  • 21. Data: 2005-07-05 13:55:54
    Temat: Re: Odp: Odp: Odp: ARSEN i wzory
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-07-04 14:31 Dan napisał(a):

    > Ale w tym miejscu watek dotyczy tego czy budzenie w nocy to naruszenie miru.
    > O to pytal Doker

    Faktycznie, mea culpa.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 22. Data: 2005-07-05 14:03:36
    Temat: Re: Odp: Odp: ARSEN i wzory
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Dlaczego bezpodstawnymi. Roszczenie przedawnione nadal istnieje. Może
    > postąpi uczciwie i uzna?

    a nie doczytales faktu ze tyczy sie jazdy bez biletu a ona nie jezdzi
    komunikacja?

    > No i jakie ma roszczenie, nawet przy przyjęciu założenia że roszczenie
    > które zgłasza firma nie istnieje?

    ????

  • 23. Data: 2005-07-05 14:04:15
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Johnson napisał(a):

    > Masz zadatki na pieniaczkę

    Skoro wytrzymuje to o czym pisala przez pol roku to raczej ma ogromna
    cierpliwosc. Ja tam bym od razu nie wytrzymal.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 24. Data: 2005-07-05 14:06:12
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Johnson napisał(a):

    > Dlaczego bezpodstawnymi. Roszczenie przedawnione nadal istnieje. Może
    > postąpi uczciwie i uzna?
    > No i jakie ma roszczenie, nawet przy przyjęciu założenia że roszczenie
    > które zgłasza firma nie istnieje?

    Bo z tego co pisala roszczenie dotyczy karnej oplaty za przejazd
    autobusem, a ona z autobusow nie korzysta. Dlatego bezpodstawne.

    Roszczenie ma o to, zeby sie odczepili. A wogole to skad oni maja jej dane?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 25. Data: 2005-07-05 14:30:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SzerszeN napisał(a):

    > ????

    No właśnie ????

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 26. Data: 2005-07-05 14:47:55
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Johnson [Tue, 05 Jul 2005 15:13:37 +0200]:

    > Dlaczego bezpodstawnymi. Roszczenie przedawnione nadal istnieje.

    Ale oni nie maja najmniejszych podstaw do wysuwania jakichkolwiek
    roszczen. Skad one niby, z kosmosu? Jedno juz zostalo ustalone,
    ze sfalszowali bezczelnie moj podpis. Teraz piekla sie o to drugie
    przy czym nie racza nawet pokazac zadnego swistka, z ktorego
    mialoby ono wynikac. Bez jaj moze jednak, co?

    > Może postąpi uczciwie i uzna?

    Znaczy moze dam z siebie kretynke zrobic i sie naciagnac?
    Marne szanse.

    > No i jakie ma roszczenie

    Ja? Swiety spokoj we wlasnym domu. Zdaje sie, ze mam do tego
    jakies prawo, nie?

    Kira

  • 27. Data: 2005-07-05 14:50:09
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Mithos [Tue, 05 Jul 2005 16:06:12 +0200]:

    > A wogole to skad oni maja jej dane?

    Jakies 5 czy 6 lat temu przejechalam sie autobusem, faktycznie
    bez biletu bo ogolnie juz nimi nie jezdzilam, a akurat mocno
    spieszylam sie na pociag. Zaplacilam kare.

    Potem ten jeden przejazd rozrosl sie automagicznie do trzech
    w momencie, kiedy trafil do firmy windykacyjnej.

    Kira

  • 28. Data: 2005-07-05 14:51:45
    Temat: Re: Odp: ARSEN i wzory
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Heming [Tue, 5 Jul 2005 13:02:24 +0200]:

    > Ja bym na Twoim miejscu poszedl do prokuratury i zlozyl
    > zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa. W koncu po to
    > placisz podatki, zeby odpowiednie organy sie takimi
    > sprawami zajmowaly.

    Jeden problem juz i tak maja, z tym rzekomo moim podpisem.
    Najwyrazniej wrazenia to na nich nie robi. Powoli zaczynam
    dojrzewac do zatrudnienia ochrony.

    Kira

  • 29. Data: 2005-07-05 15:23:50
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <dadnvl$chs$1@opal.futuro.pl>, SzerszeN <s...@t...pl>
    wrote:

    > ciekawe ze kazdy kto chce w jakis sposob egzekwowac swoje prawa nazywany
    > jest przez ciebie pieniaczem

    Hm, chyba tez jestem pieniaczem, a na dodatek solidaryzuje sie z Kira...
    zeby tylko nie jedzila po pijaku na rowerze juz wiecej...

    TA

  • 30. Data: 2005-07-05 15:41:21
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > Może postąpi uczciwie i uzna?

    Masz dziwna maniere szukania winy u ofiary.