  • 1. Data: 2009-06-22 16:27:50
    Temat: Odszkodowanie z polisy pracodawcy
    Od: eliza <e...@g...com>

    Witam i proszę o pomoc.Liczę na to że wypowiedzą się także osoby które
    były w podobnej sytuacji i podzielą się ze mną swoimi
    doświadczeniami za co z góry serdecznie dziękuje.
    Mój mąż pracował dorywczo (nie był ubezpieczony) w czasie wykonywania
    pracy zleconej na terenie zakładu pracy nagle zmarł.Sekcja wykazała:
    przyczyna wyjściowa zakrzepica,wtórna zawał serca, bezpośrednia ostra
    niewydolność krążenia. I tu mam pytanie, czy przysługuje mi
    odszkodowanie z polisy pracodawcy? , czy pracodawca ma obowiązek
    ujawnić mi gdzie jest ubezpieczony.

  • 2. Data: 2009-06-23 09:53:41
    Temat: Re: Odszkodowanie z polisy pracodawcy
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    eliza wrote:
> [...]
    > Mój mąż pracował dorywczo (nie był ubezpieczony) w czasie wykonywania
    > pracy zleconej na terenie zakładu pracy nagle zmarł.

    Jak zostalo to zakwalifikowane? Co powiedzial BHP-owiec, Policja itp?

    > Sekcja wykazała:
    > przyczyna wyjściowa zakrzepica,wtórna zawał serca, bezpośrednia ostra
    > niewydolność krążenia.

    A wiec nie byl to wypadek (zdarzenie) spowodowany praca - zgadza sie?

    > I tu mam pytanie, czy przysługuje mi
    > odszkodowanie z polisy pracodawcy? ,

    nie - raczej jest to potraktowane jako smierc naturalna.

    > czy pracodawca ma obowiązek
    > ujawnić mi gdzie jest ubezpieczony.

    powinien - ale tutaj nie ma po co.

    Jesli bylo to zlecenie - to musi byc ubezpieczony - a wiec idz w ta
    strone - powinny byc odprowadzane skladki. W ten sposob mozesz cos
    dostac od ZUS-u.