  • 11. Data: 2005-07-03 13:24:09
    Temat: Re: Odmowa wypłaty odszkodowania.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    gargamel wrote:

> [...]
    > sok, nadpsute owoce), moim zdaniem żeby zastosować prawo o ruchu drogowym
    > pod wpływem alkoholu, należy wykazać we krwi podejrzanego odpowiednio
    > wysokie stężenie alkoholu (powyżej jakiegoś tam ułamka promila), to że
    > człowiek przyznał się że pił alkohol oznacza tylko tyle ze nie skłamał, no
    > bo kto nigdy w życiu nie pił alkoholu, mógł wypić rok temu, tydzień temu,
    > mógł wypić łyk, albo litr, a więc PZU powinno mieć wyniki alkoholu we krwi,
    > to tak na zdrowy rozum, ale być może prawo z logiką nie ma nic wspólnego,
    > jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi,

    Po zjedzeniu ciastka, nie mówi się, że się spożywało alkohol.
    Tak po prostu zwyczajowo i statystycznie.
    Lekarz w wywiadzie lekarskim wpisuje to co widzi, a nie wyniki badań.
    On po prostu wpisał, że był pod wypływem alkoholu i wystarczy.
    Jeżeli taki zapis jest, to znaczy, że ten wpływ alkoholu jest widoczny i
    na pewno nie jest po po łyżeczce syropu.
    Jak wpisał, że pacjent powiedział, że spożywał alkohol, to pacjent niech
    sam się zastanowi.

  • 12. Data: 2005-07-03 20:02:03
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Criminator" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba, że w chwili obecnej
    > ubezpieczyciele wierzą swoim klientom na słowo ;-)

    I bardzo dobrze. Na razie mamy oświadczenie poszkodowanego, że spożywał
    alkohol. I to oświadczenie ubezpieczyciel przyjął jako prawdziwe. To teraz
    poszkodowany niech sprecyzuje tamtą informację i poda, że było to 100ml
    piwa Karmi (czyli ok. 1 ml alkoholu) czyli wg. przepisów był TRZEŹWY.
    Aby być konsekwentnym, ubezpieczyciel także to oświadczenie powinien
    przyjąć jako prawdziwe :)

  • 13. Data: 2005-07-06 16:12:07
    Od: BOULI <wmeger@_costamtrzebawyciac_wp.pl>

    Wielce Szanowny(a) Alek raczył(a) napisać :
> [...]
    > piwa Karmi (czyli ok. 1 ml alkoholu) czyli wg. przepisów był TRZEŹWY.
    > Aby być konsekwentnym, ubezpieczyciel także to oświadczenie powinien

    do sądu niech idzie i powie że nie pił alkoholu, a oświadczenie u
    lekarza podal pod wplywem szoku powypadkowego