  • 11. Data: 2004-08-10 17:27:30
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc
    Od: "Studencik" <S...@p...onet.pl>

    Zawsze sie klotnia robi jak zapodam jakis temat....

    Heehehehe a jak to jest w przypadku dajmy na to restauracji i szatni ??

  • 12. Data: 2004-08-10 18:19:15
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Leszek" <l...@p...fm> niebacznie popelnil

    > A dlaczego mieliby ponosić odpowiedzialność za coś czego nie
    > widzą na oczy a w związku z czym za coś czego potencjalnie może
    > nigdy nie było?
    Paczpan a hotelarze czasami nie widza a płacą /tytuł bodajże XXIX kc
    I nie za brylanty, za brylanty ryczałt, jak sejfu nie mają.

    --
    pozdro
    poreba

  • 13. Data: 2004-08-10 18:20:02
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Zawsze sie klotnia robi jak zapodam jakis temat....
    >
    > Heehehehe a jak to jest w przypadku dajmy na to restauracji i
    szatni ??

    1985.11.27 wyrok SN III CRN 387/85, OSNC 1986/10/163
    przegląd orzeczn.: Łętowska E. NP 1987/7-8/86

    Za szkodę spowodowaną zaginięciem garderoby złożonej przez
    konsumenta korzystającego z usług zakładu gastronomicznego
    (restauracji, kawiarni itp.) w czynnej szatni ponosi odpowiedzialność
    przedsiębiorstwo prowadzące taki zakład nawet w wypadku, gdy
    szatnię prowadzi i obsługuje pracownik innego przedsiębiorstwa
    zajmującego się profesjonalnie ochroną mienia.

    1977.12.16 uchwała SN III CZP 94/77 OSNC 1978/8/134

    Zakład gastronomiczny odpowiada za utratę lub uszkodzenie odzieży
    wierzchniej pozostawionej przez konsumenta nie tylko wtedy, gdy w
    zakładzie jest płatna, strzeżona szatnia, lecz również i wówczas, gdy z
    charakteru lokalu i rodzaju spożywanych posiłków wynika, że
    konsumenci z reguły pozostawiają odzież wierzchnią na znajdujących
    się w zakładzie wieszakach. Od tej odpowiedzialności nie zwalnia
    ogłoszenie, że zakład za pozostawioną przez konsumenta odzież nie
    odpowiada.

    NA moje oko te orzeczenia wciąż są aktualne

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 14. Data: 2004-08-10 22:35:57
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 10 Aug 2004 17:04:38 +0200, Studencik naskrobał(a):

    > Wlasnie bylem sobie tak na solarium i czytam te wskazania zawarte w na
    > kartce w kabinie. Wyczytalem ze "... za rzeczy pozostawione w kabinie nie
    > odpowiadamy" Moze ktos mi wytlumaczy czy jest to mozliwe ???

    no co? na parkingach to norma - płatne NIESTRZEŻONE :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 15. Data: 2004-08-11 07:49:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Aug 2004, poreba wrote:
    [...]
    >+ Paczpan a hotelarze czasami nie widza a płacą /tytuł bodajże XXIX kc

    No tak, ale przyznasz że odpowiedzialność hotelarzy *ma*
    "szczególną regulację" i można zapodać konkretny przepis
    - w odróżnieniu od przepisu nakazującego tobie odpowiadać
    za mój rower stojący przed Macro ? ;) (nie stoi ale ma stać
    za chwilę :))

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 16. Data: 2004-08-11 08:49:25
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Paczpan a hotelarze czasami nie widza a płacą /tytuł bodajże XXIX kc
    > I nie za brylanty, za brylanty ryczałt, jak sejfu nie mają.

    szczerze watpie by kiedykolwiek za cos takiego placili,
    (wyjatkiem moze byc dobry hotel ktory cche uniknac rozglosu, a gosciem jest
    ktos z VIPow) jezeli tak wartosciowa rzecz gosc wnosi
    i nie zopatwi tego w recepcji, (jak nie ma sejfu to i tak wezma, przeciez
    nie powie Tobie hotelarz odwal sie Pan")
    to ma pecha.
    Jezeli cos ginie jest to zwykle z winy goscia, otwarte drzwi np.
    Inaczej jak juz pisalem kazdy jeden by przychdozil do recepcji i mowiil ze
    mu pierscionek zajebali.

    P.

  • 17. Data: 2004-08-11 08:50:30
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > no co? na parkingach to norma - płatne NIESTRZEŻONE :)

    Platne nie oznacza strzezone, strzezone nie zonacza platne. To jest
    logiczne.

    P.

    --
    '''''"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """"""""""

    odwiedź też forum poświęconemu
    językowi C++ http://cpp.g5.pl

  • 18. Data: 2004-08-11 15:29:15
    Od: poreba <d...@p...com>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> niebacznie popelnil
    ezjan.zabrze.pl
    :

    > No tak, ale przyznasz że odpowiedzialność hotelarzy *ma*
    > "szczególną regulację"
    Przyznam, bo chciałem jedynie wykazać, że nieprawdą jest jakoby
    nikt, nigdzie i wcale.

    > mój rower stojący przed Macro ? ;)
    >(nie stoi ale ma stać za chwilę :))

    przepraszam, a w którym miejscu dokladnie? ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 19. Data: 2004-08-11 15:55:34
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    Użytkownik "Studencik" <S...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wlasnie bylem sobie tak na solarium i czytam te wskazania zawarte w na
    > kartce w kabinie. Wyczytalem ze "... za rzeczy pozostawione w kabinie nie
    > odpowiadamy" Moze ktos mi wytlumaczy czy jest to mozliwe ???

    473kc?

    p.
    W,

  • 20. Data: 2004-08-16 11:25:38
    Temat: OT: Odpowiedzialnosc
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Aug 2004, poreba wrote:
    [...]
    >+ > mój rower stojący przed Macro ? ;)
    >+ >(nie stoi ale ma stać za chwilę :))
    >+
    >+ przepraszam, a w którym miejscu dokladnie? ;)

    Y... chcesz wywieść empirycznie że on tam NIE będzie stał ??
    :)

    pozdrowienia, Gotfryd