  • 51. Data: 2007-04-01 10:13:44
    Temat: Re: Odpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "model" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:eunvr0$p6k$1@news.onet.pl...

    > zyczę duzej ilosci farbowanych blondynek w swoich okolicach

    Farbowane gorsze. Nie dość, że mają nabyte wady blondynek, to mają wady
    pozostałych "kolorowych". Kumulacja wad może być niebezpieczna :-)

  • 52. Data: 2007-04-01 10:28:25
    Od: "model" <m...@v...pl>

    > To potwierdź to tą procedurą. Nie próbowałem wpisać tam danych i patrzeć,
    > co dalej, ale później możesz im napisać, ze pieniądze wpłaciłaś na ich
    > konto i chcesz tylko umowy.
    po tych pismach? Gdzie napisałam ze w zwiazku z brakiem jakiejkolwiek
    reakcji z ich strony i upublicznianiu fałszywych danych swiadczacych o braku
    rzetelnosci, wiarygodnosci itp nagłosnie sprawę w mediach i straszeniu ich
    GIODO itp? Wszedzie podpisywałam sie tak samo- swoje imie i nazwisko i
    upowaznienie dluznika

  • 53. Data: 2007-04-01 11:08:23
    Od: "model" <m...@v...pl>

    > Farbowane gorsze. Nie dość, że mają nabyte wady blondynek, to mają wady
    > pozostałych "kolorowych".
    to nie są wady nabyte tylko wady symulowane i rzekłabym raczej stan umysłu
    niz włosów- kazdy zwyczajowy samiec z taka blondynką przegrywa i to nie na
    płaszczyznie męsko-damskiej bynajmniej.I to nawet bez koniecznosci
    symulacji.

  • 54. Data: 2007-04-01 13:30:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > płaszczyznie męsko-damskiej bynajmniej.I to nawet bez koniecznosci symulacji.

    Co to jest "zwyczajowy samiec", bo mnie to zaintrygowało :-)

  • 55. Data: 2007-04-01 13:30:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > rzetelnosci, wiarygodnosci itp nagłosnie sprawę w mediach i straszeniu ich
    > GIODO itp? Wszedzie podpisywałam sie tak samo- swoje imie i nazwisko i

    A czemu nie? Zapłaciłaś już. Co w tym dziwnego, że chcesz tę rzecz nabyć.

  • 56. Data: 2007-04-01 13:47:58
    Od: "model" <m...@v...pl>

    > Co to jest "zwyczajowy samiec", bo mnie to zaintrygowało :-)
    dokładnie nie wiem, bo rzadko spotykam ale jak sądze to taki ,którego bawią
    kawały o blodynkach

  • 57. Data: 2007-04-01 13:49:08
    Od: "model" <m...@v...pl>

    > A czemu nie? Zapłaciłaś już. Co w tym dziwnego, że chcesz tę rzecz nabyć.
    ok. dzięki

  • 58. Data: 2007-04-01 17:46:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > dokładnie nie wiem, bo rzadko spotykam ale jak sądze to taki ,którego bawią
    > kawały o blodynkach

    Eee! To niemal każdego bawią te kawały.

  • 59. Data: 2007-04-02 05:48:10
    Od: "model" <m...@v...pl>

    > Eee! To niemal każdego bawią te kawały.
    no własnie -"niemal" a ja sie obracam w tej populacji już przebranej

  • 60. Data: 2007-04-02 18:07:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > no własnie -"niemal" a ja sie obracam w tej populacji już przebranej

    Sądzę, że to złudne. Ich też bawią te dowcipy, tylko się do tego - znając Twoje
    podejście do tematu - nie przyznają. A poza tym, to słyszałem, że nie ma kawałów
    o blondynkach. Te opowieści, to prawda :-)