  • 11. Data: 2009-10-12 12:19:23
    Temat: Re: Odwołanie Kamińskiego: Skąd wywieść ile premier MUSI czekać na opinie?
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ka...... wyraził juz swoja opinie na antenie TV.
    > nigdzie nie jest napisane ze musi to byc na pismie.

    A gdzie jest napisane/powiedziane że opinia "na antenie TV" była
    "prawnie wymaganą opinią dla premiera" a nie "opisem *pierwszego* wrażenia"
    dla wyborców? :-) [ Mowa trawa, papier grunt ;-) ]

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Człowieku, świat stoi przed tobą otworem, więc uważaj byś zeń nie wyleciał.

  • 12. Data: 2009-10-12 13:05:55
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > A gdzie jest napisane/powiedziane że opinia "na antenie TV" była
    > "prawnie wymaganą opinią dla premiera" a nie "opisem *pierwszego*
    > wrażenia"
    > dla wyborców? :-) [ Mowa trawa, papier grunt ;-) ]

    a musi byc tak napisane ? :)

    --
    REWELACJA! Rozbudowany system sprzedaży z księgowością i magazynem za -
    29,99 zł. !

  • 13. Data: 2009-10-13 05:10:08
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> napisał

    > Jeśli zaś sugerujesz że prezydent po 2 tygodniach powinien był
    > powiedzieć że "traktatu Lizbońskiego" (tej wersji umowy
    > ratyfikacyjnej)
    > nie podpisze to ja jestem w 200% za ;-)

    Nawet jeśli ma prawo zdecydować przeciwnie niż parlament
    to powinien to zrobić w ciągu paru dni czy tygodni a nie lat.
    Na myślenie o sprawie miał dość czasu bo temat nie pojawił się nagle.
    Wstrzymywanie się z *jakąkolwiek* decyzją tak długo to obstrukcja.

    Nisko cenisz swojego prezydenta.

  • 14. Data: 2009-10-13 15:41:07
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote in message
    > Nawet jeśli ma prawo zdecydować przeciwnie niż parlament
    > to powinien to zrobić w ciągu paru dni czy tygodni a nie lat.

    poniewaz bo?

  • 15. Data: 2009-10-13 16:30:08
    Od: kuba <p...@o...pl>

    Alek pisze:
> [...]
    > Na myślenie o sprawie miał dość czasu bo temat nie pojawił się nagle.
    > Wstrzymywanie się z *jakąkolwiek* decyzją tak długo to obstrukcja.

    Rzecz z tym, że prezydent nie ma w takim wypadku w ogóle obowiązku
    podjęcia decyzji. Może być na tak, może być na nie, a może mieć to gdzieś ;)

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl