  • 11. Data: 2006-06-27 12:07:04
    Temat: Re: Odpis świadectwa maturalnego
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przemysław Płaskowicki" <p...@p...name> napisał w
    wiadomości news:44a0360b@news.home.net.pl...
    Nie trzeba kserować, wystarczy zanieść oryginał do notariusza, on już
    sobie sam skseruje. Kosztuje to w całej Polsce tyle samo -- bo
    notariusze nie konkurują ze sobą ceną.

    Nie zgodzę się. Białystok a Hajnówka - różnica 8 zł (na 2 odpisach) po stronie
    Hajnówki.

  • 12. Data: 2006-06-27 12:22:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Kasia [###K...@w...pl.###] napisał:

    > Potrzebuję do pracy dostarczyć świadectwo ukończenia szkoły
    średniej,
    > niestety odpis mi zginął, a oryginał mam na uczelni.
    > Mam pytanie czy mogą być jakieś problemy z wzięciem świadectwa z
    uczelni
    > na kilka dni ?
    > W jaki sposób zrobić taki odpis? wystarczy zrobić ero i pójść do
    > notariusza? ile może to kosztować w Warszawie i gdzie mogę to zrobić
    > najtaniej?

    Zapytaj w zakładzie pracy, o jaki odpis im chodzi. Bo nie wykluczone,
    że wystarczy im ksero zrobione na uczelni i potwierdzone za zgodność z
    oryginałem przez pracownika dziekanatu.