
    innego nie powiesz niż to co w protokole, niczego nowego i istotnego
    do sprawy nie wniesiesz, czyli znów zostaniesz uznany winnym, co nie
    oznacza, że kara będzie taka sama.

    --
    Artur Golański

  • 13. Data: 2006-08-06 07:41:55
    Od: Boczkowski <b...@g...dot.pl>

    Dnia 5 sie o godzinie 21:03, na pl.soc.prawo, SDD napisał(a):

> [...]
    > sygnalizatorze, przed ktorym sie nie zatrzymales (choc powinienes) zmienilo
    > sie na czerwone... Ergo PRZEJECHAŁEŚ skrzyzowanie juz NA CZERWONYM

    ROTFL
    MSPANC

  • 14. Data: 2006-08-06 10:22:34
    Temat: Re: Odwołanie od sądowej decyzji w sprawie mandatu
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    > Rozumiem o co ci chodzi.
    > Przyjęcie tego wyroku będzie jednoznaczne z przyznaniem sie do winy, a
    > tego
    > nie chce zrobić.

    to Sad orzeknie w wyroku

    > W tego typu sprawie sądowej chyba nie moga mnie obciążyć kostami. Dobrze
    > pisze??

    A niby dlaczego ??? Zosnieniesz obciazany kosztami