  • 61. Data: 2009-10-06 17:17:42
    Temat: Re: Odpowiedzialność producenta programu antywirusowego
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:06102009.7C681E6E@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > no to sorry, ale z skoro z jednej strony piszesz ze lada dzien, a z
    > drugiej ze nie potrafisz tego oszacowac - jaka jest wartosc takiego
    > argumentu...
    Duża. Tylko trzeba dać radę zrozumieć, a tobie nie wyszło.
    Każde rozwiązanie zanim się pojawiło to go nie było. I wiele pojawiło się "z
    dnia na dzień" w skali czasowej tej dziedziny.
    Ja natomiast chętnie poznam wartość tej przepowiedni (całkiem zresztą
    zbędnej i nonsensownej) o 2% prawdopodobieństwie, ze szczególnym
    uwzględnieniem metodologi oszacowania.
    Dziecinada...

    > Mam wrazenie ze zaczynasz fantazjowac.
    Widocznie masz naturę impresjonisty.

    > ok, sadziłem
    Nie sądź abyś nie był sądzony.

    > ze zamiast pisac to co powyzej, w takiej samej objetosci
    > tekstu napiszesz odpowiedz.
    Nie przesadzasz z tym lenistwem? Dostałeś wszystko co potrzeba zamiast rady
    typu "use the google, Luke" i jeszcze coś marudzisz?

    --
    Jotte

  • 62. Data: 2009-10-06 17:53:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

> [...]
    > Ja natomiast chętnie poznam wartość tej przepowiedni (całkiem zresztą
    > zbędnej i nonsensownej) o 2% prawdopodobieństwie, ze szczególnym

    metodologia jest bardzo prosta - piszac 2% chciałem dac do zrozumienia ze,
    chodz oczywiscie szanse sa,to oceniam je minimalnie.
    Od razu odpowiadam - tak, rownie dobrze mogłem napisac 1% albo 3. Nie o
    liczbe chodziło a o skale.
    Argumentu o dziecinadzie nie skomentuje - myslałem ze juz wczesniej
    prszekonalismy sie, ze bedziemy dyskutowac na troche innym poziomie.
    Nie? Trudno? Pewnie zwyczajnie wczesniej sie nam znudzi.

    Widze ze wyciałes cała argumentacje o wartosci sprzetu do wartosci
    przechowywanych danych - szkoda - ona była najwazniejsza.

    > Widocznie masz naturę impresjonisty.

    > Nie sądź abyś nie był sądzony.

    ROTFL, dobrze ze nie czepiasz sie słówek.

    > Nie przesadzasz z tym lenistwem? Dostałeś wszystko co potrzeba zamiast
    > rady typu "use the google, Luke" i jeszcze coś marudzisz?

    jasne, nie marudze, mowie tylko.
    Podane przez ciebie wedki znalazł bym przy googlanie w luku, ale spoko, nie
    mam za złe.
    Tak tylko stwierdziłem.

    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.
    A może nawet jeszcze gorsza." Benjamin Hoff

  • 63. Data: 2009-10-06 18:09:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:06102009.37DF7FE4@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > metodologia jest bardzo prosta - piszac 2% chciałem dac do zrozumienia
    > ze, chodz oczywiscie szanse sa,to oceniam je minimalnie.
    To nie jest metodologia, to jest "intencjologia".

    > Od razu odpowiadam - tak, rownie dobrze mogłem napisac 1% albo 3. Nie o
    > liczbe chodziło a o skale.
    Czyli tak sobie walnąłeś.
    To jaka jest wartość takiego "argumentu"?
    BTW - a jak oszacowałeś tę skalę (ze szczególnym uwzględnieniem metodologii
    szacowania)?

    > Argumentu o dziecinadzie nie skomentuje - myslałem ze juz wczesniej
    > prszekonalismy sie, ze bedziemy dyskutowac na troche innym poziomie.
    Więc czemu się tego nie trzymasz?

    > Widze ze wyciałes cała argumentacje o wartosci sprzetu do wartosci
    > przechowywanych danych - szkoda - ona była najwazniejsza.
    Nie rozumiem, o co ci chodzi.
    Co w ogóle ma wartość sprzętu do wartości danych?

    > ROTFL
    Znowu??? ;)

    --
    Jotte

  • 64. Data: 2009-10-07 05:56:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jotte t...@w...spam.wypad.polska ...

> [...]
    > Czyli tak sobie walnąłeś.
    > To jaka jest wartość takiego "argumentu"?
    > BTW - a jak oszacowałeś tę skalę (ze szczególnym uwzględnieniem

    jak w inny sposób powiedziec ci ze *moim zdaniem* szanse sa minimalne?

    > Więc czemu się tego nie trzymasz?

    Dzieki.
    Sam nie wiem, po co jeszcze ze mna rozmawiasz.
    Ide sobie poplakac.

    > Nie rozumiem, o co ci chodzi.
    > Co w ogóle ma wartość sprzętu do wartości danych?

    Jezeli nie wiesz co ma wartosc sprzedawnaego towaru do ewentualnej wartosci
    swiadczenia gwarancyjnego to...
    wlasnie wiaze sobie sznurówki... na stojaco... bo rece opadły mi do
    kostek...

    > Znowu??? ;)

    cały czas!
    Oczywiscie poza chwila, kiedy poszedłem sobie poplakac zdruzgotany tym, ze
    mnie nie rozumiesz... ;-)

  • 65. Data: 2009-10-07 18:53:40
    Od: Jotte <t...@w...pl>

    W wiadomości news:Xns9C9CF395A95C0budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1 Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > jak w inny sposób powiedziec ci ze *moim zdaniem* szanse sa minimalne?
    To bardzo proste. Piszesz "moim zdaniem szanse sa minimalne".

    > Sam nie wiem, po co jeszcze ze mna rozmawiasz.
    Nie mam pojęcia. Dla zabawy?
    A jak to jest u ciebie?

    > Ide sobie poplakac.
    Bądź, kurdę, mężczyzną.

    > Jezeli nie wiesz co ma wartosc sprzedawnaego towaru do ewentualnej
    > wartosci swiadczenia gwarancyjnego to...
    W każdym razie odpowiedzi na moje pytanie brak.

    > wlasnie wiaze sobie sznurówki... na stojaco... bo rece opadły mi do
    > kostek...
    To normalne u niektórych przedstawicieli naczelnych i wiąże się z
    naziemno-nadrzewnym trybem życia. :)

    Aaaa..., to wiele wyjaśnia. :)

    --
    Jotte

  • 66. Data: 2009-10-08 05:59:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > To bardzo proste. Piszesz "moim zdaniem szanse sa minimalne".

    Problem polega ze wlasnie to napisałem tylko innymi slowami.
    Problemem wiec nie moje pisanie a twoje czepianie sie slowek zamiast sedna.

    > Nie mam pojęcia. Dla zabawy?
    > A jak to jest u ciebie?

    oczywiscie ze dla zabawy.
    Niemniej przynajmniej staram sie traktoeac swojego intrkolutora jakbym sam
    chciał byc traktowany. No i odnosic sie do meritum a nie do pojedynczego
    slowka czy sformulowania.

    > Bądź, kurdę, mężczyzną.

    kurdę?
    Mialo byc: kurdem? :)))
    (to tak a propos powyzszego)

    > W każdym razie odpowiedzi na moje pytanie brak.

    nie, nie, po prostu IMo udjesz ze jej nie widzisz.
    Ma to do siebie, ze duzo latwiej dac swiadczenie gwarancyjne w ktorym
    maksymalna wartosc odszkodowania = wartosci sprzedanego towaru niz w
    przypadku gdy wartosc swiadczenia w niektorych przypadkach moze wynosic
    wartosc 1000 i wiecej sztuk sprzedaży.
    (oczywiscie pomijam jakies produkcje oparte na wyrobach jednostkowych)

    > To normalne u niektórych przedstawicieli naczelnych i wiąże się z
    > naziemno-nadrzewnym trybem życia. :)

    całe szczescie po wylaczeniu usenetu wróciło do normy.

    > Aaaa..., to wiele wyjaśnia. :)

    Spoko, nastepny rozmowa na pewno bedzie sfrustrowany i z depresja.

    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się
    z powodu żartu." Georg Christoph Lichtenberg