  • 1. Data: 2002-07-01 17:52:02
    Temat: Odwolanie
    Od: "Pchel" <p...@w...pl>

    Mam pytanie czy ktos moze mi powiedziec jak napisac odwolanie od decyzji
    komisji rekrutacyjnej na studia??? Jezeli ktos wie to prosze o pomoc. Z
    jakich czesci powinno to sie skladac?? Co powinienem uwzglednic??
    Bardzo pilne
    Pozdrawiam - Sławomir W.

  • 2. Data: 2002-07-03 21:22:35
    Temat: Re: Odwolanie
    Od: "DC" <w...@n...szkola.net>

> [...]
    > komisji rekrutacyjnej na studia??? Jezeli ktos wie to prosze o pomoc. Z
    > jakich czesci powinno to sie skladac?? Co powinienem uwzglednic??

    Sprobuj pojsc do dziekanatu, dzialu nauczania, czy tez innej jednostki,
    ktora sie zajmuje rekrutacja na uczelni i tam zapytac. Powinni ci pomoc.