eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawośliwka, pestka, złamany ząb
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2009-11-27 19:51:41
    Temat: śliwka, pestka, złamany ząb
    Od: Tans <.@.>

    Sytuacja przedstawia się następująco: było sobie spotkanie biznesowe na
    którym podano owoce m.in. suszone śliwki kalifornijskie. Na opakowaniu
    zakupionych w sklepie śliwek widnieje napis, iż są bez pestek. W
    większości były bez pestek. Pech chciał, iż klient trafił na jedną z
    pestką i złamał sobie dwa zęby. Czeka go teraz szybki zabieg
    stomatologiczny, za który musi zapłacić z własnej kieszeni.

    Czy w naszym kraju jest możliwość dochodzenia od producenta ww. towaru
    rekompensaty i ew. odszkodowania? Jeśli tak to jakie należy
    przedsięwziąć kroki? Świadków jest dużo, opakowania produktu też są.

    Tans


  • 2. Data: 2009-11-27 19:54:33
    Temat: Re: śliwka, pestka, złamany ząb
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 27-11-2009 o 20:51:41 Tans <.@.> napisał(a):

    > Sytuacja przedstawia się następująco: było sobie spotkanie biznesowe na
    > którym podano owoce m.in. suszone śliwki kalifornijskie. Na opakowaniu
    > zakupionych w sklepie śliwek widnieje napis, iż są bez pestek. W
    > większości były bez pestek. Pech chciał, iż klient trafił na jedną z
    > pestką i złamał sobie dwa zęby. Czeka go teraz szybki zabieg
    > stomatologiczny, za który musi zapłacić z własnej kieszeni.
    >
    > Czy w naszym kraju jest możliwość dochodzenia od producenta ww. towaru
    > rekompensaty i ew. odszkodowania? Jeśli tak to jakie należy
    > przedsięwziąć kroki? Świadków jest dużo, opakowania produktu też są.
    >

    To jakaś prowokacja?

    Swoją drogą, jak nie chcecie tych śliwek bo drżycie ze strachu
    o uzębienie to napisz na priv podam adres do wysyłki, one całkiem smaczne
    są.

    --
    Tomek


  • 3. Data: 2009-11-27 21:23:57
    Temat: Odp: śliwka, pestka, złamany ząb
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>


    Użytkownik "Tans" <.@.> napisał w wiadomości
    news:000ece12$0$2173$c3e8da3@news.astraweb.com...
    > Sytuacja przedstawia się następująco: było sobie spotkanie biznesowe na
    > którym podano owoce m.in. suszone śliwki kalifornijskie. Na opakowaniu
    > zakupionych w sklepie śliwek widnieje napis, iż są bez pestek. W
    > większości były bez pestek. Pech chciał, iż klient trafił na jedną z
    > pestką i złamał sobie dwa zęby. Czeka go teraz szybki zabieg
    > stomatologiczny, za który musi zapłacić z własnej kieszeni.
    >
    > Czy w naszym kraju jest możliwość dochodzenia od producenta ww. towaru
    > rekompensaty i ew. odszkodowania? Jeśli tak to jakie należy przedsięwziąć
    > kroki? Świadków jest dużo, opakowania produktu też są.

    Teoretyczne można by się zastanowić nad zastosowaniem przepisów o produkcie
    niebezpiecznym.


  • 4. Data: 2009-11-27 23:08:13
    Temat: Re: Odp: śliwka, pestka, złamany ząb
    Od: kuba <p...@o...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Teoretyczne można by się zastanowić nad zastosowaniem przepisów o
    > produkcie niebezpiecznym.

    A nawet jeśli nie to (choć przeszkód nie widzę), to normalna
    odpowiedzialność z 415 KC.

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl


  • 5. Data: 2009-11-28 05:10:01
    Temat: Re: śliwka, pestka, złamany ząb
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tans wrote:
    > Sytuacja przedstawia się następująco: było sobie spotkanie biznesowe na
    > którym podano owoce m.in. suszone śliwki kalifornijskie. Na opakowaniu
    > zakupionych w sklepie śliwek widnieje napis, iż są bez pestek. W
    > większości były bez pestek. Pech chciał, iż klient trafił na jedną z
    > pestką i złamał sobie dwa zęby. Czeka go teraz szybki zabieg
    > stomatologiczny, za który musi zapłacić z własnej kieszeni.
    >
    > Czy w naszym kraju jest możliwość dochodzenia od producenta ww. towaru
    > rekompensaty i ew. odszkodowania? Jeśli tak to jakie należy
    > przedsięwziąć kroki? Świadków jest dużo, opakowania produktu też są.
    >
    > Tans

    z wlasnej kieszeni?

    co to za firma, ktorej zal kasy na naprawe zebow wlasnego klienta.


  • 6. Data: 2009-11-28 20:19:22
    Temat: Re: śliwka, pestka, złamany ząb
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 27 Nov 2009 20:51:41 +0100, Tans <.@.> wrote:

    >Pech chciał, iż klient trafił na jedną z
    >pestką i złamał sobie dwa zęby. Czeka go teraz szybki zabieg
    >stomatologiczny, za który musi zapłacić z własnej kieszeni.
    >
    >Czy w naszym kraju jest możliwość dochodzenia od producenta ww. towaru
    >rekompensaty i ew. odszkodowania?
    Najprosciej to niech Twoj ubezpieczyciel zaplaci za to leczenie.

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2009!
    http://www.nadmorze.pl/sylwester-nad-morzem - Może nad morze?


  • 7. Data: 2009-11-30 19:46:22
    Temat: Re: śliwka, pestka, złamany ząb
    Od: "figaro" <a...@p...onet.pl>


    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:heqbb9$48r$2@inews.gazeta.pl...
    > Tans wrote:
    >> Sytuacja przedstawia się następująco: było sobie spotkanie biznesowe na
    >> którym podano owoce m.in. suszone śliwki kalifornijskie. Na opakowaniu
    >> zakupionych w sklepie śliwek widnieje napis, iż są bez pestek. W
    >> większości były bez pestek. Pech chciał, iż klient trafił na jedną z
    >> pestką i złamał sobie dwa zęby.

    Rozumiem, że na spotkaniu biznesowym obok śliwek kalifornijskich na półmisku
    leżały puste opakowania po pestkach do poczytania przez biznesmenów, którzy
    w trakcie ożywionej biznesowej dyskusji zdążyli przeczytać, że śliwki są bez
    pestek, a były z pestkami. Jak pech to pech.


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1