eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdszkodowanie za niezrealizowanie zamowienia
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2003-10-18 19:52:52
    Temat: Odszkodowanie za niezrealizowanie zamowienia
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    Sklep mial w ofercie opublikowanej w Internecie rzecz, na ktorej bardzo mi
    zalezalo. Zlozylem zamowienie 3 miesiace temu. Do dzisiaj nie zostalo
    zrealizowane. Sprzedawca tlumaczy sie, ze musi sprowadzic ja z zagranicy (z
    USA) i dlatego trwa to tak dlugo. Czy moge domagac sie odszkodowania? Jesli
    tak, to na jakiej podstawie?

    Pozdrawiam,
    BaLab


  • 2. Data: 2003-10-18 19:55:52
    Temat: Re: Odszkodowanie za niezrealizowanie zamowienia
    Od: kam <X...@X...plX>

    BaLab wrote:
    > Witam!
    > Sklep mial w ofercie opublikowanej w Internecie rzecz, na ktorej bardzo mi
    > zalezalo. Zlozylem zamowienie 3 miesiace temu. Do dzisiaj nie zostalo
    > zrealizowane. Sprzedawca tlumaczy sie, ze musi sprowadzic ja z zagranicy (z
    > USA) i dlatego trwa to tak dlugo. Czy moge domagac sie odszkodowania? Jesli
    > tak, to na jakiej podstawie?

    A poniosłeś szkodę? Jeśli tak i da się jakoś określić, że termin
    realizacji już upłynął (uważaj czy nie było regulaminu, zastrzeżeń itp.)
    to art.471 kc

    KG


  • 3. Data: 2003-10-18 20:54:06
    Temat: Re: Odszkodowanie za niezrealizowanie zamowienia
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "kam" <X...@X...plX> napisał w wiadomości
    > BaLab wrote:
    >> Witam!
    >> Sklep mial w ofercie opublikowanej w Internecie rzecz,
    >> na ktorej bardzo mi
    >> zalezalo. Zlozylem zamowienie 3 miesiace temu. Do
    >> dzisiaj nie zostalo
    >> zrealizowane. Sprzedawca tlumaczy sie, ze musi
    >> sprowadzic ja z zagranicy (z
    >> USA) i dlatego trwa to tak dlugo. Czy moge domagac sie
    >> odszkodowania? Jesli
    >> tak, to na jakiej podstawie?
    >
    > A poniosłeś szkodę?

    Tak. Ta rzecz to instrukcja obsługi pewnego "urządzenia". Ponieważ jej nie
    mam, zużycie urządzenia jest większe niż standardowo, mogłem popełnić nawet
    błąd i je zepsuć :-(. Nadmieniam, że dostawca urządzenia i firma, u której
    zamówiłem instrukcję, to dwa różne, niezwiązane podmioty.
    Da się na tej podstawie uzyskać od firmy, która nie dostarczyła w ciągu 3
    miesięcy instrukcji, odszkodowanie?

    > Jeśli tak i da się jakoś określić,
    > że termin
    > realizacji już upłynął (uważaj czy nie było regulaminu, > zastrzeżeń itp.)
    > to art.471 kc

    Termin w sumie nie był podany, ale dostałem 2 maile, z informacją, że "za 2
    tygodnie" coś powinni dostać. I nie dostali :-(. Zastrzeżeń w regulaminie
    nie było, z wyjątkiem, że mogę się z zamówienia wycofać, jeśli nie
    zrealizują go w określonym czasie. Ale na tym mi akurat nie zależy.

    Czy mogą się powołać, na to, że to jest od nich niezależne?

    Pozdrawiam,
    BaLab

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1