  • 41. Data: 2009-12-01 15:04:10
    Temat: Re: policjant proponuje badanie psychiatryczne przesluchiwanemu ;)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej Adam Filip pisze:

    > Zna okoliczności według relacji "jednej strony" i jak wyraźnie widać ma
    > *solidnie* wyrobioną opinię o drugiej stronie, *wie* czego się po niej
    > może spodziewać :-)

    Akurat po policji (współczesnej i Polskiej) bym się tego nie spodziewał
    - znam sporo policjantów i większość z nich to porządni ludzie i może im
    się zdarzyć pewna nieuprzejmość w cięższe dni, ale coś takiego - nigdy.

    Tym bardziej należałoby wyrwać takie chwasty :-P

  • 42. Data: 2009-12-01 15:05:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Dla policjanta nawet najniższa kara więzienia jest o wiele gorsza niż
    > taka sama kara dla statystycznego przestępcy.

    Dla policjanta najniższa kara z paragrafu karnego jest już dość ostra,
    bo to oznacza wylot ze służby.

  • 43. Data: 2009-12-01 15:42:16
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Dla policjanta najniższa kara z paragrafu karnego jest już dość ostra,
    > bo to oznacza wylot ze służby.

    1 na milion

    Icek

  • 44. Data: 2009-12-01 15:45:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > No właśnie w moim rozumieniu nie ma racji. Chamstwo i chamów trzeba
    > tępić, ale powyższy postulat jest... a zresztą, brak mi dobrego
    > określenia. Niedobry jest.

    Chamstwo to było do końca pierwszego cytowanego zdania. Potem było już
    przestępstwo. Won ze służby.

  • 45. Data: 2009-12-01 17:57:23
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Wiesz, równie dobrze inicjator wątku mógłby całą historię w ogóle zmyślić.
    >
    > Oczywistym jest, że moja opinia jest uwarunkowana założeniem, że napisał
    > całą prawdę, samą prawdę i tylko prawdę ;) ale bez takiego założenia
    > (przy braku oczywistych sprzeczności) jakakolwiek dyskusja na grupie
    > dyskusyjnej nie miałaby sensu, czyż nie?

    od 2h walcze ze skanerem ;)

    jak mi sie uda to opublikuje dokument

    Icek

  • 46. Data: 2009-12-01 20:51:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Olgierd n...@n...problem ...

    > Niedobry jest.

    trudno z takim argumentem dyskutowac inaczej niz:
    dobry jest :)

  • 47. Data: 2009-12-01 22:10:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Icek i...@d...pl ...

    > od 2h walcze ze skanerem ;)
    >
    > jak mi sie uda to opublikuje dokument

    mamy nadzieje, ze razem z nagraniem rozmowy.
    A do TVN poszło?

  • 48. Data: 2009-12-01 23:44:19
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Budzik pisze:
> [...]
    > racje.
    > A jak było naprawde? Obejrzymy sobie w TVN-24

    Niech to nagranie jeszcze na You Tube zamieści. Szybciej sprawa się
    ruszy :-)

    --
    animka

  • 49. Data: 2009-12-01 23:46:25
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Icek pisze:

    > od 2h walcze ze skanerem ;)
    >
    > jak mi sie uda to opublikuje dokument

    Nie publikuj tylko idź do TVN-u lub Super Expressu.
    Albo tu opublikuj: http://www.tvn24.pl/terazmy.html

    --
    animka

  • 50. Data: 2009-12-02 09:26:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Animka pisze:

    > Nie publikuj tylko idź do TVN-u lub Super Expressu.
    > Albo tu opublikuj: http://www.tvn24.pl/terazmy.html

    Ale jesteś pokręcona.

    "Zamieść na youtube"
    "Nie publikuj"