  • 31. Data: 2010-02-16 19:18:44
    Temat: Re: Odśnieżanie zjazdu do nieruchomości
    Od: "marek" <m...@N...pl>

    news:hle3m3$k3c$1@news.task.gda.pl...

    > widac leniwa dupa jestes, albo pracocholik
    Lepiej zeby kazdy robil to na czym sie zna czy kazdy ma wszystko umiec
    zrobic?
    To widac w firmach gdzie dokladnie sobie wszystko przelicza...
    I wynajmuja sobie specjalizowane firmy do konkretnych zadan, zamiast
    oczekiwac od pracownikow zeby sami wszystko zrobic. bo w tym czasie
    wykwalifikowany pracownik zarobi dla firmy duzo wiecej robiac cos na czym
    sie zna.
    Czyli moznaby poswiecac kilka godzin dziennie na odsniezanie w czasie duzych
    opadow, albo zatrudnic kogos jezeli w tym czasie zarobic na czyms wiecej. Ba
    czasem trzeba zatrudnic kogos zeby miec mozliwosc odpoczynku...
    Komunisci moze nie musza odpoczywac, jak pracuja w imie idei, ale normalni
    ludzie jak najbardziej. Nie da sie zapierdalac 16h/dzien.

    Ty pewnie pracujesz w jakims panstwowym zakladzie, opierdalasz sie przez 8h
    to po pracy mozesz sobie odsniezac. Ale nie kazdy ma tak dobrze, wyobraz
    sobie ze niektorzy ludzie w pracy faktycznie pracuja, a po pracy chcieliby
    miec mozliwosc odpoczynku a nie zapieprzania z lopata, bo jakis gnojek sobie
    wymyslil ze panstwo zaoszczedzi troche. Zamiast dozywiac jakies nierobstwo
    czy budowac mieszkania socjalne przeznaczyliby to zeby ulzyc ludziom
    FAKTYCZNIE pracujacym.

    > zasadniczo duzo

    > nikt nie przyjdzie cie karac po 5 minutach od rozpoczecia opadow, a w
    > trakcie zimy widac gdzie jest odsniezane, a gdzie nikt od miesiaca szufla
    > nie ruszyl
    jestes pewien ? trzeba by oczekiwac inteligencji od strazy miejskiej...

    > ???
    > kupno samochodu to tez kasa wywalona w bloto, bo przeciez musisz ten
    > samochod prowadzic?
    Ale nikt nie zmusza nikogo do kupna samochodu. Chcesz kupujesz, nie to nie.
    I o to wlasnie chodzi komuchu o mozliwosc wyboru! A nie o to zeby panstwo
    wpierdalalo sie w kazdy mozliwy segment zycia, narzucaly na obywateli
    mnostwo obowiazkow i jeszcze wmawiali im, ze to dla ich wlasnego dobra.

    > tak tylko musli taki wtorny analfabeta jak ty
    a pierwotny komunista jakim ty jestes o czym mysli? powiedz :)

  • 32. Data: 2010-02-16 19:26:40
    Od: "marek" <m...@N...pl>

    wiadomości news:hlemou$cqf$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał

    > Nie mam nic przeciw temu żeby państwo odśnieżyło mój podjazd.
    > Ale na razie nie radzi sobie nawet z utrzymaniem dróg publicznych.
    No wlasnie to mnie najbardziej wkurza... Chodnik musze odsniezac co chwila,
    a na drodze 10cm sniegu i plug przejezdza raz na kilka dni...
    I to jest wlasnie panstwo opresyjne. Panstwo nie ma zadnych obowiazkow
    realnych wobec obywateli, a jedynie obywatel wobec panstwa.
    Nie odsnieza drogi jest ok, wymowke jakas znajda. Ty nie odsniezysz to
    nikogo nic nie obchodzi mandat jest i koniec.
    Nie zaplacisz ZUS/NFZ w terminie komornik zajebie kase i jeszcze dowala
    kare/odsetki. Idziesz do lekarza i mowia Ci ze kolejka na 9 mies (nie wazne
    jaka choroba i czy dozyjesz tak dlugo bez lekarza) no i co mozesz zrobic?
    Nic..

  • 33. Data: 2010-02-16 19:35:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "marek" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > a pierwotny komunista jakim ty jestes o czym mysli? powiedz :)

    Komunista nie myśli, często też nie pracuje, więc ma dużo wolnego czasu na
    pomachanie łopatą.
    Może stąd nie rozumie problemu.

  • 34. Data: 2010-02-16 20:43:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Feb 2010, marek wrote:

    > No wlasnie to mnie najbardziej wkurza... Chodnik musze odsniezac co chwila,
    > a na drodze 10cm sniegu i plug przejezdza raz na kilka dni...

    A jak już przejedzie, to co robi ze śniegiem z ulicy? :>

    pzdr, Gotfryd
    (też wkurzany)

  • 35. Data: 2010-02-16 22:28:23
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    .
    > Jest sobie w taryfikatorze taka pozycja:

    Dziwne, w moim mieście, bezpośrednio po opadach, przejeżdża mały traktorek z
    pługiem po chodniku wzdłuż drogi miejskiej i wszyscy mają odśnieżone. Co
    prawda, do całkowitego odśnieżenia to jeszcze trochę brakuje, ale większość
    włascicieli posesji wychodzi i po ok. 10 minutach pracy cały chodnik
    praktycznie do płyt chodnikowych pozbawiony jest śniegu. Nikt nie narzeka,
    jak ktoś chce to odśnieza sobie wjazd, jak nie chce - nie odśnieża. Co
    prawda pomiędzy jezdnią a środkiem chodnika utworzyła sie mniej więcej
    półmetrowa zaspa, ciągnąca się na całej długości ulicy, ale chodnik jest na
    tyle szeroki, że i traktorek się mieści i przechodni mogą się bez problemu
    minąć.
    Widocznie nie każde miasto ma w dupie swoich mieszkańców i ich podatki.

    --
    Yogi(n)

  • 36. Data: 2010-02-16 23:27:08
    Od: "marek" <m...@N...pl>

    > Użytkownik "marek" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Komunista nie myśli, często też nie pracuje, więc ma dużo wolnego czasu na
    > pomachanie łopatą.
    W sumie o tym nie pomyslalem:) Wczuwanie sie w komucha kiepsko mi idzie...
    > Może stąd nie rozumie problemu.
    Pewnie tak, dla niego pewnie odmiatanie sniegu to rozrywka moze byc ;)

  • 37. Data: 2010-02-16 23:30:41
    Od: "marek" <m...@N...pl>

    > A jak już przejedzie, to co robi ze śniegiem z ulicy? :>
    No na mojej ulicy to akurat przejezdza srodkiem robiac taki tunelik (po
    bokach zaspy) o szerokosci 1,5 samochodu...
    Gdyby ludzie przed bramami nie odsniezali to by 2 samochody nie mialy szansy
    by sie wyminac...

  • 38. Data: 2010-02-16 23:36:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > W sumie o tym nie pomyslalem:) Wczuwanie sie w komucha kiepsko mi idzie...
    > Pewnie tak, dla niego pewnie odmiatanie sniegu to rozrywka moze byc ;)

    Chyba trafiony, proponował pracę na łopacie jako alternatywę dla spaceru,
    więc pewnie tak myśli.
    Poniekąd miałby trochę racji, gdyby nie jeden szczegół - przymus.

  • 39. Data: 2010-02-17 07:31:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "marek" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

    > a pierwotny komunista jakim ty jestes o czym mysli? powiedz :)

    glupis tak jak i ten drugi kmiot, ale coz, widac dzisiejszej mlodzierzy nikt
    porzadnie juz czytac nie uczy, bo jak widac ni wzab nie rozumie tego co
    czyta, a jak nie pojmie i nie po ich mysli, to komuch

  • 40. Data: 2010-02-17 07:48:44
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nic..

    trzyma cie ktos tutaj sila? ;)
    sprzedaj wszystko, spakuj sie, wyjedz do jakiegos cieplego kraju, nie bedzie
    wisialo nad toba widmo sniegu i lpaty, a i moze bedzie bardziej
    "cywilizowany" i bedzie mialo polityke wolnoc tomku w swoim domku