  • 1. Data: 2007-12-12 08:15:53
    Temat: Odwiedziny dzieci w miejscu ich zamieszkania
    Od: "Stefan K." <s...@o...pl>

    Witam.
    Kilka miesięcy temu rozwiedliśmy się z żoną bez orzekania o winie, bez
    ograniczeń co do opieki nad dwojgiem małoletnich dzieci. Dzieci mieszkają z
    byłą żoną i jej rodzicami. Od pewnego czasu była żona zabrania mi widywać
    dzieci w ich miejscu zamieszkania, nie podając żadnego powodu (nie robię
    awantur ani tym podobnych głupot). Jej rodzice są po mojej stronie, chcą
    abym przyjeżdżał, i bronią mnie. Dzieci są w wieku szkolnym, a ich matka
    wraca z pracy najwcześniej o godz. 19-20-ej. Do niedawna było tak, że
    zajmowałem się dziećmi dopóki była żona nie wróciła z pracy. Gdy wracała ja
    wychodziłem chcąc uniknąć jej zaczepek i prowokacji.
    Co mogę zrobić aby móc odwiedzać dzieci w ich miejscu zamieszkania? Dodam,
    że z racji na odległość od miejsca, w którym ja mieszkam, nie wchodzi w grę
    zabieranie dzieci wieczorem i odwożenie ich z powrotem do domu lub rano do
    szkoły.
    Gdzie skierować swoje kroki aby uzyskać pomoc w tej kwestii?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi,
    Stefan K.

  • 2. Data: 2007-12-12 08:41:44
    Temat: Re: Odwiedziny dzieci w miejscu ich zamieszkania
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Stefan K. wrote:
    > Gdzie skierować swoje kroki aby uzyskać pomoc w tej kwestii?
    Do sądu aby ustanowił warunki widywania się z dziećmi.