  • 1. Data: 2003-02-27 21:54:38
    Temat: Tuner cyfrowy
    Od: "Boguś" <b...@p...onet.pl>

    Czy posiadając tuner cyfrowy dawnej Wizji TV / zakupiony na geiłdzie / i
    oglądając programy ogólnodostepne nie kodowane zostaje naruszone prawo czy
    też nie.

  • 2. Data: 2003-02-27 22:00:39
    Temat: Odp: Tuner cyfrowy
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Boguś <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3e5e885e$...@n...vogel.pl...
    > Czy posiadając tuner cyfrowy dawnej Wizji TV / zakupiony na geiłdzie / i

    pewnie od jumaków hehe :-)
    to jak myslisz?

    Sandra

  • 3. Data: 2003-02-27 22:17:13
    Temat: Re: Tuner cyfrowy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Oglądając nie naruszasz żadnego prawa.
    Za to w chwili nabycia popełniłeś przestępstwo paserstwa. Dekodery CYFRA+ i
    WIZJA są własnością tych firm. Nie można ich legalnie zakupić, ponieważ nie
    występują one w sprzedaży. Abonenci tych firm dostają je do użytkowania.
    Twój terminal albo będzie pochodził z kradzieży, albo z wyłudzenia. Fakt, że
    WIZJA jako osobna firma obecnie nie istnieje nic tu nie zmienia, ponieważ
    jej następcą prawnym jest CYFRA+.
    Można się tu zastanawiać, czy powinieneś o tym wiedzieć. To będzie raczej
    nieumyślna paserka.

  • 4. Data: 2003-02-28 01:49:05
    Temat: Re: Odp: Tuner cyfrowy
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b3m1rq$vn0$1@absinth.dialog.net.pl>, Sandra wrote:
    > Użytkownik Boguś <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:3e5e885e$...@n...vogel.pl...
    >
    > pewnie od jumaków hehe :-)

    No jest jeszcze chyba mozliwosc ze ktos zatrzymal tuner a ww. zatrzymali
    kaucje :) Czy ta m nie ma kaucji bo sie nie orientuje?

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2003-02-28 03:37:41
    Od: "Michał M." <m...@l...pl>

> [...]
    > Za to w chwili nabycia popełniłeś przestępstwo paserstwa. Dekodery CYFRA+
    > WIZJA są własnością tych firm. Nie można ich legalnie zakupić, ponieważ

    Bzdury opowiadasz. Tunery byłej Wizji można było wykupić na własność. Więc
    jeśli to jest taki tuner to nie widzę w tym nic nielegalnego. Łatwo można
    zadzwonić do telecentrum C+, podać numer sprzętu i zostanie się
    poinformowanym, czy tuner jest prywatny , czy nie.

    Pozdrawiam Michał

  • 6. Data: 2003-02-28 16:39:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Nie słyszałem o takiej możliwości, ale skoro tak twierdzisz, to faktycznie w
    takim wypadku można z nich korzystać do woli.A na ile jest pewna Twoja
    informacja, że można było co takiego legalnie zakupić?

  • 7. Data: 2003-02-28 22:27:13
    Od: "Marcin N \(szpak\)" <m...@p...onet.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    > Nie słyszałem o takiej możliwości, ale skoro tak twierdzisz, to faktycznie
    > takim wypadku można z nich korzystać do woli.A na ile jest pewna Twoja
    > informacja, że można było co takiego legalnie zakupić?

    na 100% - ale tylko w niektorych przypadkach i tylko w bylej Wizji (tunery
    Philips) - czasem abonent stawal sie wlascicielem tunera po jakims okresie
    oplacania abonamentu (chyba 2 lata), a czasem juz w momencie zakupu. Ja swoj
    tuner kupilem w jakiejs promocji stajac sie jego wlascicielem w momencie
    zakupu, w bodajze 1998 roku.
    Z drugiej strony tunery Cyfry+ (tzw. Mediasat'y) nigdy nie byly przekazywane
    na wlasnosc, o czym nawet swiadczy stosowna naklejka na kazdym egzemplarzu
    :)

    pozdr
    Szpak

  • 8. Data: 2003-03-03 14:03:29
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik Boguś <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:3e5e885e$...@n...vogel.pl...
    >
    > pewnie od jumaków hehe :-)
    > to jak myslisz?

    Czy wiesz sandroz w Wzja SPRZEDAWALA takie tunery ?

    Boguslaw

  • 9. Data: 2003-03-03 14:03:56
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

> [...]
    > jej następcą prawnym jest CYFRA+.
    > Można się tu zastanawiać, czy powinieneś o tym wiedzieć. To będzie raczej

    Mylisz sie.

    Wizna sprzeawala - mam fakture...

    Boguslaw