  • 31. Data: 2009-10-01 16:33:58
    Temat: Re: Odpowiedzialność producenta programu antywirusowego
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > To niekoniecznie coś pejoratywnego.

    w kontekscie podejscia do kosztów pracy i wydajnosci...
    prosze cie...

    > Bo nie jest. Ktoś musi się na nią wykosztować. Jeśli praca jest
    > zorganizowana dobrze to pracownik zarabia na siebie i pracodawcę.
    > Jeśli źle to nie zarabia nawet na koszt swojej pracy i wtedy płaci
    > pracodawca (i słusznie).

    no wlasnie - ktos musi sie wykosztowac.
    Powstaje wiecp ytanie - dlaczego za awarie zawiniona przez dostawce pradu
    placic praca swojego pracownika ma pracodawca?

    > Zakres obowiązków.

    > Jaka wizyta? Przecież mowa o pracowniku.

    nie, w tej czesci watku mowimy o zlecaniu firmie zewnetrznej.

    > To jest dopiero ROTFL. Ja bym się do tego nie przyznawał - siara.

    Nie rozumiesz.
    To nie jest kwestia braku umiejetnosci czy zdolnosci manualnych. Zwyczajnie
    nie mam zamiaru sie babrac bo mi to obecnie w zyciu do szczescia potrzebne
    nie jest.
    W tym czasie wole isc pograc w kosza czy odwiedzic kino.
    Ale jezeli uwazasz, ze ja + wymiana oleju jest smieszne - zamiast mnie
    wstac moja 70 letnia babcie. :)

    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,
    jak pisze się słowo właściwe." Julian Tuwim

  • 32. Data: 2009-10-01 16:38:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Budzik pisze:

    > W tym czasie wole isc pograc w kosza czy odwiedzic kino.
    > Ale jezeli uwazasz, ze ja + wymiana oleju jest smieszne - zamiast mnie
    > wstac moja 70 letnia babcie. :)

    Będzie uważał, że 70-letnia babcia + samochód to jest śmieszne.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2009-10-01 17:08:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:01102009.2822E95E@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > w kontekscie podejscia do kosztów pracy i wydajnosci...
    > prosze cie...
    O co mnie prosisz? Żebym był ślepy i ograniczony?
    Powtarzam - to niekoniecznie coś pejoratywnego.

    > no wlasnie - ktos musi sie wykosztowac.
    > Powstaje wiecp ytanie - dlaczego za awarie zawiniona przez dostawce pradu
    > placic praca swojego pracownika ma pracodawca?
    Komu takie pytanie powstaje, temu powstaje.
    Nie ma ono większego sensu, ale odpowiedź jest oczywista. Bo awarie się
    zdarzają i trzeba się z ich wystąpieniem liczyć. W tym celu stosuje się
    zabezpieczenia, które także kosztują. Pracodawca nie wykosztował się na
    zabezpieczenia, pracownik zgodził się pełnić obowiązki na niezabezpieczonym
    sprzęcie. Jeden płaci przestojem w innych obszarach bo pracownik ratuje,
    naprawia itp. (a może będzie także za nadgodziny musiał zapłacić), pracownik
    zwiększona ilością pracy.
    Zresztą - kto w ogóle powiedział. że zawinioną przez dostawcę prądu. Za dużo
    wymyślasz.

    > nie, w tej czesci watku mowimy o zlecaniu firmie zewnetrznej.
    Chyba nie czytasz uważnie i nieuważnie piszesz.
    "_zatrudnionemu_ informatykowi" (szerszeń)
    "praca _pracownika_ za darmo" (ty)
    Wizytę to sobie wrzuciłeś tak bez związku.

    > Nie rozumiesz.
    A co tu do rozumienia? Nie usiłuj się wywijać, napisałeś jasno - nie umiem.

> [...]
    > szczescia potrzebne nie jest.
    > W tym czasie wole isc pograc w kosza czy odwiedzic kino.
    Nie chce mi się - to co innego.
    Ale napisałeś, że nie umiesz.

    > Ale jezeli uwazasz, ze ja + wymiana oleju jest smieszne - zamiast mnie
    > wstac moja 70 letnia babcie. :)
    Śmieszne jest jak się facet przyznaje, że _nie_ _umie_ wymienić oleju w
    aucie.
    Nawet jeśli ma 70-letnią babcię.

    --
    Jotte

  • 34. Data: 2009-10-01 17:33:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > O co mnie prosisz? Żebym był ślepy i ograniczony?
    > Powtarzam - to niekoniecznie coś pejoratywnego.

    pamietam kilka sytuacji ktore skłaniaja mnie ku mysleniu o czasach PRL jako
    o czasach smiesznych.
    Np. znam ludzi ktorzy mieli wypracowane tyle godzin w ciagu miesiaca, ze
    musieliby pracowac 30 godzin dziennie. I nikogo to nie dziwiło.

> [...]
    > innych obszarach bo pracownik ratuje, naprawia itp. (a może będzie
    > także za nadgodziny musiał zapłacić), pracownik zwiększona ilością

    Jasne. Ale nawet jezeli pracodawca sie wykosztował, załozył itd to nadal
    pytanie, dlaczego to on ma praca swojego pracownika placic za bład innego
    usługodawcy.

    > Zresztą - kto w ogóle powiedział. że zawinioną przez dostawcę
    > prądu. Za dużo wymyślasz.

    ROTFL
    Przypominam o czym jest watek.
    Własnie o sytuacji kiedy awaria powstała w wyniku skoku napiecia.

    > Chyba nie czytasz uważnie i nieuważnie piszesz.
    > "_zatrudnionemu_ informatykowi" (szerszeń)
    > "praca _pracownika_ za darmo" (ty)
    > Wizytę to sobie wrzuciłeś tak bez związku.

    aha, uwaga, bede mowił wolno.
    Dyskusja rozbiła sie na dwie czesci (to ze ktos nie mogl zrozumiaec dlaczeg
    pewne czynnosci zleca sie firmom zewnetrznym, nie moja wina - robi sie tak
    cały czas)
    Jedna czes była o informatyku na etacie, druga (byc moze rzeczywiscie
    sytuacja zasugerowana przeze mnie) o wykonawcach zewnetrznych,

    > A co tu do rozumienia? Nie usiłuj się wywijać, napisałeś jasno - nie
    > umiem.

    No napisałem.
    Nie umiem. Jak mnie kiedys zycie zmusi to sie naucze. Obecnie nie mam
    takiej potrzeby. No i? Załózmy ze backupu tez nie umiem.

    > Nie chce mi się - to co innego.
    > Ale napisałeś, że nie umiesz.

    > Śmieszne jest jak się facet przyznaje, że _nie_ _umie_ wymienić oleju
    > w aucie.

    ROTFL
    stary, czy ty masz jakis kompleksik małego peniska?
    Co jest w tym smiesznego, ze sie samemu nie wymienia oleju w aucie?
    Na potrzeby tej dyskusji moge powiedziec rowniez, ze nie umiem wybudowac
    samodzielnie domu, oczyszczac własnych scieków a internet tez dostarcza mi
    usługodawca.
    Acha, ser kupuje w biedronce.
    No i?

    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 35. Data: 2009-10-01 18:12:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:01102009.628D8A72@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

> [...]
    > Np. znam ludzi ktorzy mieli wypracowane tyle godzin w ciagu miesiaca, ze
    > musieliby pracowac 30 godzin dziennie. I nikogo to nie dziwiło.
    To zupełnie jak np. dzisiejsi lekarze na 5 etatach.
    A nie znasz ludzi, którzy za PRLu podnosili kraj z ruiny czy też oni wydają
    ci się śmieszni?

    > Jasne. Ale nawet jezeli pracodawca sie wykosztował, załozył itd to nadal
    > pytanie, dlaczego to on ma praca swojego pracownika placic za bład innego
    > usługodawcy.
    Niekoniecznie musi.
    Jeśli ktoś mu wyrządził szkodę to może domagać się zadośćuczynienia na
    drodze prawnej dostarczając wymiarowi sprawiedliwości odpowiednie dowody.

    > ROTFL
    > Przypominam o czym jest watek.
    > Własnie o sytuacji kiedy awaria powstała w wyniku skoku napiecia.
    Wątek jest o programie antywirusowym.
    Chyba za często miotasz się po tej podłodze, to nie robi dobrze i wygląda
    dziwnie.

    > uwaga, bede mowił wolno.
    Dobry pomysł. Będziesz mógł przed wypowiedzią pomysleć. :)

    > Dyskusja rozbiła sie na dwie czesci (to ze ktos nie mogl zrozumiaec
    > dlaczeg pewne czynnosci zleca sie firmom zewnetrznym, nie moja wina -
    > robi sie tak cały czas)
    Gadaj zdrów. Kto robi ten robi. Każdy sam wybiera jak mu lepiej.

    > Załózmy ze backupu tez nie umiem.
    Wcale nie musisz, choć to bardzo dziwne - w końcu na potrzeby domowe to
    bardzo całkiem czynność.

    > ROTFL
    > stary, czy ty masz jakis kompleksik małego peniska?
    > Co jest w tym smiesznego, ze sie samemu nie wymienia oleju w aucie?
    Tyś się chyba jednak uszkodził tym ciągłym miotaniem po glebie.
    Nie pisałem, że śmieszne jest niewymienianie tylko nieumienie.
    Żeby facet nie umiał śruby odkręcić, filtra wymienić i nalać oleju...
    No, to jest faktycznie prawdziwy ROTFL.
    Szafki w łazience też nie umiesz zawiesić?

    > Na potrzeby tej dyskusji moge powiedziec rowniez, ze nie umiem wybudowac
    > samodzielnie domu, oczyszczac własnych scieków a internet tez dostarcza
> [...]
    No i OK. Tacy też mają prawo żyć. Ku uciesze gawiedzi.
    A w ubikacji radzisz sobie sam?

    --
    Jotte

  • 36. Data: 2009-10-01 21:19:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > To zupełnie jak np. dzisiejsi lekarze na 5 etatach.

    ale ja nie mowie o byciu na dyzurze tylko o regularnej pracy.
    Zreszta naprawde niewazne, strasznie sie przyczepiłes do tego PRLu.
    Fajnie ze było ci wtedy tak dobrze.
    Ja pamietam stanie w kolejkach po mleko, kartki na zywnosc, radoche z
    czekolady przemyconej z niemiec, szmuglowanie jeansów do niemiec i tego
    typu rzeczy.

    > A nie znasz ludzi, którzy za PRLu podnosili kraj z ruiny czy też oni
    > wydają ci się śmieszni?

    hmm, ja tam czytałem, ze to wlasnie PRL w ruine wprowadził...
    ZTCW długi spłacamy do dzis.
    Niemniej w tym fragmencie EOT - uwaga o sposobie myslenia nie miała tworzyc
    całej dyskusji na temat dawnych czasów.

    > Niekoniecznie musi.
    > Jeśli ktoś mu wyrządził szkodę to może domagać się zadośćuczynienia na
    > drodze prawnej dostarczając wymiarowi sprawiedliwości odpowiednie
    > dowody.

    a o czym my tu mowimy?
    wlasnie o tym czy mozna, czy sa podstawy i jakie teoretyczne szanse.

    > Wątek jest o programie antywirusowym.

    tak w ogole to o odpowiedzialnosci producenta ale do czego ma prowadzic
    takie czepianie sie?

    > Chyba za często miotasz się po tej podłodze, to nie robi dobrze i
    > wygląda dziwnie.

    masz prawo tak uwazac.

    > Dobry pomysł. Będziesz mógł przed wypowiedzią pomysleć. :)

    ROTFL... ;-)

    > Gadaj zdrów. Kto robi ten robi. Każdy sam wybiera jak mu lepiej.

    no wlasie. swiete słowa - kazdy wybiera.
    Nie ma obowiazku posiadania umiejetnosci robienia backupu we własnym
    zakresie czy własnymi pracownikami. A tym bardziej nic do tego firmie
    dostarczajacej prad.
    I ja bym zrozumiał obiekcje gdyby po takiej awarii wystapic z zadaniem
    wyplaty miliona dolarów tłumaczac ze backup bedzie przywracał Bill Gates.
    Ale w przypdku standardowych stawek?

    > Wcale nie musisz, choć to bardzo dziwne - w końcu na potrzeby domowe
    > to bardzo całkiem czynność.

    ale nie o to chodzi czy przydatna czy nie.
    szerszen zasugerował tylko ze kazdy powinien wykonywac ja sam.
    A ja nie - nie umiem i zlecam informatykowi.

> [...]
    > No, to jest faktycznie prawdziwy ROTFL.
    > Szafki w łazience też nie umiesz zawiesić?

    nie chodzi o to czy umiem czy nie tylko ze mam prawo zlecac to
    wyspecjalizowanym firmom.
    Zapytam inaczej - jezeli sasiad zaleje mi mieszkanie z gory to tez mam
    remont zrobic we własnym zakresie czy moge wziac fachowców.
    Bo w sumie to umiem i moge zrobic sam.
    Ale czy musze, biorac pod uwage, ze szkoda powstała w wyniku działalnosci
    kogos innego?

    > No i OK. Tacy też mają prawo żyć. Ku uciesze gawiedzi.
    > A w ubikacji radzisz sobie sam?

    nie. Obsługe w ubikacji tez zlecam firmom zewnetrznym.
    Zajmuje sie tym Ola i Ala - dwie szałowe brunetki bardzo poruszajace
    moje.... serce.

    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie
    Raczej pl.rec.gry.wstepne :-O

  • 37. Data: 2009-10-01 22:15:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:01102009.18CE1FBF@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > ale ja nie mowie o byciu na dyzurze tylko o regularnej pracy.
    > Zreszta naprawde niewazne, strasznie sie przyczepiłes do tego PRLu.
    Nie do PRLu tylko do twoich niemądrych uogólnień.

    > Fajnie ze było ci wtedy tak dobrze.
    No i jak zwykle, jak zwykle - brak wiedzy, merytorycznych argumentów to
    zaczyna się konfabulacja.
    Cienizna.

    > Ja pamietam stanie w kolejkach po mleko, kartki na zywnosc, radoche z
    > czekolady przemyconej z niemiec, szmuglowanie jeansów do niemiec i tego
    > typu rzeczy.
    A ja dodatkowo benzynę kupowaną od ruskich przez płot z poligonu do bańki po
    mleku.
    No i co?

    > hmm, ja tam czytałem, ze to wlasnie PRL w ruine wprowadził...
    Jasne. Po wojnie to same manhattany i las vegasy mieliśmy i wszystko PRL
    zrujnował.

    > ZTCW długi spłacamy do dzis.
    To źle wiesz. W ciągu 20 lat trwania 3 RP zaciągnęliśmy długów więcej, niż
    przez 40 lat PRL i to pomimo, że sporo nam po 89 umorzono.
    Ale należy tego wyolbrzymiać, trzeba rozumieć faktyczne znaczenie tego
    faktu.

    > Niemniej w tym fragmencie EOT - uwaga o sposobie myslenia nie miała
    > tworzyc całej dyskusji na temat dawnych czasów.
    Nie nalegam - możesz się zeotować jak ci się podoba.

    > a o czym my tu mowimy?
    > wlasnie o tym czy mozna, czy sa podstawy i jakie teoretyczne szanse.
    Ba! aleś walnął.
    I tak nagle.
    Jak chcesz to ocenić praktycznie guzik wiedząc?
    Niezbadane są wyroki sądu.

    > tak w ogole to o odpowiedzialnosci producenta ale do czego ma prowadzic
    > takie czepianie sie?
    Przypominam ci o czym jest wątek, bo ci umknęło.

    > masz prawo tak uwazac.
    I korzystam z tego prawa w całej pełni.
    A choćbym go nie miał wg kogoś tam to i tak bym korzystał.

    > ROTFL... ;-)
    Chociaż kask jaki załóż na miłość boską!

    > no wlasie. swiete słowa - kazdy wybiera.
    > Nie ma obowiazku posiadania umiejetnosci robienia backupu we własnym
    > zakresie czy własnymi pracownikami.
    Niezwykle odkrywcze odkrycie.

    > A tym bardziej nic do tego firmie
    > dostarczajacej prad.
    Wstrząsające.
    Można też sobie dane samemu skasować, a nośniki uszkodzić.
    Masz pojęcie?

    > I ja bym zrozumiał obiekcje gdyby po takiej awarii wystapic z zadaniem
    > wyplaty miliona dolarów tłumaczac ze backup bedzie przywracał Bill Gates.
    > Ale w przypdku standardowych stawek?
    Zupełnie nie o to chodzi. Sprawa jest prosta.
    Dbaj o swoje, zabezpiecz się, poniesiesz stratę z własnej winy ratuj się,
    sądzisz, że kto inny zawinił to dochodź swych praw.
    I tyle.

    > ale nie o to chodzi czy przydatna czy nie.
    > szerszen zasugerował tylko ze kazdy powinien wykonywac ja sam.
    > A ja nie - nie umiem i zlecam informatykowi.
    No i dobrze. Pomijając aspekt humorystyczny tego oświadczenia to wyłacznie
    twoja sprawa.

    > nie chodzi o to czy umiem czy nie tylko ze mam prawo zlecac to
    > wyspecjalizowanym firmom.
    Pewnie, że masz prawo. Ktoś ci broni?
    A ktoś inny może się z ciebie pośmiać.
    Chyba mu bronic nie będziesz?

> [...]
    > Bo w sumie to umiem i moge zrobic sam.
    > Ale czy musze, biorac pod uwage, ze szkoda powstała w wyniku działalnosci
    Ależ ty się możesz nawet wyprowadzić, co będziesz w zalanym mieszkał.
    Czy ty wiesz jeszcze o co ci chodzi?

    > nie. Obsługe w ubikacji tez zlecam firmom zewnetrznym.
    > Zajmuje sie tym Ola i Ala - dwie szałowe brunetki bardzo poruszajace
    > moje.... serce.
    No i też dobrze. Siostry sedesariuszki - fajna sprawa.

    --
    Jotte

  • 38. Data: 2009-10-02 04:06:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:01102009.382C503D@budzik61.poznan.pl...

    > a jezeli masz (jeeszcze raz podkreslam) zoptymalizowane roboczo-godziny
    > swojego personelu i to bedzie cie kosztowało zaplate nadgodzin?

    a jesli tam bedzie przedszkole, w przyszlosci?
    mozemy wymyslac milon przykladow, natomiast ani odtworzenie z backupu
    statystycznie rzec biorac nie jest praca na wiele godzin, ani informatycy
    zatrudnieni w polskich firmach, a nawet korporacjach, (rownierz
    statystycznie rzecz biorac) nie sa tak oblozeni praca, aby trzeba bylo za
    takie czynnosci dodatkowo placic, w jakikolwiek sposob

    > Zozum wreszcie - kazda praca kosztuje (nie koniecznie zlotowkami, czasami
    > tym, ze placisz i w tym czasie pracownik nie zrobi czegos innego)

    nie tlumacz mi rzeczy oczywistych, mowimy o przecietnej firmie i przecietnym
    backupie, bo tylko w takiej firmi skok napiecia moze poczynic jakies szkody,
    tam gdzie masz powprowadzena optymalizacje czy inne iso, spokojnie mozemy
    zalozyc ze masz rowniez kase na odpowiednie zabezpieczenia, czy wrecz wlasne
    zasilanie

    > tak jak powiedziałem - mam wrazenie ze nigdy nie pracowałes w miejscu
    > gdzie
    > rzeczywiscie dazy sie do maksymalizacji wydajnosci.

    na szczescie chyba nie

    > acha, a jak beda dwie takie wizyty.

    a skad ci sie wziely dwie, juz mamy dwa skoki napiecia?

    > A tak w ogole to skoro da sie wynegocjowac jedna *dodatkowa* wizyte do
    > moze
    > da sie z niej zrezygnowac i obnizyc laczna cena za usługi.

    moze sie da moze nie, kwestia negocjacji, uslugodawcy moze wcale na tym nie
    zalezec, a uslugobiorca sie cieszy z takiego zapisu

    > Widzisz, juz do czego daze.

    tak, widze, na sile starasz sie udowodnic swoja teze, a nie do konca masz
    racje

    > Negocjowałes w ogole kiedykolwiek jakas usługe na wiecej niz np. 10.000?

    negocjowalem nawet taka z 7 cyframi

    > Jeszcze raz - w biznesie nic nie ma za darmo - nawet jezeli wydaje sie
    > takim byc.

    pewnie, ale sa wartosci dodane, wiesz, klient nasz pan, te sprawy, a
    konkurencja duza

    > Albo placisz za wizyte 100 zł albo 1000 za abonament ze wolasz sobie
    > informatyka ile chcesz.

    a dlaczego tak, a nie np 10 regularnych wizyt (np. kazdy poniedzialek i
    sroda), +11-ta w "gratisie"?

    na wolanie ile chcesz to sobie musisz na etacie zatrudnic

    > Mowiłem juz ze nic nie ma za darmo?

    jak napisalem wyzej, na sile chcesz udowodnic swoja teze, a ja nadal
    twierdze, ze wszystko zalezy od umowy, a o etatowcach nei wspominam, bo tam
    masz to w zakresie obowiazkow

    > a co ma jedno do drugiego?

    to ze sa pewne czynnosci, ktore sie powinno umiec z definicji, samej obslugi
    danego urzadzenia

    > no i co z tego?

    no i wlasnie to

    > Potrafisz zrozumiec, ze jest mnóstwo osób obsługujacych komputer na
    > poziomie programów z ktorych korzystaja i umiejetnosc zmiany obrazka na
    > pulpicie jest dla nich tajemnica?

    tak potrfie, ale wtedy musza liczyc sie z kosztami, skoro nie chca sie
    uczyc, placa na wlasne rzadanie

    > I teraz maja tego wszystkiego sie nauczyc, bo ktos ne chce wziac
    > odpowiedzialnosci za awarie ktora wywolal?

    wezmie, ale tylko w zakresie sprzetu, a nie utraty danych

  • 39. Data: 2009-10-02 05:33:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Przypominam ci o czym jest wątek, bo ci umknęło.

    to moze w skrocie przypomne z jakimi tweirdzeniemia szerszenia de facto
    dyskutuję:
    - po awarii kompa z winy dostawcy prada mam prawo dostac zwrot kosztów
    sprzetu ale juz zwrot kosztów odzyskania danych z backupu nie (bo backup
    mam robic sam)
    - informatyk pracujacy w firmie robiacy backup w takiej sytuacji nic firmy
    nie kosztuje
    - przy dobrze wynegocjowanej umowie z firma zewnetrzna informatyk
    wykonujacy powyzsze na zlecenie nic firmy nie kosztuje.
    I tyle.
    Skonczyłem odpowiadac na twoje posty w innej formie, poniewaz rozmowa z
    toba poleg na przyczepianiu sie do pewnych konkretnych słów, sformułowac
    zamiast dotyczyc meritum. Sorry. Tak wiem - zaraz napiszesz ze kolejne
    uogolnienie.

    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo
    jest uświadomoć sobie, że w gruncie rzeczy patrzymy na ich genitalia"

  • 40. Data: 2009-10-02 05:33:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@t...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > wezmie, ale tylko w zakresie sprzetu, a nie utraty danych

    mysle ze EOT.
    Kazdy stoi na swoim, spór mógłby juz roztrzygnac tylko sad wydajac
    orzeczenie w konkretnej sprawie podobnej do naszych załozen.

    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji
    Tylko że politycy go osiągają tuż po wyborach"