  • 11. Data: 2010-11-20 20:10:10
    Temat: Re: Odstąpienie od umowy zawartej przez internet [umowa hostingu]
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    > Wykupiłem hosting w imieniu spółki. Czy to zmienia postać rzeczy w
    > sprawie odstępstwa od umowy? Na prawie się nie znam, ale wg mnie nie
    > powinno to mieć znaczenia ...

    Ma znaczenie.
    Jako 'firma' nie masz prawa do zerwania umowy w ciągu 10 dni. Tak więc
    ciesz się, że chcą Ci cokolwiek zwrócić i bierz zanim się zorientują, że
    nie muszą :-)

    mp.

  • 12. Data: 2010-11-21 02:18:57
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11/20/2010 08:04 PM), KonKomp wrote:

    > Wykupiłem hosting w imieniu spółki. Czy to zmienia postać rzeczy w
    > sprawie odstępstwa od umowy?

    Oczywiście że jesteś. Klienci dzielą się na konsumentów i
    profesjonalistów (tak z grubsza rzecz biorąc). Ty wystąpiłeś jako
    profesjonalista.

    Konsument to taki biedny żuczek z ulicy, co nic nie wie, nic nie umie,
    każdy na niego czycha i ustawodawca się nad nim z troską pochyla.

    Profesjonalista z założenia umie sam ukształtować sobie stosunki z
    kontrahentami i państwo się do jego umów nie wtrynia.

    p. m.