  • 21. Data: 2009-11-17 14:08:47
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc za wpis na forum
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 15 Nov 2009 16:24:06 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Po drugie odpowiedzialność administratora serwisu hostingującego treści
    > ma charakter subsydiarny i tylko na warunkach określonych w art. 14 ust.
    > 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Jednak nie oznacza to
    > przejęcia odpowiedzialności przez administratora takiego serwisu za
    > działania użytkowników!

    I dla rozwiania wątpliwości: http://bit.ly/68cpy

    i przełamany link:

    http://wiadomosci.gazeta.pl/
    Wiadomosci/1,80273,7262645,_Trollowanie___Sad_oddali
    l_apelacje_przeciwko_Wikipedii.html

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 22. Data: 2009-11-17 14:22:06
    Temat: Skracanie linków GW [was: Odpowiedzialnosc za wpis na forum]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Olgierd <n...@n...problem> pisze:

    > I dla rozwiania wątpliwości: http://bit.ly/68cpy
    >
    > i przełamany link:
    >
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/
    > Wiadomosci/1,80273,7262645,_Trollowanie___Sad_oddali
    l_apelacje_przeciwko_Wikipedii.html

    Ten link da się skrócić do
    45.html

    P.S.
    Poniżej wersja dla "złośliwych" :-)
    45,Filmy_XXX.html

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Wszystko płynie ; gr.: ????? ???. ; łac.: Panta rhei.

  • 23. Data: 2009-11-17 14:35:29
    Od: r...@m...com

    > Jesli na danym forum internetowym jest ostrzezenie, ze administrator nie
    ponosi
    > odpowiedzialności za treść publikowanych komentarzy, to kto faktycznie ponosi
    > odpowiedzialnosc karna za wpis na forum internetowym? Autor wpisu, czy
    > administrator forum?
    > adam

    Pewnie właściciel kawiarenki internetowej,
    bo nikt przy zdrowych zmysłach nie wysyła postów za które można mieć sprawę
    karną - od siebie z domowego komputera.

  • 24. Data: 2009-11-17 14:40:51
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    r...@m...com pisze:
    > ponosi
    >
    > Pewnie właściciel kawiarenki internetowej,
    > bo nikt przy zdrowych zmysłach nie wysyła postów za które można mieć
    > sprawę karną - od siebie z domowego komputera.

    Wprost? Mądry nie. Nie wprost? Wystarczy trochę wiedzy :-)

    Na news:soc.culture.polish był ostatnio zalew postów od "podszywacza"
    który dostawał się do news.gazeta.pl i news.onet.pl przez serwery tor.
    http://www.torproject.org/

    Wziął się za niego "cancel-bot" który zaczął kasować posty z adresami
    serwerów wyjściowych sieci tor.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Oceniaj dziewczynę przy dzieży, a nie w tańcu.

  • 25. Data: 2009-11-17 19:49:46
    Od: Jacek <t...@g...com>

    On 16 Lis, 09:12, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > danych.
    >
    > Z tego co wiem działał właśnie na warunkach art. 14 ust. 1 UoŚUdE. Nie
    > odpowiadali jednak za rozpowszechnienie lecz za swój czyn (i nie karnie,
    > lecz cywilnie).

    Nie znam się, ale chyba za pomówienia osób prywatnych można odpowiadać
    tylko na drodze cywilnej. Wiec za tekst 'kowalski to złodziej' będzie
    można się rozliczyć tylko cywilnie.

    > Nie reaguję na:
    >(...)
    > - żądania usunięcia nazwiska osoby, która kiedyś zrobiła coś złego,
    > zostało to opisane, a po latach uważa, że zaczyna nowe życie i nie chce,
    > by jego nazwisko było tam wymienione.

    Czyli rozumiem że świadomie zbierasz i rozpowszechniasz dane osobowe
    osób które sobie tego nie życzą. Nie dziwie się, że uważasz jako
    błędne nalot na odsiebie.pl. Zdaje się że interpretujesz prawo tak by
    Tobie pasowało, ignorując fakty (odsiebie, nasza klasa).;-)
    I mówisz o swoich działaniach na blogu z twej sygnaturki czy czymś
    innym?

    > reaguję na:
    (...)
    > - sprostowania, polemiki

    To bardzo dobrze, bo mi kiedyś właściciel vagla.pl odmówił prawa do
    polemiki na temat zmieszczonych na jego portalu pomówień i kompletnych
    zmyśleń. Dziwne jest, że publikuje tego typu rzeczy jednocześnie
    odmawiając wypowiedzi drugiej stronie.
    http://ds6.ovh.org/drppl.html
    Dziobas RAR PLAYER - odtwarzacz filmów pobierający doskonale
    dopasowane napisy

  • 26. Data: 2009-11-17 20:55:28
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 17 Nov 2009 11:49:46 -0800, Jacek napisał(a):

    > Nie znam się, ale chyba za pomówienia osób prywatnych można odpowiadać
    > tylko na drodze cywilnej. Wiec za tekst 'kowalski to złodziej' będzie
    > można się rozliczyć tylko cywilnie.

    Nie znasz się.
    Art. 212 kk działa także w przypadkach, o jakich piszesz.

    > Czyli rozumiem że świadomie zbierasz i rozpowszechniasz dane osobowe
    > osób które sobie tego nie życzą.

    Źle rozumiesz.
    Nic nie zbieram, pracuję w portalu. Zaś zdanie niektórych osób na takie
    tematy akurat nie ma wielkiego znaczenia.

    > Nie dziwie się, że uważasz jako błędne
    > nalot na odsiebie.pl. Zdaje się że interpretujesz prawo tak by Tobie
    > pasowało, ignorując fakty (odsiebie, nasza klasa).;-)

    Nie znasz się i nie rozumiesz, ale zdanie masz ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 27. Data: 2009-11-18 15:43:47
    Od: Piotr VaGla Waglowski <p...@v...pl>

    On 17 Lis, 20:49, Jacek <t...@g...com> wrote:
> [...]
    > polemiki na temat zmieszczonych na jego portalu pomówień i kompletnych
    > zmyśleń. Dziwne jest, że publikuje tego typu rzeczy jednocześnie

    Doprawdy?

    ___
    Piotr 'VaGla' Waglowski vagla [at] vagla [dot] pl
    VaGla.pl Prawo i Internet http://www.vagla.pl
    Internet Society Poland http://www.isoc.org.pl

  • 28. Data: 2009-11-18 21:18:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    d.googlegroups.com
    Jacek <t...@g...com> pisze:

> [...]
    > polemiki na temat zmieszczonych na jego portalu pomówień i kompletnych
    > zmyśleń. Dziwne jest, że publikuje tego typu rzeczy jednocześnie
    Czemu dziwne?
    Portal, serwis, blog, forum itp. to przecież czyjaś własność, czyjeś
    (wprawdzie wirtualne, ale jednak) miejsce.
    Czy ty pozwalasz każdemu komu się spodoba wejść do swojego domu, na swój
    teren i gadać co mu się spodoba?

    --
    Jotte

  • 29. Data: 2009-11-19 07:56:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 18 Nov 2009 07:43:47 -0800, Piotr VaGla Waglowski napisał(a):

    > Doprawdy?

    Może to nie "Jacek" a Krzysztof? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 30. Data: 2009-11-19 18:58:24
    Od: Jacek <t...@g...com>

    Piotr VaGla Waglowski napisał(a):

    > Doprawdy?

    Przecież bym nie kłamał. Jak chcesz to się go zapytaj.