-
11. Data: 2009-11-18 17:04:34
Temat: Re: Odp: Telekomunikacja Polska - jak z nią wygrać?
Od: Tomek <t...@o...pl>
Dnia 18-11-2009 o 17:16:10 Robert Tomasik <r...@g...pl>
napisał(a):
>
> Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> news:op.u3ld16ifl60ql1@tmr...
> Dnia 18-11-2009 o 14:17:48 Skiraz <p...@o...pl> napisał(a):
>
>
> To o czym piszesz oczywiście jest technicznie możliwe, ale do czasu.
> Póki usługa darmowa, to sprawa jest trudna do ugryzienia, ale
> uruchomienie usługi płatnej, to już przestępstwo. Po zawiadomieniu
> prokurator dość szybko powinien ustalić osobę, która to aktywowała.
> Potem nawet proste sprawdzenie bilingu doprowadzi do wniosku, że ktoś to
> z sufitu wrzucił w system. W bardziej skomplikowanych wypadkach, gdy
> operator sobie wrzuci to po rozmowie w innej sprawie konieczne będzie
> odtworzenie nagrania.
Prokurator co najwyżej ustali że wyszło to z firmy Heniex Henryk
Henrykowski,
podpis jest nie wiadomo kogo, a właściciel mówi że nie wie kto to konkretne
zlecenie obrabiał.
--
Tomek
-
12. Data: 2009-11-18 19:24:34
Temat: Odp: Odp: Telekomunikacja Polska - jak z nią wygrać?
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:op.u3lodwa1l60ql1@tmr...
Dnia 18-11-2009 o 17:16:10 Robert Tomasik <r...@g...pl>
napisał(a):
> Prokurator co najwyżej ustali że wyszło to z firmy Heniex Henryk
> Henrykowski,
> podpis jest nie wiadomo kogo, a właściciel mówi że nie wie kto to
> konkretne
> zlecenie obrabiał.
Oczywiście takiego wyniku postępowania nie sposób wykluczyć, ale moim
zdaniem nie należy przesadzać. Ilość osób zatrudnionych w firmie jest
skończona i można w ostateczności pobrać wzory podpisów od wszystkich
wchodzących w rachubę. Co więcej skoro wiemy, kiedy zlecenie wyszło i z
którego oddziału firmy, to mamy ograniczenie do jednej zmiany. Z
doświadczenia wiem, że wbrew pozorom ustalenie tego jest możliwe w dość
szybki sposób. Pracownikom zmiany się wyjaśnia, że zostaną wzięte wzory
podpisów od wszystkich, zlecona ekspertyza, za którą zapłaci sprawca. To
dość spora kwota i przeważnie sprawca się zgłasza sam. No i oczywiście
poszukiwanie sparwcy jednego takiego zlecenia to trochę bezsensowne jest,
bo mógł się choćby pomylić. Ale jak wpłynie kilka zawiadomień, to nikt
sobie na masowe tworzenie "nn-ek" nie pozwoli. Natomiast teraz takiego
problemu generalnie nie ma, a w każdym razie spotyka się je sporadycznie.
-
13. Data: 2009-11-19 13:58:26
Temat: Re: Telekomunikacja Polska - jak z nią wygrać?
Od: WAM <n...@n...nopl.pl>
On Wed, 18 Nov 2009 14:17:48 +0100, Skiraz <p...@o...pl> wrote:
>Eeeee, pocztę głosową w TP mam wyłączoną od początku jej istnienia.
>Nie zdarzyło mi się żeby poczta się włączyla.
Ja mialem wlaczona poczte w TP z nagranym wlasnoustnie komunikatem o
zmianie numeru, bez mozliwosci pozostawienia wiadomosci.
Srednio co kilka miesiecy TP resetowala moj komunikat do jakiegos
domyslnego i wlaczala mozliwosc pozostawienia wiadomosci.
WAM
--
Ostatnie miejsca na Sylwestra 2009!
http://www.nadmorze.pl/sylwester-nad-morzem - Może nad morze?
-
14. Data: 2009-11-19 14:00:36
Temat: Re: Telekomunikacja Polska - jak z nią wygrać?
Od: WAM <n...@n...nopl.pl>
On Wed, 18 Nov 2009 14:17:48 +0100, Skiraz <p...@o...pl> wrote:
>najlepiej złóż skargę na działanie usługi albo listownie na Bażantów w
>Katowicach, albo 19393 (pamiętaj, że konsultant ma obowiązek podać Ci
>numer zgłoszenia zapisz go sobie).
Ja wszelkie skargi zglaszam przez panel klienta, drukuje sobie ich
potwierdzenia do pdf-a (z trescia tego co tam wklepalem) i zazwyczaj
nastepnego dnia jest reakcja.
WAM
--
Ostatnie miejsca na Sylwestra 2009!
http://www.nadmorze.pl/sylwester-nad-morzem - Może nad morze?