  • 21. Data: 2011-10-07 20:17:59
    Temat: Re: Odprawa a szantaż pracodawcy
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    On 07.10.2011 12:29, Alpin wrote:

    > Dziękuję bardzo za wszystkie odpowiedzi, wiem już na czym stoję.
    Odezwij się jak Ci poszło chociaż.

  • 22. Data: 2011-10-07 20:57:35
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (07.10.2011 19:19), Gotfryd Smolik news wrote:

    > Wzajem, cierpliwość Ci spada i nie doczytujesz do końca ;)

    Ano ... :)

    > To Ci przywrócę co wyciąłeś z mojego postu:
    >
    > +++
    > Oczywiście powyższe wynika z faktu iż wersja 3. nie przewiduje
    > zwolnienia ze świadczenia pracy.
    > ---
    >
    > (sprawdź w poście inicjującym - zwolnienie jest przy przyjęciu wersji
    > preferowanej przez pracodawcę, czyli dobrowolnego zwolnienia SIĘ
    > pracownika, a nie wersji mało preferowanej)

    Tak, tylko deliberacje w tym podwątku dotyczą wątpliwości Alipna na
    temat sugestii Szerszenia, który jasno wskazuje na zalety wariantu 1. W
    takim kontekście, rozpatrywanie kolizji czasowych wariantu 3 ... no obu
    nam spada :).

    p. m.

  • 23. Data: 2011-10-08 06:05:11
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    Dnia Fri, 07 Oct 2011 08:58:12 +0200, Me(L)Isa napisał(a):

    > Jeśli zależy Ci na tej pracy - punkt 1.
    > Jeśli masz chęć na zmiany (a na oku inną pracę, lub pewność, że w ciągu
    > 3 miesięcy znajdziesz lepszą, lub adekwatną - punkt 2
    > (w szczególności, że pracodawca zgadza się na porozumienie stron w
    > momencie znalezienia pracy).

    Ale po co to porozumienie stron?
    Idzie do nowej pracy i tyle...

    Hm... Przy okazji pytanie. Pracodawca w wypowiedzieniu umowy o pracę
    zwolnił z obowiązku świadczenia pracy w okresie tego wypowiedzenia - czy
    może cofnąć to wypowiedzenie?

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://jakec0.blogspot.com

  • 24. Data: 2011-10-08 11:08:17
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-08 06:05:11 +0000, "Waldek \"Jakec\" Bulkowski"
    <j...@W...pl> said:

    > Pracodawca w wypowiedzieniu umowy o pracę
    > zwolnił z obowiązku świadczenia pracy w okresie tego wypowiedzenia - czy
    > może cofnąć to wypowiedzenie?

    A jest zakaz dogadania się?
    (pracownik musi się zgodzić)

    > 3mcie się.

    P.cię.

    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2011-10-08 15:06:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]

    > kontekście, rozpatrywanie kolizji czasowych wariantu 3 ... no obu nam spada

    Dobra, przystaję na współwinę ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 26. Data: 2011-10-08 15:09:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 8 Oct 2011, Waldek "Jakec" Bulkowski wrote:

    > Ale po co to porozumienie stron?

    Żeby dostać świadectwo pracy.

    > Idzie do nowej pracy i tyle...

    Tylko jak ją już z "czarną dziurą w papierach" dostanie.
    W wątku nie ma mowy o przypadku "dostałem nową robotę u szwagra"!

    > Hm... Przy okazji pytanie. Pracodawca w wypowiedzieniu umowy o pracę
    > zwolnił z obowiązku świadczenia pracy w okresie tego wypowiedzenia - czy
    > może cofnąć to wypowiedzenie?

    Jak to na grupie pisują - może.
    Ale jednostronnie będzie to nieskuteczne ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 27. Data: 2011-10-12 08:20:36
    Od: Alpin <a...@g...com>

    W dniu 2011-10-07 22:17, Smok Eustachy pisze:

    > Odezwij się jak Ci poszło chociaż.

    Pracodawca zaproponował przeniesienie do innego działu, czyli wariant
    1-szy. Obecna umowa nie definiuje działu, jedynie wynagrodzenie, nazwę
    firmy, miejsce świadczenia pracy i stanowisko, zatem jakiekolwiek
    przeniesienie wewnętrzne nie wymaga żadnej mojej zgody, jedynie
    polecenia przełożonego. Pracodawca był tak wspaniałomyślny, że zapytał o
    moją opinię i dał do wyboru kilka działów (to olbrzymia firma).
    Póki co pozostaję w firmie, chociaż niesmak pozostaje, z racji obecnego
    kryzysu znalezienie czegoś innego na niegorszych warunkach finansowych
    staje się wyzwaniem.

    Pozdrawiam,
    Alpin

  • 28. Data: 2011-10-21 07:53:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mvoicem m...@g...com ...

    > Znowu 3 mies bez świadczenia pracy - ma tylko 3 miesiące pewności że ma
    > z czego żyć i tylko 3 mies. na szukanie pracy.

    jest jeszcze kwestia premii, której zapewne nie dostanie za okres bez
    świadczenia pracy.
    Pytanie - czy i jak to była część zarobków.

  • 29. Data: 2011-10-21 08:39:41
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Sat, 8 Oct 2011 17:09:44 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Żeby dostać świadectwo pracy.

    Świadectwo pracy *zawsze* "się należy", bez względu na formę i rodzaj
    "zakończenia współpracy", i bez znaczenia która ze stron wykazała
    inicjatywę, lub jej brak :)
    Oczywiście mówimy tutaj o stosunku pracy wynikającym z zawartej "umowy o
    pracę" :)
    Ba - często popełniane błędy przez pracodaFców błędy to "nie dostaniesz ŚP
    dopóki się nie rozliczysz" :))) pfff... niech spróbowałby tak ze mną :))