  • 11. Data: 2009-02-16 09:21:43
    Temat: Re: Płatność za mieszkanie???
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    a) nieprawda, że poddanie się egzekucji generuje koszty;
    b) stanowisko warszawskiej rady notarialnej sprzed wielu już lat, że "strona nie może
    mieć mylnego wrażenia, że podpisała".
    JaC

    -----

    > Jakbyś jeszcze napisał które to dwa razy, to mógłbym popolemizować albo uznać, że
    faktycznie się pomyliłem, bo przecież nie jestem nieomylny.

  • 12. Data: 2009-02-16 10:42:53
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Śmieci

    Odpowiedź: bo zakłóca naturalną kolejność czytania.
    Pytanie: dlaczego?
    Odpowiedź: odpowiadanie nad cytatami.
    Pytanie: co jest najbardziej denerwujące w usenecie?

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

  • 13. Data: 2009-02-16 16:55:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości

    > a) nieprawda, że poddanie się egzekucji generuje koszty;

    Samo nie. ale zastaw już tak.

    > b) stanowisko warszawskiej rady notarialnej sprzed wielu już lat, że
    > "strona nie może mieć mylnego wrażenia, że podpisała". JaC

    A ma takie wrażenie? - napisz może dokładnie o co Ci chodzi, bo nie mam
    siły się domyślać.

  • 14. Data: 2009-02-16 18:56:23
    Temat: Re: Odp: Płatność za mieszkanie???
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    cef pisze:

    > Na cudzym rachunku?

    Nie, anulujesz przelew ze *swojego* rachunku.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 15. Data: 2009-02-16 20:41:51
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Strona umowy z chwilą złożenia podpisów ma prawo domniemywać, że umowa została
    zawarta.

    BTW przypadku lokalu spółdzielczego można podpisać umowę warunkową.
    JaC

    -----

  • 16. Data: 2009-02-16 20:43:00
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Kocureq wrote:

    > Nie, anulujesz przelew ze *swojego* rachunku.

    No ale tych pieniedzy juz nie ma rachunku kupujacego.
    Myślisz, że sprzedający jest idiotą?
    Jak zobaczy pieniądze na SWOIM rachunku-
    to wtedy akcja nastepuje dalej - podpisują czy też podpisali wcześniej,
    a dopiero notariusz wydaje.

  • 17. Data: 2009-02-16 20:58:24
    Temat: Odp: Płatność za mieszkanie?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Co wydaje???
    JaC

    -----

  • 18. Data: 2009-02-16 22:00:00
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    ąćęłńóśźż wrote:
    > Co wydaje???
    > JaC

    Rozumek znad cytatu.

  • 19. Data: 2009-02-16 22:00:57
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    cef pisze:

    > No ale tych pieniedzy juz nie ma rachunku kupujacego.
    > Myślisz, że sprzedający jest idiotą?

    Znaczy, idziecie do notariusza, kupujący zleca przelew, następnie
    czekacie tam do następnej sesji Elixir, aż sprzedający zobaczy kasę na
    swoim rachunku?

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \

  • 20. Data: 2009-02-16 22:07:04
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Kocureq wrote:

    > Znaczy, idziecie do notariusza, kupujący zleca przelew, następnie
    > czekacie tam do następnej sesji Elixir, aż sprzedający zobaczy kasę na
    > swoim rachunku?

    Czytaj wszystkie odpowiedzi ;-)
    Już ktos tam pisał, że opłaca się założyć w tym samym banku
    i tak, żeby były przelewy online.