  • 31. Data: 2009-12-01 13:08:42
    Temat: Re: policjant proponuje badanie psychiatryczne przesluchiwanemu ;)
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > To ten oszołom, co chce wsadzać ministra do paki, bo na grypę zmarło
    > o połowę mniej ludzi niż zwykle w sezonie? ;)

    no ale wiesz, licza sie mozliwosci.

    Bardzo bym chcial zyc w kraju w ktorym jak sie zlapie policjanta na
    popelnieniu wykroczenia to dostaje mandat z najwyzszej polki. Jak sie zlapie
    na przestepstwie to dostaje kare maksymalna przewidziana kodeksem+30% bez
    mozliwosci zawieszenia za to, ze mial stac na strazy prawa.

    Icek

  • 32. Data: 2009-12-01 13:11:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie uważam, że było do przyjęcia, natomiast rozumiem, że mogło być
    > wywołane jakimś chwilowym impulsem, słabością.
    >
    > Przełożonego już nie działał pod wpływem impulsu.

    zgadzam sie ze wina przeożonego jest obciażona większym cięzarem
    gatunkowym, nie zgadzam się natomiast z twierdzeniem, ze to mogło być
    działanie impulsowe.
    Z tego co pisze watkotwórca - był to zwykły przejaw chamstwa, poczucia
    władzy i braku szacunku dla drugiej osoby.

    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."
    Gabriel Laub

  • 33. Data: 2009-12-01 13:42:21
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Dla policjanta nawet najniższa kara więzienia jest o wiele gorsza niż
    > taka sama kara dla statystycznego przestępcy.

    *Jest* czy powinna być? Bo w to czy jest to śmiem wątpić.
    Załamanie się wiary w bezkarność to dla mnie żadna kara.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Czy dusza po kretynie jest kierowana w ciało idioty jedynie?

  • 34. Data: 2009-12-01 13:46:21
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Dla policjanta nawet najniższa kara więzienia jest o wiele gorsza niż
    > taka sama kara dla statystycznego przestępcy.

    ale sie jej nie stosuje. Jak policjant trafia za kratki to tylko z przypadku
    i jak trzeba pokazac "samooczyszczenie" sie policji. Najczesciej ma juz
    wczesniej przechlapane u przelozonego.

    Icek

  • 35. Data: 2009-12-01 14:05:29
    Od: "cashanka" <c...@g...pl>

> [...]
    > na przestepstwie to dostaje kare maksymalna przewidziana kodeksem+30% bez
    > mozliwosci zawieszenia za to, ze mial stac na strazy prawa.

    Zamiesc to na jakiejs wrzucie.pl. Tez chcemy sie posmiac. Byla kiedys w
    sieci jakas fajna rozmowa z konsultantem Neste, widze, ze polucja panstwowa
    ma podobne standardy obslugi.

  • 36. Data: 2009-12-01 14:05:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Adam Filip pisze:

    > *Jest* czy powinna być? Bo w to czy jest to śmiem wątpić.
    > Załamanie się wiary w bezkarność to dla mnie żadna kara.

    Chodzi o to, że ekspolicjant jest gorzej traktowany przez współwięźniów.

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2009-12-01 14:20:42
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Chodzi o to, że ekspolicjant jest gorzej traktowany przez
    współwięźniów.

    teoretycznie bylby gdyby tam trafil

    Icek

  • 38. Data: 2009-12-01 14:29:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Olgierd n...@n...problem ...

    > Tak zupełnie na poważnie -- naprawdę nie znasz okoliczności, a stawiasz
    > dość kardynalne tezy ;-)

    tezy stawia na podstawie okolicznosci opisanych przez watkotówrce.
    I jezeli było tak jak pisze ten co byłzwyzywany - to Andrzej ma w 100%
    racje.
    A jak było naprawde? Obejrzymy sobie w TVN-24

  • 39. Data: 2009-12-01 15:01:14
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 01 Dec 2009 14:29:08 +0000, Budzik napisał(a):

    > tezy stawia na podstawie okolicznosci opisanych przez watkotówrce. I
    > jezeli było tak jak pisze ten co byłzwyzywany - to Andrzej ma w 100%
    > racje.

    No właśnie w moim rozumieniu nie ma racji. Chamstwo i chamów trzeba
    tępić, ale powyższy postulat jest... a zresztą, brak mi dobrego
    określenia. Niedobry jest.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 40. Data: 2009-12-01 15:02:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Tak zupełnie na poważnie -- naprawdę nie znasz okoliczności, a stawiasz
    > dość kardynalne tezy ;-)

    Wiesz, równie dobrze inicjator wątku mógłby całą historię w ogóle zmyślić.

    Oczywistym jest, że moja opinia jest uwarunkowana założeniem, że napisał
    całą prawdę, samą prawdę i tylko prawdę ;) ale bez takiego założenia
    (przy braku oczywistych sprzeczności) jakakolwiek dyskusja na grupie
    dyskusyjnej nie miałaby sensu, czyż nie?