  • 61. Data: 2010-09-28 06:00:03
    Temat: Re: Odwieczny problem z parkującym sąsiadem
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.09.2010 19:58, Alek pisze:

    > Nie może zjechać na swoją posesję bo przeszkadza mu dom Dominiki. Trzeba
    > go zburzyć.

    Bierzesz jakieś leki psychotropowe?

  • 62. Data: 2010-09-28 06:04:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.09.2010 21:48, witek pisze:

    > No wiec sprawa wyglada tak.
    > sa trzy miejsca postojowe wzdluz ulicy.
    > moje jest srodkowe.
    > jak sasiada nie ma, to moge z rozpędu wjechać na swoje
    > jak sąsiad jest, to nie ma innej mozliwosci jak na 3 tylem.

    Jak nie widzisz różnicy pomiędzy WYZNACZONYM miejscem parkingowym a
    parkowaniem byle gdzie na ulicy, to może jesteś zbyt ślepy żeby mieć
    prawo jazdy?

  • 63. Data: 2010-09-28 06:04:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.09.2010 21:49, witek pisze:

    > juz wyjasnilem w poscie sprzed minuty.

    Wybredziłeś raczej.

  • 64. Data: 2010-09-28 06:06:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.09.2010 20:00, Alek pisze:

    > A, to jest inna rozmowa. Grzeczność i myślenie o innych zawsze mile
    > widziane. Ale tu mowa o przepisach, interwencjach Policjii i Bóg wie
    > czym jeszcze, czyli inna bajka.

    Grzeczność nie pomogła. Złośliwie lub z patologicznego egoizmu parkując
    utrudnia komuś korzystanie z legalnego (projekt!) wyjazdu z posesji.

  • 65. Data: 2010-09-28 06:09:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.09.2010 19:57, Alek pisze:

    > Sąsiad stoi na drugim pasie. Zjeżdżający z drogi nie ma na tym pasie nic
    > do szukania. Jeśli wjechanie na posesję / do garażu ze skrajnego pasa
    > jest niemożliwe to znaczy że zjazd jest źle zaprojektowany i trzeba go
    > sobie przebudować.

    Brednie.

    Bezpieczniej jest wyjeżdżać przodem, zatem przed wjechaniem należałoby
    zawrócić. Spróbuj zawrócić na jednym pasie ;->

    Poza tym: art. 22, ust. 3.

  • 66. Data: 2010-09-28 06:15:23
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał

    > Bierzesz jakieś leki psychotropowe?

    Proszę, jak ładnie potrafisz się sam zdiagnozować, wystarczy lusterko
    pokazać :)

  • 67. Data: 2010-09-28 06:18:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.09.2010 08:15, Alek pisze:

    > Proszę, jak ładnie potrafisz się sam zdiagnozować, wystarczy lusterko
    > pokazać :)

    No proszę, że dość że masz jakieś omamy, to jeszcze obsesję na puncie
    własnego odbicia...

    Lecz się.

  • 68. Data: 2010-09-28 06:20:27
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

> [...]
    napisał

    > No proszę, że dość że masz jakieś omamy, to jeszcze obsesję na

    Zobaczyłeś w lusterku moje odbicie? :O
    Twój problem zdrowotny jest powazniejszy niż myślałem.

  • 69. Data: 2010-09-28 06:24:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.09.2010 08:20, Alek pisze:

    > Zobaczyłeś w lusterku moje odbicie? :O
    > Twój problem zdrowotny jest powazniejszy niż myślałem.

    To ty masz przy sobie lusterko, nie ja - obudź się!

  • 70. Data: 2010-09-28 06:25:51
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-09-27 23:47, Tomy M. pisze:
    > Czyli co ... wolna amerykanka?

    Zdefiniuj wolną amerykankę.

    > Zatem proponuję tej Pani zaparkować na środku tej drogi i mieć
    > w dupie wszystkich jej użytkowników.

    Nie, nie... KW obowiązuje.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek