-
1. Data: 2002-01-25 10:33:11
Temat: Re: Odstąpienie od umowy sprzedaży
Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>
Tak, możesz żądać zwrotu pieniędzy.
Marcin.
Użytkownik "Wojek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:a2rbaf$of9$1@news.tpi.pl...
> Cztery miesiące temu kupiłem procesor + płyta główna + pamięć w sklepie
> komputerowym. Po dwóch tygodniach płyta padła, zaniosłem ją do serwisu i
> została wymieniona na nową. Nowa pracowała 3 miesiące po czym padła.
Wczoraj
> dostałem znowu płytę główną (nie była w żadnej folii ochronnej), podłączam
> ją do obudowy a tu niespodzianka komputer się nie odpalił. Czy w tej
> sytuacji można odstąpić od umowy sprzedaży lub żądać wymiany na inny typ
> płyty głównej (jak w takiej sytuacji z gwarancją)? Jak najlepiej to
zrobić?
> I czy przysługuje mi w wypadku odstąpienia od umowy sprzedaży cała kwota?
>
> Wojek
>
>
>
-
2. Data: 2002-01-25 11:18:53
Temat: Re: Odstąpienie od umowy sprzedaży
Od: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>
> Cztery miesiące temu kupiłem procesor + płyta główna + pamięć w sklepie
> komputerowym. Po dwóch tygodniach płyta padła, zaniosłem ją do serwisu i
> została wymieniona na nową. Nowa pracowała 3 miesiące po czym padła.
Wczoraj
> dostałem znowu płytę główną (nie była w żadnej folii ochronnej), podłączam
> ją do obudowy a tu niespodzianka komputer się nie odpalił.
Moze glupie pytanie ale czy podlaczyles zasilanie do plyty glownej???
Hehe sam kiedy taki numer zrobilem w roztarnieniu zapomnialem podlaczyc
zasilania... no i co .. skarze sie ze nie dziala a kabelek wisial :))
AJA
Czy w tej
> sytuacji można odstąpić od umowy sprzedaży lub żądać wymiany na inny typ
> płyty głównej (jak w takiej sytuacji z gwarancją)? Jak najlepiej to
zrobić?
> I czy przysługuje mi w wypadku odstąpienia od umowy sprzedaży cała kwota?
>
> Wojek
>
>
>
-
3. Data: 2002-01-25 11:38:17
Temat: Re: Odstąpienie od umowy sprzedaży
Od: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>
> > Moze glupie pytanie ale czy podlaczyles zasilanie do plyty glownej???
> >
> > Hehe sam kiedy taki numer zrobilem w roztarnieniu zapomnialem podlaczyc
> > zasilania... no i co .. skarze sie ze nie dziala a kabelek wisial :))
> >
> > AJA
>
> Podłączyłem. Wentylatorek się kreci dyski się odpalają ale bios się nie
> zgłasza
No to pewnikiem nie ze plyta .. sprawdz grafike i podlaczenia pozostale ...
bo jesli to kreci to sam tez mialem ostatnio ten przypadek ze cos nei
stykalo na plycie .. mowie podlaczenia przedewszystkim ... ale najczesciej
grafika jest tego problemem ze dyski ruszaja a reszta cisza ..
AJA
>
> Wojek
>
>
-
4. Data: 2002-01-25 11:42:48
Temat: Odstąpienie od umowy sprzedaży
Od: "Wojek" <w...@p...onet.pl>
Cztery miesiące temu kupiłem procesor + płyta główna + pamięć w sklepie
komputerowym. Po dwóch tygodniach płyta padła, zaniosłem ją do serwisu i
została wymieniona na nową. Nowa pracowała 3 miesiące po czym padła. Wczoraj
dostałem znowu płytę główną (nie była w żadnej folii ochronnej), podłączam
ją do obudowy a tu niespodzianka komputer się nie odpalił. Czy w tej
sytuacji można odstąpić od umowy sprzedaży lub żądać wymiany na inny typ
płyty głównej (jak w takiej sytuacji z gwarancją)? Jak najlepiej to zrobić?
I czy przysługuje mi w wypadku odstąpienia od umowy sprzedaży cała kwota?
Wojek
-
5. Data: 2002-01-25 12:03:27
Temat: Re: Odstąpienie od umowy sprzedaży
Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>
"Wojek" <w...@p...onet.pl> wrote in message
news:a2rbaf$of9$1@news.tpi.pl...
> Cztery miesiące temu kupiłem procesor + płyta główna + pamięć w sklepie
> komputerowym.
Mysle, ze taki zestaw uzupelniony przez klawiature karte grafiki z monitorem
i zasilacz powinien "wstac" tak samo w sklepie, jak i u Pana.
Rozumie Pana, ze sie Pan wkurzyl, ale najprostszym zalatwieniem sprawy jest
wziac pamiec,
i procek wraz z plyta do serwisu i niech odpala go przy Panu.
Boguslaw
-
6. Data: 2002-01-25 12:06:37
Temat: Re: Odstąpienie od umowy sprzedaży
Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>
"KRZEM" <m...@s...pl000> wrote in message
news:a2rc95$4s3$1@news.tpi.pl...
> Tak, możesz żądać zwrotu pieniędzy.
>
> Marcin.
>
Powiedziawszy szczerze kazdy moze "zalatwic" plyte tak, by "nie wstala".
To ZBYT PROSTY sposob na "upgrade" sprzetu.
Dzis za zwrocone pieniadze mozna kupic duzo lepsza - prawda ?
Nie podejrzewam pytajacego o szwindel, ale prosze pamietac,
ze w naszym interesie (konsumentow) jest, by sytuacja byla klarowna.
Poszespoly elektroniczne czasem padaja. nieprzesadzajmy.
Boguslaw
-
7. Data: 2002-01-25 12:21:59
Temat: Re: Odstąpienie od umowy sprzedaży
Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>
"Wojek" [...]
> >
> szczerze mowiac minelo dopiero 3,5 miesiaca od daty zakupu wiec raczej nie
> zdazylo sie az tak wszystko zmienic zeby zalezalo mi na "upgrade". Poza
tym
> ostatnia plyte dostalem wczoraj o 17.00 i sprawdzalem ja o 19.00. Druga
> sprawa ze przez okres testow w serwisie pozostala czesc zakupow lezy nie
> uzywana w szafie a kazda wizyta w serwisie konczy sie okolo 2 tygodniowym
> (14 dni roboczych) oczekiwaniem.
Wiec mysle, ze jesli chodzi o to, by komputer dzialal, trzeba wyjac z szafy
te zabawki isc do serwisu i zaproponowac, by sprawdzili czemu dana o 17
plyta o 19 nie dzialala.
A jesli nie potrafia zalatwic sprawnej, to godzi sie Pan na zwrot pieniedzy
za plyte.
Boguslaw
-
8. Data: 2002-01-25 12:58:47
Temat: Re: Odstąpienie od umowy sprzedaży
Od: "Wojek" <w...@p...onet.pl>
Użytkownik "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> napisał w
wiadomości news:3c513ee5@news.vogel.pl...
> Moze glupie pytanie ale czy podlaczyles zasilanie do plyty glownej???
>
> Hehe sam kiedy taki numer zrobilem w roztarnieniu zapomnialem podlaczyc
> zasilania... no i co .. skarze sie ze nie dziala a kabelek wisial :))
>
> AJA
Podłączyłem. Wentylatorek się kreci dyski się odpalają ale bios się nie
zgłasza
Wojek
-
9. Data: 2002-01-25 13:44:17
Temat: Re: Odstąpienie od umowy sprzedaży
Od: "Wojek" <w...@p...onet.pl>
>
> Powiedziawszy szczerze kazdy moze "zalatwic" plyte tak, by "nie wstala".
> To ZBYT PROSTY sposob na "upgrade" sprzetu.
> Dzis za zwrocone pieniadze mozna kupic duzo lepsza - prawda ?
>
> Nie podejrzewam pytajacego o szwindel, ale prosze pamietac,
> ze w naszym interesie (konsumentow) jest, by sytuacja byla klarowna.
>
> Poszespoly elektroniczne czasem padaja. nieprzesadzajmy.
>
> Boguslaw
>
>
szczerze mowiac minelo dopiero 3,5 miesiaca od daty zakupu wiec raczej nie
zdazylo sie az tak wszystko zmienic zeby zalezalo mi na "upgrade". Poza tym
ostatnia plyte dostalem wczoraj o 17.00 i sprawdzalem ja o 19.00. Druga
sprawa ze przez okres testow w serwisie pozostala czesc zakupow lezy nie
uzywana w szafie a kazda wizyta w serwisie konczy sie okolo 2 tygodniowym
(14 dni roboczych) oczekiwaniem.
Wojek
-
10. Data: 2002-01-25 13:57:08
Temat: Re: Odstąpienie od umowy sprzedaży
Od: "Wojek" <w...@p...onet.pl>
>
> Wiec mysle, ze jesli chodzi o to, by komputer dzialal, trzeba wyjac z
szafy
> te zabawki isc do serwisu i zaproponowac, by sprawdzili czemu dana o 17
> plyta o 19 nie dzialala.
> A jesli nie potrafia zalatwic sprawnej, to godzi sie Pan na zwrot
pieniedzy
> za plyte.
>
> Boguslaw
>
Powiem tak gotówka jest dla mnie ostatecznością bo zależy mi żeby mieć
sprawnie działający sprzęt a z okresu kiedy moglem kożystać ze sprzętu
jestem zadowolony. Pytam o możliwość odstąpienia od umowy ponieważ w razie
jakby chcieli mi znowu testowac przez kolejne 14 dni to ja wysiadam i wole
sobie kupic inna nawet jakbym musial doplacic.
Wojek